Citat:
Ursprungligen postat av
Regnetsmoln
Fattar inte vad alla har emot Pelle. Han har huvudet på skaft, presterat bra i tävlingar och är oerhört strategisk. Som man ska vara i Robinson. En otroligt vettig människa. Han har gjort vad som krävts för att hålla sig kvar och han gjorde det utan att vara illvillig eller missunnsam som Rooble och Pål. Om jag får se deras vidriga hånleenden en gång till så skär jag ut ögonen.
Pelle var den smartaste och mest strategiska därinne. Den enda spelare som höll internationell nivå och kunnat hävda sig i Survivor.
Blir väldigt tomt utan honom nu.
Själv gillar jag hans bitchiga sätt eftersom det var motiverat.
Han läxade upp dem som förtjänade det när de uppvisade dåligt beteende och brast i vett och etikett. Det är faktiskt jäkligt dålig stil att heja på två människor av tre och utelämna den tredje helt vilket Pelle gjorde helt rätt att kommentera. Samma när han förklarade för Zayera att hon använde ordet "björntjänst" fel, vilket gjorde att hela hennes resonemang föll totalt.
Intelligens ska segra och det är tråkigt när smarta människor måste stångas med idioter. Det kan bli bra tv men det är likväl tragiskt när idioternas dåliga beteende premieras.
Citat:
Ursprungligen postat av
fonder
Kvällens avsnitt var ju gjord av guld, att se WT-Pelle och hans lydige knähund Gustav åka ut var helt fantastiskt.
Gör dig inte löjlig nu. Finns inget WT med Pelle, han är smart, välutbildad (jurist), har god moral, stil och klass, dvs raka motsatsen till WT's.