Resultat: Vem vill du skall vinna årets Robinson?
Alexander Strandberg (åkt ut)
51,67%
571 röster
Alma Skoog (åkt ut)
5,07%
56 röster
Marcus Håkanson
9,14%
101 röster
Maureen Asic
4,80%
53 röster
Olivia Lindegren
11,67%
129 röster
Pål Schakonat (åkt ut)
9,86%
109 röster
Rooble Gedi (åkt ut)
2,26%
25 röster
Simone Sjöström
2,90%
32 röster
Zayera Khan (åkt ut)
2,62%
29 röster
2024-05-13, 02:22
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blundetto
Det förvånar inte. Scrollade igenom veckan avsnitt bara för att se vilka av de vidriga deltagarna som åker ur och trodde att det var en ny regel kring immuniteter. Kul att M och P åkte ut! Nu får man hoppas att Alex, Pål, Olivia eller Alma tar hem hela skiten. De är åtminstone inte plast i själen vad det verkar.

Har du Plus?

Tål inte Alex och Alma, Pål eller Olivia får gärna vinna för mig.
2024-05-13, 02:42
Medlem
Vipans avatar
Skriver en hatlista också.
1. ZAYERA vidrig kärring
2. ALMA
3. MARCUS
4. ALEX
Egentligen i en stor klump och utan ordningsföljd.
Senast redigerad av Vipan 2024-05-13 kl. 03:10.
2024-05-13, 03:55
Medlem
Vipans avatar
Om Pål skulle bli utröstad så skiter jag i vem som vinner. Alex lurar skjortan av dom redan från start och det ska bli kul att se om kärringarna prostituerar sig för lite tacos och att knarkarens plan går i lås. Sen tar det halva programtiden för att Alex ska säga några meningar. Jag hatar den där pundrarrösten och hela karln är orange, röd och rosa. Ful som stryk

. Alla kryper och smörar för Alex och han jäser av självgodhet. Det ser ut som han ska spricka närsomhelst. Det är verkligen upprörande att titta på dessa människor och nu är det bara Pål och Robble som gäller för mig. Olivia står på min topplista fortfarande men om hon ger sig på Pål så åker hon ner till slasket direkt. Blir förhoppningsvis mer spännande nästa vecka och högst intressant om dom vurmar så mycket för Alex så dom glömmer helt varför dom själva är där? Vill man vinna eller smöra för den som redan börjat hugga dom i ryggen? Intressant.
Senast redigerad av Vipan 2024-05-13 kl. 03:58.
2024-05-13, 04:09
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnjozefsson
Jag hade rätt igen

Eh nej, du skrev ju att Pelle skulle vinna tävlingen och att Pål skulle åka ut:

(FB) Robinson 2024 Vår (Filippinerna)
2024-05-13, 04:16
Medlem
Vipans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Hon har inte alla hästar i stallet asså. Om han gav immuniteten så blir han ju ett target.
Men han är så kaxig så då kan han välja vilken duellant han vill ur smörgåsbordet. Det är vad han räknar med. Det är bara Pål och Rooble som begriper att dom alla är Alex spelpjäser. Den där Simone märker man inte att hon fortfarandeär kvar. Så tråkig människa.
Senast redigerad av Vipan 2024-05-13 kl. 04:22.
2024-05-13, 04:22
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regnetsmoln
Fattar inte vad alla har emot Pelle. Han har huvudet på skaft, presterat bra i tävlingar och är oerhört strategisk. Som man ska vara i Robinson. En otroligt vettig människa. Han har gjort vad som krävts för att hålla sig kvar och han gjorde det utan att vara illvillig eller missunnsam som Rooble och Pål. Om jag får se deras vidriga hånleenden en gång till så skär jag ut ögonen.
Pelle var den smartaste och mest strategiska därinne. Den enda spelare som höll internationell nivå och kunnat hävda sig i Survivor.
Blir väldigt tomt utan honom nu.
Själv gillar jag hans bitchiga sätt eftersom det var motiverat.
Han läxade upp dem som förtjänade det när de uppvisade dåligt beteende och brast i vett och etikett. Det är faktiskt jäkligt dålig stil att heja på två människor av tre och utelämna den tredje helt vilket Pelle gjorde helt rätt att kommentera. Samma när han förklarade för Zayera att hon använde ordet "björntjänst" fel, vilket gjorde att hela hennes resonemang föll totalt.
Intelligens ska segra och det är tråkigt när smarta människor måste stångas med idioter. Det kan bli bra tv men det är likväl tragiskt när idioternas dåliga beteende premieras.

Citat:
Ursprungligen postat av fonder
Kvällens avsnitt var ju gjord av guld, att se WT-Pelle och hans lydige knähund Gustav åka ut var helt fantastiskt.
Gör dig inte löjlig nu. Finns inget WT med Pelle, han är smart, välutbildad (jurist), har god moral, stil och klass, dvs raka motsatsen till WT's.
2024-05-13, 04:25
Medlem
Zayera "jag tänker inte springa" Airbender går bara omkring och skrattar på tävlingar sen ska Pål ge henne sin immunitet.
Pusslet var för 3 åringar som ska IQ testas på BUP.
Marcus sitter och pratar skit om folk i synkarna istället haha
2024-05-13, 04:30
Medlem
Vipans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lostworld
Pelle var den smartaste och mest strategiska därinne. Den enda spelare som höll internationell nivå och kunnat hävda sig i Survivor.
Han läxade upp dem som förtjänade det när de uppvisade dåligt beteende och brast i vett och etikett. Det är faktiskt jäkligt dålig stil att heja på två människor av tre och utelämna den tredje helt vilket Pelle gjorde helt rätt att kommentera. Samma när han förklarade för Zayera att hon använde ordet "björntjänst" fel, vilket gjorde att hela hennes resonemang föll totalt.
Intelligens ska segra och det är tråkigt när smarta människor måste stångas med idioter. Det kan bli bra tv men det är likväl tragiskt när idioternas dåliga beteende premieras.

Gör dig inte löjlig nu. Finns inget WT med Pelle, han är smart, välutbildad (jurist), har god moral, stil och klass, dvs raka motsatsen till WT's.
Jag tyckte som du länge i början. Klarade dock inte av hans hund som Pelle dresserade för eget intresse. Gustav var lika tråkig som Simone. Sen blev Pelle helt stirrig och gick överstyr. Ingen trevlig person direkt. Tyvärr.
Senast redigerad av Vipan 2024-05-13 kl. 04:36.
2024-05-13, 04:30
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lostworld

Det är du som är löjlig, fortsätt med att gråta! Utbildning köper inte stil och klass och hans icke-existerande moral ska du bara inte ge mig föreläsningar om. En söndertatuerad WT är exakt vad din älskling bög-Pelle är.
2024-05-13, 05:32
Medlem
Vipans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Ja,men det är för att dom är dumma i huvudet. Speciellt Zayera som inte tänker klart. Samma med hennes konflikt med Pelle. Dom är ju oroliga över att bli vald av Marcus i duellen. Det finns folk som har skrivit att dom seriöst har gråtit.
Jag öglade också igenom facebook lite. Herregud. Där var det landsorg och några höll sin make i hand och grät tillsammans.
Senast redigerad av Vipan 2024-05-13 kl. 05:38.
2024-05-13, 06:00
Medlem
Vipans avatar
Det märks vilka som blir desperata i slutet. Det var patetiskt när Zarya satt och anförtrodde Alex om varför hon inte hade nåt hår upptill. Snyft snyft och hon hoppades på att det skulle väcka hans känslor så han ger immunitetshalsbandet till tanten. Det är som att Jesus själv kom in i Robinson. Har dom nåt i huvudet så ska dom rösta ut honom nästa gång. Då finns ingen urna och halsbandet är borta. Tyvärr tror jag att dom är förtrollade av monstret och kommer snart slicka på hans fotsvamp. Vi får se. Jag hoppas verkligen att Pål håller sig kvar.
Senast redigerad av Vipan 2024-05-13 kl. 06:03.
2024-05-13, 06:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vipan
Uppgradering av veckans topplista.

1. PÅL
2. Robble
3. Olivia
4. Zayera

Nästa lista Inkommer på torsdag. .
Perfekt du har 3 av de absolut sämsta människorna med på listan. Byt ut Olivia mot Marcus så har du alla svin med.

Rooble oduglig, korkad slö
Zayera besserwisser slö oduglig helt vidrig på alla sätt
Pål ego glupsk noll sociala skills, diagnos?

Du missade Marcus, översittare mobbare, skicka honom på anger management kurs

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in