Resultat: Vem vill du skall vinna årets Robinson?
Alexander Strandberg (åkt ut)
51,67%
571 röster
Alma Skoog (åkt ut)
5,07%
56 röster
Marcus Håkanson
9,14%
101 röster
Maureen Asic
4,80%
53 röster
Olivia Lindegren
11,67%
129 röster
Pål Schakonat (åkt ut)
9,86%
109 röster
Rooble Gedi (åkt ut)
2,26%
25 röster
Simone Sjöström
2,90%
32 röster
Zayera Khan (åkt ut)
2,62%
29 röster
2024-05-07, 19:41
Medlem
sirsia0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mensverket
Hon har 2 barn i sin säng när hon går live på Instagram varje söndag.

Är det hennes barn? Hon är ju barnflicka hos några influencers, Jonna och Jocke heter dom visst tror jag.
2024-05-07, 19:42
Medlem
mensverkets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vipan
Här är folk vidriga och förnedrar Pål i en stor flock. Elaka satkärringar precis som i den där facebokgruppen vilken är omtalad. Riktigt obehagliga människor.

Idag har han inget ansiktshår men pottfrillan är fräsch.
Han lider helt klart av någon typ av störning. Har du inte sett hans grimaser och himlade ögon?
2024-05-07, 19:43
Medlem
sirsia0s avatar
Citat:
Idag har han inget ansiktshår men pottfrillan är fräsch.
Han lider helt klart av någon typ av störning. Har du inte sett hans grimaser och himlade ögon?

Pottfrillan ska tydligen vara nån Malmögrej.
2024-05-07, 19:48
Medlem
sirsia0s avatar
Citat:
Dom är inte ihop längre. Dom gjorde väl slut för ett år sedan?
Hon är koordinator för ett produktionsbolag.

Ok, du vet mer än jag

Men hon ser inte ut att vara en mamma till två barn eller så är det bara mina fördomar. Jag gillar Olivia, hon är rakryggad för det mesta och verkar vara en mjuk tjej. Och går inte in i konflikter. Klarar sig hyfsat i tävlingarna. Gillar henne mer än Maureen, arabjoddlerskan. Får gåshud av det ljudet.
2024-05-07, 19:48
Medlem
mensverkets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sirsia0
Pottfrillan ska tydligen vara nån Malmögrej.

Nån typ av plugg/Lund-frilla iaf.
2024-05-07, 19:50
Medlem
mensverkets avatar
Citat:
Ok, du vet mer än jag

Men hon ser inte ut att vara en mamma till två barn eller så är det bara mina fördomar. Jag gillar Olivia, hon är rakryggad för det mesta och verkar vara en mjuk tjej. Och går inte in i konflikter. Klarar sig hyfsat i tävlingarna. Gillar henne mer än Maureen, arabjoddlerskan. Får gåshud av det ljudet.

Hahaha arabjoddlerskan!
Hennes släng av Engelska då? Hela meningar med citat och one-liners.
2024-05-07, 19:56
Medlem
sirsia0s avatar
Citat:
Hahaha arabjoddlerskan!
Hennes släng av Engelska då? Hela meningar med citat och one-liners.

Jo men det kan jag förstå. Har själv bott utomlands i flera år och då finns det engelska språket och uttrycken rotade och känns mer naturliga många gånger än svenska, som är mindre uttrycksfullt i ordmängd. Så jag får leta ord ibland, från engelska till svenska.

Tror inte M bott så länge i Sverige och sen är det väl många som blandar svenska och engelska idag? Som "för nu" som kommer från "for now" och som betyder för tillfället, exempelvis. Sägs t o m på tv-nyheterna, jag tycker det låter bedrövligt.
Senast redigerad av sirsia0 2024-05-07 kl. 20:00.
2024-05-07, 20:01
Medlem
Mr0ll3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlartSur
Jag undviker tråden ofta i år, pga den otroligt låga nivå som flera hatiska användare har. Väldigt litet prat om Robinson utan nästan bara om utseende och röster. Vipan och några till kan inte ha ett normalt liv, eftersom de enbart verkar hata alla andra.

Fyllot jag citerar ovan borde stängas ute från fler systembolag än han redan har. Äntligen verkar han förstå hur man döljer text, och då döljer han den spännande informationen att han tycker Alma är ful 😃 Dessutom anser han att andras åsikter ska förbjudas. I ett vanligt samhälle skulle man skydda befolkningen från sådana idioter.

Robinson förtjänar bättre trådar.

Citat:
Det är fler än jag som klagar på nivån ni skapar här inne. Kan du inte ta till dig det och se vad du skriver?

Sen ljuger du och överdriver om min person, men vad annat kan man förvänta sig av en som dig? Du och ett par andra hör till de mest elaka här på FB.

Jag skulle säga att det inte hjälper att ni svarar dessa användare i tråden. Det blir bara att ni får dumma svar tillbaka från dessa individer.

Spoiler angående gränslandet.
2024-05-07, 20:06
Medlem
sirsia0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr0ll3
Jag skulle säga att det inte hjälper att ni svarar dessa användare i tråden. Det blir bara att ni får dumma svar tillbaka från dessa individer.

Jo så är det. Ska inte svara mer.

Ang gränslandet

2024-05-07, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr0ll3

Du har rätt, jag struntar i honom och njuter av att veta vilket fattigt liv han lever.
Citat:
Jo så är det. Ska inte svara mer.

Ang gränslandet

2024-05-07, 20:23
Medlem
sirsia0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlartSur
Du har rätt, jag struntar i honom och njuter av att veta vilket fattigt liv han lever.

Gränslandet

2024-05-07, 20:58
Medlem
Puma006s avatar
Skönt att Ci åkte ut En störig person mindre att störa sig på.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in