Resultat: Vem vill du skall vinna årets Robinson?
Alexander Strandberg (åkt ut)
51,67%
571 röster
Alma Skoog (åkt ut)
5,07%
56 röster
Marcus Håkanson
9,14%
101 röster
Maureen Asic
4,80%
53 röster
Olivia Lindegren
11,67%
129 röster
Pål Schakonat (åkt ut)
9,86%
109 röster
Rooble Gedi (åkt ut)
2,26%
25 röster
Simone Sjöström
2,90%
32 röster
Zayera Khan (åkt ut)
2,62%
29 röster
2024-04-17, 22:29
Medlem
Mr0ll3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Det är tyvärr ni som är dumma i huvudet. Vi tar det igen:
1. Gränslandet består ALLTID AV 33 AVSNITT. Vi var på AVSNITT 18 när Alex duellerade mot Lars.
2. Vi är inte ens halvvägs in i säsongen, Gränslandet har ALDRIG stängt innan sammanslagningen.
3. PRECIS SAMMA UPPLÄGG ägde rum förra säsongen - fyra Gränsländare skulle duellera mot Robinsondeltagare. Därefter öppnades Gränslandet upp igen. Det fick lite utav en nystart med nya deltagare.
4. Högst osannolikt fyra deltagare skulle behöva lämna samtidigt, då det aldrig någonsin hänt under tidigare säsonger.
5. Programmet är extremt noga planerat rent logistiskt-, budget- och tävlingsmässigt. Att Anders helt spontant skulle öppna upp Gränslandet för enbart en tävlande är helt orealistiskt. Det finns givetvis ett schema för när saker och ting ska hända, som är klart INNAN säsongen drar igång. Eller tror du att det tar 1-2 dagar att skapa tävlingsbanorna?

Kan detta processas av din lilla hjärna?

Låt dem hata på Alex och säga att allt är riggat
2024-04-17, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mendokse
Vadå då?

Det fuskiga om han får testo skulle ligga i att alla andra mäns testo kraschar av svälten medan Alex får sitt testo artificiellt stabiliserat utifrån.
Varför skulle han käka det från första början?
Sluta tramsa till det och försöka skapa en trådsanning som säger att han tar det. Det är ju fria fantasier.
2024-04-17, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Granruska
Vem jag tror kommer till gränslandet efter ö-rådet:
2024-04-17, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tworiders
Jag tvivlar starkt på att han tvingades lämna på grund av något vaccin...
Utveckla gärna.
De framförde högst rimliga argument i media efter att avsnittet med hans uttåg sänts.
2024-04-17, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mendokse
Jag får inget svar för att personen inte har något bra resonemang, precis som att du inte har något bra resonemang. Alla dina uttryck om att det är korkat, om att jag är ett barn, alla dina emojis o.s.v. är bara substitut för att du inte kan komma på något bra svar eller något resonemang.

Om man går på TRT hemma i Sverige så kommer ens hälsa kollapsa om man bara slutar helt tvärt, därför skulle det enligt mig inte vara konstigt om en sådan person även får testosteron under Robinson. Det är typ som att ta blodtrycksmedicin eller något.

Vi vet redan att de får vitaminer och liknande av produktionen.
Varifrån har du ens fått att han skulle ta Testosteron?
2024-04-17, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vipan
Det kanske är du som är dum i huvudet. Om du litar så mycket på TV4 är du otroligt naiv. Synd bara att Anders Lundin sänker sig om så är fallet. Är djävligt misstänksam och tror det värsta.
Efter att ha följt Robinson trådarna i många år på flashback står det helt klart att Ziipen inte är dum i huvudet och har tillfört jättemycket genom åren.
Något som inte kan sägas om folk som enbart tjatar om vissa deltagare i hundratals inlägg.
2024-04-17, 22:53
Medlem
sirsia0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nanteq
Efter att ha följt Robinson trådarna i många år på flashback står det helt klart att Ziipen inte är dum i huvudet och har tillfört jättemycket genom åren.
Något som inte kan sägas om folk som enbart tjatar om vissa deltagare i hundratals inlägg.

Exakt så
2024-04-17, 22:54
Avstängd
Citat:
Ja, verkligen. Det tjatas om Fredrik i mer än 100-tals inlägg.
2024-04-17, 23:04
Avstängd
Citat:
Varifrån har du ens fått att han skulle ta Testosteron?
Han kan ju ha hittat några svampar också?
2024-04-17, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vipan
Ja, verkligen. Det tjatas om Fredrik i mer än 100-tals inlägg.
Från hundratals postare ja.
2024-04-17, 23:06
Avstängd
Citat:
Från hundratals postare ja.
Ja. Fredrik är verkligen drabbad.
2024-04-17, 23:35
Medlem
Citat:
Utveckla gärna.
De framförde högst rimliga argument i media efter att avsnittet med hans uttåg sänts.
Jag är skeptiskt lagd helt enkelt.
Jag anar ugglor i mossen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in