Jag befarar att efter söndagens öråd så blir det ytterligare en rockad av deltagare mellan lagen. Syd är faktiskt överlägsna i allt så för att jämna ut så kommer det med allra största säkerhet bli någon form av utbyte.
Alex lär ju få chansen att återigen få duellera in sig i Robinson och det lär nog gå bättre den här gången. Och så får några i Syd byta plats med några av de dysfunktionella i Nord. Allt för att nästkommande tävlingar fram till sammanslagningen inte ska bli så förutsägbara.
Tror dock inte det spelar så stor roll för de sex i nuvarande Syd, de har nu jobbat sig till en ganska svårslagen pakt och behöver bara, oavsett vilket lag de hamnar i, att hålla sig från öråd eller tävla till sig immuniteter för att klara sig till sammanslagningen. Jag ser gärna allihop i nuvarande lag Syd fortsätta några veckor till. De är ju trots allt de som är mest normala, till skillnad från Nord där alla är mer eller mindre pappskallar
De enda i nuvarande lag Nord som jag vill se klara sig till sammanslagningen är Pål och Roble men det beror bara på att de är underhållande på ett positivt sätt. Roble är riktigt rolig i synkarna med sin positiva inställning "Walla, jag har aldrig paddlat så jag kanske är jättebra. Eey, jag dykte som en riktig simmare, jag kan vinna" och så blir det pannkaka av allt

Pål har även han ett underhållande sätt att formulera sig.