2006-08-23, 10:22
Medlem
Roger Pontares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reverent Mishap
Vi hjälps åt att bumpa tråden när det närmar sig.

360 days and counting...

Ha ha ha! Japp!
Citera
2006-08-23, 10:49
Medlem
SpaceCats avatar
Varför håller vi på med 2 suris-trådar när det finns en Ultimat version, som dessutom bumpats och varit igång till för bara ett par dagar sedan.

"Någon" borde ha sökt lite innan vederbörande skapade en ny tråd

Den Ultimata Suristråden
Citera
2006-08-23, 10:56
Medlem
Roger Pontares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpaceCat
Varför håller vi på med 2 suris-trådar när det finns en Ultimat version, som dessutom bumpats och varit igång till för bara ett par dagar sedan.

Den Ultimata Suristråden

Kanske en moderator skulle kunna slå ihop dom?
Citera
2006-08-23, 11:10
Medlem
Reverent Mishaps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpaceCat

Den Ultimata Suristråden

Det här tråden startades som en uppföljning på den här tråden. jag tyckte dock inte att topic överenstämde helt varför jag startade en ny.
Sedan är inte en tråd ultimat bara för att den heter det i rubriken.

Men sammanslagning är väl helt ok för mig.
Citera
2006-08-23, 13:24
Medlem
SpaceCats avatar
Citat:
Sedan är inte en tråd ultimat bara för att den heter det i rubriken.
Jooo.... i just det här fallet är det så
Citera
2007-08-01, 18:45
Medlem
Reverent Mishaps avatar
Värmer ni upp

Snart är det dags för dyngskitarna igen. Något särskilt märke som ska av(?)njutas i år?
Citera
2007-08-01, 18:58
Medlem
dePauls avatar
Citat:
Snart är det dags för dyngskitarna igen. Något särskilt märke som ska av(?)njutas i år?
Kvalitéen brukar variera år för år. Jag brukade tycka om Höga Kustens Röda. Vet inte om den är kvar. Det har tydligen varit ont om sill så det mesta importeras från Finland.

~Paul~
Citera
2007-08-01, 19:08
Bannlyst
Jag blir så innehellbomba förbannad, vi brukar alltid ha våran årliga kräft-suris skiva första helgen i augusti, men nu så har ju jag fått halsfluss o käkar antibiotika, o vad är en surisskiva utan den lille jäveln till?
Citera
2007-08-01, 19:11
Medlem
dePauls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sjebban
Jag blir så innehellbomba förbannad, vi brukar alltid ha våran årliga kräft-suris skiva första helgen i augusti, men nu så har ju jag fått halsfluss o käkar antibiotika, o vad är en surisskiva utan den lille jäveln till?
Man får dricka med måtta. Det är m a o inte helt förbjudet. Det viktiga är att du inte kräks, för då tar inte medicinerna och du riskerar att bli immun just mot den sorten.

~Paul~
Citera
2007-08-01, 19:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av dePaul
Man får dricka med måtta. Det är m a o inte helt förbjudet. Det viktiga är att du inte kräks, för då tar inte medicinerna och du riskerar att bli immun just mot den sorten.

~Paul~
jo jo, men det där med måtta passar inte för mig! så jag struntar i det helt, håller på att övertala hela ligan om att vi ska ta det den tredje helgen istället, då den riktiga är!
Citera
2007-08-01, 19:40
Medlem
dePauls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sjebban
jo jo, men det där med måtta passar inte för mig! så jag struntar i det helt, håller på att övertala hela ligan om att vi ska ta det den tredje helgen istället, då den riktiga är!
Det är nog ett klokt beslut

~Paul~
Citera
2007-08-01, 19:58
Medlem
piratkaptens avatar
Som svensk viking är det nog dags att förlora surstörmmingsoskulden snart.
Vad har ni för tips till en nybörjare som aldrig ens kommit nära en surströmming? Finns det några tillbehör som man inte får missa?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in