2024-02-09, 07:41
Medlem
Han kan ryska alltså? Annars ger jag inte så mycket för intervjun via tolk
Citera
2024-02-09, 07:41
Medlem
Fyfaans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tonyo
Att han avfärdar oron att de ska vilja ta Polen eller Baltikum efter Ukraina med "why would we do that? We simply have no interest". Jaha, vad betryggande. Enda argumentet enligt honom är att det är västs skräckpropaganda. Inte sett hela videon än men känns ju verkligen som samma gamla svammel som han kört sen dag ett.

Lite så va. De skulle ju aldrig invadera Ukraina heller, så hans ord betyder ju ingenting. Hade han sagt att bananer egentligen är blå så hade ju hans cuckboys skrikit sig rödblå i alla forum att bananer är just blå. Människan är lustig ändå.
Citera
2024-02-09, 07:48
Avslutad
Typiskt USA att det ska vara dubbat så man hör en röst på engelska och Putins samtidigt... Men dem har ju aldrig lärt sig läsa riktigt.

Funkar med dubb ändå tycker jag

Jag gillar inte Ryssland/Putin alls, men intressant att höra deras propaganda ändå. Bara men inte tror på den.
Senast redigerad av dismisswall 2024-02-09 kl. 07:56.
Citera
2024-02-09, 07:49
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gamsahaeyo
Jag har inte lika dåligt fokus som en 13-åring med ADHD, till skillnad från dig. Så det ska nog gå bra, oroa dig ej!

Som sagt, inget hade gjort er shills nöjda, ni är ju här med ett mål - att smutskasta. En intervju är till för att låta den som blir intervjuad prata, bara så att du vet.

Ett härligt exempel på hur intervjuer ska skötas om man jämför med Sveriges propaganda som du älskar.

Kul att du uttalar dig innan du sett den.

Putin är svintråkig. Han är en relik från kalla kriget som ingen under 40 orkar lyssna på i mer än fem minuter. Tänk dig att hamna bredvid honom på en fest. Fy fan säger jag bara.
Citera
2024-02-09, 07:51
Medlem
Jenshalls avatar
Jobbigt för gammel och propaganda media när X och Tucker levererar.
Citera
2024-02-09, 07:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leckie
Alla frågor är förbereda och Putin vet vad han ska svara på alla frågor, annars får han inte till en intervju.

Det stämmer nog. Putin vill nog inte fokusera på sina egna krigsbrott i denna fanboy-intervju.
Citera
2024-02-09, 07:52
Medlem
Mullrets avatar
En monolog från en förvirrad Putin är vad man kunde förvänta sig. Många som kommer analysera hans dårskap. Hans omvärldsuppfattning är nog på gränsen till mental ohälsa.

Får hoppas han tas bort inom kort.
Citera
2024-02-09, 08:03
Medlem
Torchs avatar
Samma bullshit som vanligt av Putin, men det var rätt väntat. Mycket av det han säger finns det säkert viss sanning i, USA har knappast rent mjöl i påsen alltid. Men det är fortfarande ett faktum att det var Ryssland som startade kriget. Inga frågor heller om Putins rikedomar som han plundrat från ryska folket, folk som faller från fönster, användadet av Novichok, avrättning av journalister, internettrollen, osv. Men det var också väntat.
Citera
2024-02-09, 08:03
Medlem
Såklart missar idiotien världens chans till en spännande intervju. Det är väldigt enkelt att vara kontroversiell och att slå mot etablissemanget då det inte finns något populärare än en underdog med ”rätt” värderingar. Det är svårare att faktiskt leverera när det verkligen gäller
Citera
2024-02-09, 08:10
Medlem
Tucker ställer en mycket bra fråga återigen, som Putin återigen undviker att svara på och låtsas som han inte vet, trots att han är från KGB/FSB som vet allt:

Tucker: Vilka är det som styr USA i själva verket?
Putin: Jag vet inte.

Lögn? Eller vet Putin inte ens detta? Vad har Mr R*ckefeller för hållhake på Putin?
Citera
2024-02-09, 08:11
Bannlyst
Usch det var hemskt att se Putin så uppgiven, en slagen gammal man som såg mycket sjuk ut också. Putins ansikte är svullet och kindpåsarna sladdriga, är han på cortison fortfarande?

Man ser direkt att stackarn har gett upp och hans fredstrevare kändes desperata

Fy fan att Toker Carlson lånar sig till sånt här gyckel. Troligen var Tokers intention att göra sig ett namn, att åter få rampljuset som den "stora journalisten" men ack så han bedrog sig, det här var nog det sista vi ser av den mannen.
Citera
2024-02-09, 08:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AndersPersson99
Jag kommer inte se intervjun. Den är att jämföra med att ge en inbrottstjuv eller våldtäktsman tillfälle att sälja in sin version.
Tucker har verkligen sålt ut sig själv.
Synd, den är väldigt intressant. Jag ska se hela med flera vänner senare och dessa vänner kommer dela den vidare till sina vänner osv osv., för att kompensera för dem som inte tittade.

Ju fler bottar som skriver att de inte ska se den, ju mer kommer jag och mina vänner sprida den!

Förstår att det är jobbigt när sanningen läggs fram och ni betalda shills inte kan dementera någonting. Då blir det istället: ”Tråkigaste intervjun jag sett”, ”Putin bara pratar och pratar…”, ”Tucker är en idiot och har sålt ut sig själv till Ryssland!”
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in