2024-02-09, 07:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sandbob
Även du kan faktachecka allt. FOX fick miljardböter av en anledning, det var knappast på grund av att Tucker Carlson snackade sanning.

Så nu är det upp till dig, presentera konkreta bevis på att det finns biolabs i Ukraina. Geolokaliserade bilder ska det vara. Jag har sökt i flera dagar, har inte hittat något. Tack.

Du kan även förklara varför den amerikanska börsen precis nådde all-time high trots att den amerikanska ekonomin, enligt dig och Tucker, är i spillror.
Fast nu påstod du att allt han sagt är lögner. Det är en överdrift och lögn. Det stämmer bättre in på dig och dina shillvänner här.

Lyssna nu på vad en riktig ledare som Putin har att säga så att du blir lite klokare!
Citera
2024-02-09, 07:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
En sak är säker: Putin gör sig INTE bra i tv. Han är ju så tråkig att klockorna stannar. Tror inte en enda flashbackare orkar se klart denna ”intervju”.
Jag ska se varje sekund av intervjun efter jobbet. Det ska min familj och mina vänner med!
Citera
2024-02-09, 07:20
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Duvlort
Säger Tucker ett enda ord, skuttade igenom klippet lite snabbt men det var bara Putin som höll låda hela tiden?
Det lilla man såg av Tucker, var att han satt med allvarlig min emellanåt.

Är det en intervju eller monolog? Nåja, får väl titta lite till senare...
Tucker är ju ganska på om Putins historiebeskrivning.
Its not boring, I just not understand how its relevant.
Citera
2024-02-09, 07:23
Medlem
attogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Liljor
Jag ger intervjun 4/5. Putin såg trött ut de sista 5 minuterna och Tucker var så het på gröten att han avbröt honom jämnt. Vad hände med att det skulle pratas om Taylor Swift?

53 milj. visningar på X/Twitter och ? milj. visningar på Tuckers hemsida, där jag själv följde intervjun.

Putin berättar att Boris Johnson bidragit till att fredsförhandlingarna i Istanbul misslyckades.

https://twitter.com/DavidWolfe/status/1755759760631087610

Och källa på det.

Vart tog pappret med fredsförhandlingarna ivägen?
Det papper som Putin visade i en konferens.
Citera
2024-02-09, 07:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nickees
Jag är riktigt taggad. Vill gärna höra från Putin själv, inte vad media menar att Putin vill.

Putins monolog om Stor-Ryssland var ett pekoral i stil med "Make America great again".
Lika genant, bekymmersam megalomania.
Citera
2024-02-09, 07:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av attog
Vart tog pappret med fredsförhandlingarna ivägen?
Det papper som Putin visade i en konferens.

Skulle Putin ha haft med sig det och visat upp eller vad menar du?
Citera
2024-02-09, 07:31
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gamsahaeyo
Jag ska se varje sekund av intervjun efter jobbet. Det ska min familj och mina vänner med!

Du kan ju försöka. Jag somnade efter sju minuter av Putins monolog. Jävlar va den karln kan mala på om ingenting.
Citera
2024-02-09, 07:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drhasch81
Var inte Putin döende?skakningar media prat om?
Tyckte hn såg ofantlig fräsh ut
Media överdriver men i hans ålder vet man aldrig hur långt man har kvar. Jag blir bara imponerad över hur mycket information han håller i minnet, inga anteckningar nånstans och den intervjun var lång.
Citera
2024-02-09, 07:35
Medlem
attogs avatar
Citat:

Frågorna var bestämda på förhand. Som det alltid görs.
Frågan om fredsförhandlingar, var klart att det skulle komma som en fråga..
Så, detta papper, som visar på Rysslands goda vilja i förhandlingarna, är ett mycket hett scoop.
Skulle slå undan benen på alla politiker i väst.

Vem missar denna chans???
Citera
2024-02-09, 07:35
Medlem
VetVemDuArs avatar
Citat:
Det hade ju kunnat vara effektfullt. Annars hade det ju räckt med att presentera beviset online någon gång de senaste åren. Vad tror du det beror på att man inte har gjort det?
Citera
2024-02-09, 07:38
Medlem
Citat:
Media överdriver men i hans ålder vet man aldrig hur långt man har kvar. Jag blir bara imponerad över hur mycket information han håller i minnet, inga anteckningar nånstans och den intervjun var lång.
Nej exakt vad om inte syns kan va allvarligt, men vad man läst och hört så va det inte en sån här stark mn skulle få se.
Håller med,hans minne e starkt
Citera
2024-02-09, 07:41
Medlem
Leckies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leland1979
Som väntat en intetsägande intervju. Tucker var så imponerad av sin frälsare att han "glömde" ställa frågor om Rysslands attacker mot civila och det faktum att Putin är efterlyst för krigsbrott i 133 länder.

Alla frågor är förbereda och Putin vet vad han ska svara på alla frågor, annars får han inte till en intervju.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in