Citat:
Ursprungligen postat av
HipToBeSquare
De var inte så mycket uppseendeväckande med intervjun. Jag hoppas på att det kommer en textad version istället för att lyssna på det där sömnpillret till simultantolk.
Man kan välja att få intervjun textad på tuckercarlson.com och även på twitter. Tryck på "cc".
Citat:
Det intressantaste för mig, inte för jag redan visste det är hur presidenter i väst är som små barn som måste först fråga om lov om allting, dvs de är bara knähundar och det är globalisterna i bakgrunden som verkligen styr dem.
Varför tror du det finns NGOs i Ryssland som får åtskilliga miljoner från EU om de inte kan påverka utveckligen? Varför har den judiska lobbyn i USA, AIPAC, spenderat miljarder dollar på att få rätt politiker valda till senaten om de inte kan förändra utvecklingen?
Tucker har intervjuat flera som tagit upp att judarna i USA har ett historiskt ressentiment mot ryssarna varpå de gladeligen vill se landet förnedrat och utarmat precis som de ville med Tyskland.
Sedan finns det en deep state som Putin refererar till gång på gång i intervjun och i det här fallet är det CIA.