2024-02-09, 06:37
Medlem
VetVemDuArs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fyfaan
Precis som förväntat, en tandlös intervju där Putin upprepar sig själv som en trasig jukebox med konstiga argument om varför han vill kriga och mörda. Tucker Carlson, den självutnämnde journalisten, vågar inte ställa en enda svår eller utmanande fråga. Men man skall aldrig underskatta samhällets idioter, man ser ju redan här i tråden hur vissa sväljer Putins säd med gapande käftar och trånande ögon.

Tror absolut det här har gått hem hos Europas och USAs svagsinta. Man får ju inte glömma att de är just svagsinta och lättpåverkade.

I princip varenda tidigare republikansk president antingen vrider sig i graven eller tar till flaskan nu när de ser vad deras väljarbas och deras parti har blivit. Tror definitivt Putins bitch, Trump, får mer röster pga det här. Men jag är också ganska också pessimistisk då jag tappat tron på mänskligheten för längesen.
Ja, visst är intervjun en propagandaseger för Putin.
Citera
2024-02-09, 06:38
Medlem
Jag ger intervjun 4/5. Putin såg trött ut de sista 5 minuterna och Tucker var så het på gröten att han avbröt honom jämnt. Vad hände med att det skulle pratas om Taylor Swift?

53 milj. visningar på X/Twitter och ? milj. visningar på Tuckers hemsida, där jag själv följde intervjun.

Putin berättar att Boris Johnson bidragit till att fredsförhandlingarna i Istanbul misslyckades.

https://twitter.com/DavidWolfe/status/1755759760631087610

Och källa på det.
Senast redigerad av Liljor 2024-02-09 kl. 06:47.
Citera
2024-02-09, 06:40
Medlem
RoifiKatamaxClubs avatar
Whoever thought having Biden do a press conference after the Putin interview needs to be fired.

Putin: "Let me give you a half-hour, college-level lecture on Russia's 900-year political history from memory."

Biden: "The Mexican president should open the border with Gaza."

https://twitter.com/Smug_editing/status/1755768658217820631
Citera
2024-02-09, 06:50
Medlem
RoifiKatamaxClubs avatar
Härligt att Putin nämner vikingen Rurik och Skandinavien.

I Sverige skäms man för vikingar (rasism, ni vet) men i både Ukraina och Ryssland är man stolta över vikingarna/väringar.
Citera
2024-02-09, 06:56
Avslutad
Finns att se här inte bara på X som TS säger

https://tuckercarlson.com/the-vladimir-putin-interview/
Citera
2024-02-09, 07:05
Medlem
Duvlorts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dismisswall
Finns att se här inte bara på X som TS säger

https://tuckercarlson.com/the-vladimir-putin-interview/

Säger Tucker ett enda ord, skuttade igenom klippet lite snabbt men det var bara Putin som höll låda hela tiden?
Det lilla man såg av Tucker, var att han satt med allvarlig min emellanåt.

Är det en intervju eller monolog? Nåja, får väl titta lite till senare...
Citera
2024-02-09, 07:07
Medlem
Var inte Putin döende?skakningar media prat om?
Tyckte hn såg ofantlig fräsh ut
Citera
2024-02-09, 07:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KarimBenzema2015
Den översatta rösten är lite jobbig. Undertexter hade fungerat bra.
Knappast för den amerikanska hillbillyhögern och Carlsons fanboys.
Citera
2024-02-09, 07:09
Medlem
JeffDaviss avatar
En sak är säker: Putin gör sig INTE bra i tv. Han är ju så tråkig att klockorna stannar. Tror inte en enda flashbackare orkar se klart denna ”intervju”.
Citera
2024-02-09, 07:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av attog
Inte anfalla?
Ok…
Det hörde vi också, innan anfallet på Ukraina.
Så du tror på Putins ord.
Anfalla Polen? Ja det skulle vara för att komma över brunkolen då?…Nej, det finns inget i dessa länder som är av intresse, och här tror jag på Putin. Det enda intressanta är de amerikanska vapenskramlandet som kan trigga till förebyggande åtgärder.
Citera
2024-02-09, 07:11
Medlem
Tonyos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fyfaan
Precis som förväntat, en tandlös intervju där Putin upprepar sig själv som en trasig jukebox med konstiga argument om varför han vill kriga och mörda. Tucker Carlson, den självutnämnde journalisten, vågar inte ställa en enda svår eller utmanande fråga. Men man skall aldrig underskatta samhällets idioter, man ser ju redan här i tråden hur vissa sväljer Putins säd med gapande käftar och trånande ögon.

Tror absolut det här har gått hem hos Europas och USAs svagsinta. Man får ju inte glömma att de är just svagsinta och lättpåverkade.

I princip varenda tidigare republikansk president antingen vrider sig i graven eller tar till flaskan nu när de ser vad deras väljarbas och deras parti har blivit. Tror definitivt Putins bitch, Trump, får mer röster pga det här. Men jag är också ganska också pessimistisk då jag tappat tron på mänskligheten för längesen.
Att han avfärdar oron att de ska vilja ta Polen eller Baltikum efter Ukraina med "why would we do that? We simply have no interest". Jaha, vad betryggande. Enda argumentet enligt honom är att det är västs skräckpropaganda. Inte sett hela videon än men känns ju verkligen som samma gamla svammel som han kört sen dag ett.
Citera
2024-02-09, 07:18
Medlem
Som väntat en intetsägande intervju. Tucker var så imponerad av sin frälsare att han "glömde" ställa frågor om Rysslands attacker mot civila och det faktum att Putin är efterlyst för krigsbrott i 133 länder.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in