2024-02-08, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jontepsg
Det är jävligt konstigt att MSM, public service etc. inte vill att vi ska se intervjun, men ändå så skrivs det om den överallt? Det var bl.a. det första jag hörde imorse via Sveriges radio. Makes no sense. 🙄
Jag har inte hört någon säga att de inte vill att folk ska se denna intervju. Detta är bara någonting som putinisterna inbillar sig eftersom de av någon anledning verkar utgå ifrån att Putin nu plötsligt kommer att säga någonting magiskt som får gemene man att ändra uppfattning om konflikten.

Jag vill väldigt gärna att folk ska se den här intervjun, eftersom Putin som vanligt bara kommer att skämma ut sig med sina bisarra konspirationsteorier som inte en enda människa utanför Ryssland tror på.
Citera
2024-02-08, 22:53
Medlem
RealTides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quoi...
Jag har inte hört någon säga att de inte vill att folk ska se denna intervju. Detta är bara någonting som putinisterna inbillar sig eftersom de av någon anledning verkar utgå ifrån att Putin nu plötsligt kommer att säga någonting magiskt som får gemene man att ändra uppfattning om konflikten.

Jag vill väldigt gärna att folk ska se den här intervjun, eftersom Putin som vanligt bara kommer att skämma ut sig med sina bisarra konspirationsteorier som inte en enda människa utanför Ryssland tror på.
Det finns ett par procent som " tror"
på putin men dom är en grupp som inte växer.
Det är samma folk som tror på chemtrails och är mot vaccin.
Citera
2024-02-08, 22:55
Medlem
Märks att det är mycket rädda sossar här inne haha, undra hur många som faktiskt är politiskt aktiva som sitter här och skriver dynga. Äntligen får yttrandefriheten segra. Tack Musk, tack Tucker! Jag vill ta del av information själv sen på egen hand ta ställning. Trött på att vänstermedia ska trycka ”sanningen” i halsen på oss. Censurer hör inte hemma i demokratier
Citera
2024-02-08, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hanenhen
Du kanske skulle läsa vad jag svarade på för inlägg till en annan innan du kommenterar..
Jag kanske missförstod dig, för jag trodde att du jämförde Tuckers intervju med en seriös intervju, vilket är vad jag avsåg.
Citera
2024-02-08, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Overmind
Nu får fan intervjun komma upp på youtube! Jag lär lägga mig strax!
Den släpps klockan 00:00, dock inte på YouTube direkt.
Citera
2024-02-08, 23:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KlartSur
Jag kanske missförstod dig, för jag trodde att du jämförde Tuckers intervju med en seriös intervju, vilket är vad jag avsåg.

Om Kate Bouldan på CNN dragit in med en chopper (har svårt för henne, eller hen) till Moskvas internationella flygplats och kört en 35 min primetime, hade det då vart legit?

CNN gjort intervjuer med s.k skurkstater sen Turner grundade skiten mid70s
Senast redigerad av RandomSvenskDude 2024-02-08 kl. 23:09.
Citera
2024-02-08, 23:03
Medlem
Imorgon kan vi hoppas på att det första steget togs mot att dödandet i Ukraina upphör blir det så ska Tucker ha fredspriset
Citera
2024-02-08, 23:08
Medlem
CapsLock99s avatar
Intervjun av Putin av Tucker Carlson kommer sannolikt bli historiens mest sedda. Trump erhöll 267 miljoner visningar och många tror att intervjun med Putin kommer att nå över 500 miljoner tittare.

Detta gör Tucker större än NY Times, Washington Post, alla TV kanaler i USA.... sammanlagda.

Inte undra på att man är nervös.

Några områden som skulle vara kul om Putin tar upp:

Hur kriget uppstod 2014 och framåt
Covid som tillverkades i ett Lab, i Kina alt Ukraina
Olika varianter på Covid och värre som tillverkades i Lab i Ukraina
Epsteins grepp om Västvärldens politiker
Västvärldens korrupta "ledare"
Klimatbluffen
Splittringen av kärnfamiljen, värderingar, osv
Normaliseringen av Pedofili
Valfusket 2020 i USA
Senast redigerad av CapsLock99 2024-02-08 kl. 23:13.
Citera
2024-02-08, 23:08
Medlem
WordWarriors avatar
Tucker har erbjudit Zelensky en intervju också. Kommer han att acceptera? Tveksamt, han ställer bara upp på riggade intervjuer, där frågorna formulerats på förhand. Det vore dock bra om han accepterade, då får vi båda sidornas version. Först Putin och sedan Zelensky. Då får ju Zelensky även en chans att bemöta vad Putin sagt, vilket är en gyllene chans att motivera varför en hel generation ska dö på slagfältet för några galna neocons. Jag själv vill informera mig på detta sätt. Ni i tråden som inte vill tillåta mig att ta del av information, vad är ni för totalitära typer egentligen?

Nu väntar vi med spänning på intervjun med Putin:

https://twitter.com/TuckerCarlson/status/1754939251257475555
https://tuckercarlson.com/why-were-in-moscow/
Citera
2024-02-08, 23:10
Medlem
Overminds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imagineif
Den släpps klockan 00:00, dock inte på YouTube direkt.

Är den gratis att se på hans egna sida? Eller på X?
Citera
2024-02-08, 23:10
Medlem
Autobahn76s avatar
Skulle videon läggas upp kl 24 svensk tid?
Citera
2024-02-08, 23:16
Medlem
CapsLock99s avatar
Intervjun ryktas vara 3 timmar lång.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in