Citat:
Alltid ruta 1 med er pappskallar. Det är fastställt att Pentagon har finansierat biolabb i Ukraina för forskning på särskilt farliga biologiska patogener inom programmet för Biological Threat Reduction. Det framgår i kontrakt mellan U.S. Department Of Defence och amerikanska biolabs verksamma i Ukraina (t.ex. Black & Veatch) och bekräftas i någon bemärkelse med vittnesmålet från Victoria Nuland.
Att det rör sig om forskning för militära ändamål är däremot inte belagt. Alltså precis i enlighet med vad jag har hävdat och tagit upp som invändning mot Tuckers påstående.
Det är uppenbart att Rysslands intention inte var att annektera Ukraina, eller att Sverige och Finland skulle gå med Nato. Putin kan dock inte spå in i framtiden.
Nato-argumentet i den här kontexten var dock "Att få Ukraina att gå med i Nato var nyckeln för att provocera fram krig med Ryssland.".
Härvidlag finns det inga betänkligheter eftersom amerikanska diplomater, akademiker och militärer i flera års tid har varnat för att krig är oundvikligt om USA fortsätter att försöka få in Ukraina i Nato. Så Tucker har rätt i det påståendet.
Tuckers påstående gällde inte dagens börskurser utan priserna på drivmedel och mat. Jag kan inte se att hans påstående om sanktionerna är fel eller att du har visat att det är fel.
Spretigt värre (som vanligt).
Tvärtom, det är numera fastställt att det är dina påståenden om Tucker som det finns noll bevis för. Han har mestadels rätt och du är en nyttig idiot som reproducerar "statspropagandans" talking points.
Att det rör sig om forskning för militära ändamål är däremot inte belagt. Alltså precis i enlighet med vad jag har hävdat och tagit upp som invändning mot Tuckers påstående.
Det är uppenbart att Rysslands intention inte var att annektera Ukraina, eller att Sverige och Finland skulle gå med Nato. Putin kan dock inte spå in i framtiden.
Nato-argumentet i den här kontexten var dock "Att få Ukraina att gå med i Nato var nyckeln för att provocera fram krig med Ryssland.".
Härvidlag finns det inga betänkligheter eftersom amerikanska diplomater, akademiker och militärer i flera års tid har varnat för att krig är oundvikligt om USA fortsätter att försöka få in Ukraina i Nato. Så Tucker har rätt i det påståendet.
Tuckers påstående gällde inte dagens börskurser utan priserna på drivmedel och mat. Jag kan inte se att hans påstående om sanktionerna är fel eller att du har visat att det är fel.
Spretigt värre (som vanligt).
Tvärtom, det är numera fastställt att det är dina påståenden om Tucker som det finns noll bevis för. Han har mestadels rätt och du är en nyttig idiot som reproducerar "statspropagandans" talking points.
Haha, du är ändå rolig. En fullblodsclown. Du droppar de sjukaste sakerna men du kan inte presentera ett enda bevis. Det är knappast upp till mig att presentera bevis för något som inte finns. Det enda du säger är att någon har sagt det, därför är det sant. Du pratade tidigare om MENA-folket som föll för den amerikanska påverkningskampanjen i arabvärlden, oerhört kul när du gång på gång bevisar att du har fallit för den ryska påverkningskampanjen i väst trots att du, till skillnad från araberna, sitter på all världens information och har möjlighet att faktachecka allt. Förstår du ens hur korkad du är?
Senast redigerad av sandbob 2024-02-08 kl. 17:48.
Senast redigerad av sandbob 2024-02-08 kl. 17:48.