2024-02-09, 01:49
Medlem
TheNightTrippers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Extremt kompetent och extremt diplomatisk. Jag skäms över västvärldens inkompetenta ledarskap vid en jämförelse.
Du är ju blåst, hur svårt är det och svara på frågor som han själv skrivit? Eller tror du verkligen att han inte har en aning om vad för frågor det kommer?
Citera
2024-02-09, 01:49
Medlem
Sjukt nog så tycker jag Putin är bättre än Biden och hur MSM redan skriver (intervju var släppt i 5 minuter) och publicerar artiklar om hur ond Putin är- snubben är lugn och förklarar sin POV, han pratar inte ens skit om någon, något vi ser konstant från våran media!
Citera
2024-02-09, 01:51
Medlem
Ni hjärntvättade rysstroll som spammar tråden med hyllningar om vilka gudar det är som talar i videon, kan inte ni istället referera lite av vad som sägs, för oss som inte har lust att själva lyssna på vad den folkmördande och pojkvåldtagande slemdvärgen säger?
Citera
2024-02-09, 01:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urbizzo
Jag lade upp en - som funkade ganska bra på Youtube - men nu la den av. Kan det vara något fulspel? Hoppas inte, för det här är viktigt om vi ska få slut på detta krigande.
Någon som har någon stream som funkar?

Tuckers egna twitter
Citera
Medlem
Citat:
Extremt kompetent och extremt diplomatisk. Jag skäms över västvärldens inkompetenta ledarskap vid en jämförelse.

Instämmer. Intervjun visar det tydligt.

Annat än Biden och Strandhäll, om vi säger så.
Citera
Bannlyst
Citat:

Har ryska programmerare/systemförvaltare at work, dessutom är dom rätt västorienterade, men när man skrapar lite på ytan så säger dom rakt ut... "putin räddade Ryssland från oligarkerna" 90 talet var en fullständig mardröm.
Citera
2024-02-09, 01:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Punggung
Ni hjärntvättade rysstroll som spammar tråden med hyllningar om vilka gudar det är som talar i videon, kan inte ni istället referera lite av vad som sägs, för oss som inte har lust att själva lyssna på vad den folkmördande och pojkvåldtagande slemdvärgen säger?

Inget nytt. Han maler på om Rysslands historia i en halvtimme och sen skyller han invasionen på C.I.A och NATO. Han vill inte starta världskrig men om Polen attackerar honom kommer han svara. Kriget kommer fortsätta i Ukraina om USA skickar dit trupper. Sen skrattar han åt att han skulle vilja ha mer mark än östra Ukraina.
Citera
2024-02-09, 01:53
Medlem
Intressant att Aftonbladet skriver att Eu kommissionen kommer ta bort videon.

Fy fan asså,man undra hur mycket som vi inte vet som dom har tagit bort redan, hatar censur.
Låt folk tycka vad dom vill. Att hindra folk att se får bara värre konsekvenser.
Citera
2024-02-09, 01:54
Medlem
rtyuios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Punggung

Oroa dig inte. Aftonbladet eller Svensk stats-pravda kommer skedmata dig med sina analyser om intervjun imorgon så din egen hjärntvätt kan fortsätta obehindrad.
Citera
2024-02-09, 01:56
Medlem
TheNightTrippers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rtyuio
Kommer onanera hela natten.

OnT Är halvvägs inne nu och måste säga att intervjun börjar arta sig. Putin avslöjar hur korrupt västerländsk media är som en pudel som hålls i koppel av USA. Detta blev ganska uppenbart redan under pandemin då all statsmedia körde samma narrativ och ingen som ifrågsatte en annan syn på hanteringen fick komma till tals.
Ja media i Ryssland är det ju inget fel på, snälla säg inte att du går på det han säger? Du kan omöjligt vara så korkad? Att en ryss i någon avlägsen by på taigan tror på honom har man väl förståelse för, men en som bor i Sverige 2024???? Varför får man aldrig se såna som er i verkligheten? En person har jag träffat som nästan var på Putins sida, en serb men han var mer arg på Nato, ni finns inte.
Citera
2024-02-09, 02:00
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Urbizzo
Jag lade upp en - som funkade ganska bra på Youtube - men nu la den av. Kan det vara något fulspel?
Snarare rent spel. Det är en copyright issue att bara sno material sådär och lägga upp det på sin egen Youtubekanal. Man måste göra en deal med Tuckers mediaavdelning först. Youtubern hade garanterat inte gjort det.
Citera
2024-02-09, 02:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yttrandefriden
Tuckers egna twitter
Har inget kvitter. Men tack i alla fall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in