2024-02-08, 22:09
Medlem
SvenBergmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stycket
Hade du hellre levt i en moralisk diktatur eller en demokrati mer lik nazi tyskland?

Angående intervjuen anser jag människors rädsla för öppen dialog är baserad på att de fått all information om kriget från andrahandskällor.

Man är livräd för förstshandskällor eftersom det kan visa att andrahandskällorna far med lögner.

Vilket är rätt uppenbart är fallet.

Vilken konstig fråga. Obegriplig.

Angående intervjuen så hoppas jag att de har spetsat kaffet som Quisling Tucker drack efter intervjuen så att vi slipper se fanskapet igen.

Hoppas att det blir kärnvapenkrig snart. Jag vill se Moskva som en sandöken.
Citera
2024-02-08, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlackBooks
Ni ryssputinälskare här i tråden, hur många procent tror ni kommer ansluta till er sekt efter nattens 2 dagar försenade klipp och klistra intervju??

Har ni dukat upp med västerländsk coca cola och OLW chips inför sändningen eller det blir bara ryska rödbetor??

Buhuuuu
Iväg och träna med dig grabben så du får lite testo så kanske du förstår att alla inte är emot dig, alla är inte onda. Förstår att det lätt kan bli så när man sitter hemma bara och inte vågar gå ut och prata.

Så vitt jag vet existerar ingen sekt. Utan det är flera som tycker detta är roligt att följa. Är liksom som en show, en krigsfilm som sker live. Och oavsett vem man håller på eller gillar så spelar det absolut ingen roll för påverkan man gör är noll.

Så relaxa lite istället och njut av showen.
Citera
2024-02-08, 22:15
Medlem
SvenBergmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaffekrig
Jag uppfattar det som att det inte kommer vara en live Stream utan en uncut intervju.
Intervjun ska redan ha ägt rum enligt Kremlin.

Kremlin confirms Putin gave interview to ex-Fox News host Tucker Carlson
By Guy Faulconbridge
February 7, 20249:17 PM GMT+1Updated a day ago
https://www.reuters.com/world/putin-gave-tucker-carlson-an-interview-because-he-differs-one-sided-media-2024-02-07/

Uncut?

I Ryssland?
Citera
2024-02-08, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrevenFB
Jävlar vilken panik västs MSM har. Komiskt att se

Ja ska bli kul med morgondagens rubriker dock tycker jag det är lite väl mycket Putin på löpen senaste åren. Ska bli kul att se vad de kommer att diskutera och hur det kommer att tolkas av världen. Lär ju komma en del uttalanden om intervjun av alla inblandade parter.
Citera
2024-02-08, 22:19
Medlem
Kaffekrigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvenBergman
Uncut?

I Ryssland?

Det är vad Tucker själv säger, jag kan inte säga mer än vad jag hör från mannen själv. Vi får vänta någon timme till sen vet vi om det är så eller ej.
Citera
2024-02-08, 22:20
Medlem
KaktusFlaktuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlackBooks
Ni ryssputinälskare här i tråden, hur många procent tror ni kommer ansluta till er sekt efter nattens 2 dagar försenade klipp och klistra intervju??

Har ni dukat upp med västerländsk coca cola och OLW chips inför sändningen eller det blir bara ryska rödbetor??

Coca-Cola såklart. Make America Great Again

Själv då, vilket rödtjut blir det? Eller undviker du intervjun helt?
Citera
2024-02-08, 22:21
Medlem
styckets avatar
Citat:
Vilken konstig fråga. Obegriplig.

Angående intervjuen så hoppas jag att de har spetsat kaffet som Quisling Tucker drack efter intervjuen så att vi slipper se fanskapet igen.

Hoppas att det blir kärnvapenkrig snart. Jag vill se Moskva som en sandöken.
Varör är frågan obegriplig? Det är ju ett fullt rimligt scenario. Som dessutom sjett i verkligheten. Hur hade fu förhållt dig? Vilket samhälle hade du helst velat leva i? Välj nu om du vågar.

Hitler var folkvald inte sant? Medans det finns historier om kungar som varit rena helgonen gentemot sin befolkning.

Hade du hellre levt i ett samhälle med en god kung eller i nazi tyskland?

Tolkar jag dig rätt som att du inte ens vill ta del av förstahands information från putin själv i denna konflikt?

Samt anser du att andrahandsinformation nödvändigtvis är mer pålitlig, såfal varför?
Citera
2024-02-08, 22:22
Medlem
SvenBergmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaffekrig
Det är vad Tucker själv säger, jag kan inte säga mer än vad jag hör från mannen själv. Vi får vänta någon timme till sen vet vi om det är så eller ej.

Klart han säger det. Frågan är om NÅGON människa med hjärna tror på det?
Citera
2024-02-08, 22:24
Medlem
YP4XQs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enterprise
Haha! Så en (1) medhjälpare till någon vicepresident på 1980-talet har tyckt att myndigheterna ska överväga att temporärt hindra Tucker från inresa till dess det framgått vad han har gjort.

Det tolkar du som att det är "panik" och USA vill porta Tucker.
Jag säger "OK".

Samma med EU, en (1) medlem i parlamentet, tycker att det borde vara sanktioner mot Tucker.

Jajamen, det är mer panik, självklart locket på. Egentligen borde ju alla "neutrala" journalister och tidningar och TV rapportera om det här. Fast det kanske dom gör jag kollar ju inte på dem så vad vet jag.
Citera
2024-02-08, 22:24
Medlem
Kaffekrigs avatar
Citat:
Klart han säger det. Frågan är om NÅGON människa med hjärna tror på det?
Men du får väll lugna ner dig lite och vänta på att intervjun släpps så får du väl utvärdera själv efter...
Ettrig som en jävla terrier... jösses
Citera
2024-02-08, 22:28
Medlem
attogs avatar
Lol. Så många självsäkra stollar som nästan gör i brallan av detta.
Som om ni inte sett en intervju med Putin förut.
Allt är nytt och ni vakna upp igår och upptäckte att något hänt.
Jisses hormonpojkar.
Undrar hur besvikna ni kommer att vara imorgon.
🤣🤣🤣

Ni är väl inga rednecks från Klippiga bergen???
Citera
2024-02-08, 22:28
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av KlartSur
Jag tror att alla längtar efter en intervju med Putin. En intervju där han får svara på alla de frågor som ställs. En sådan intervju skulle jag vilja se och jag tror tom att dumsvensken skulle vilja se den.

Ni är dock många i den hör tråden som knte skulle vilka se en sådan intervju.
Du kanske skulle läsa vad jag svarade på för inlägg till en annan innan du kommenterar..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in