2025-04-01, 23:57
Medlem
Anso10765s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ladder
Vet man varför?

Fast denna tråd handlar ju om polyfamiljen.

Finns säkert trådar om ni ska diskutera andra
Citera
2025-04-02, 12:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anso10765
Ja, åtminstone ha den goda smaken att låta barnen landa. Hon har nyss slängt ut deras pappa, och nu tar hon hem en ny redan......och det kan hon inte sköta när INTE barnen är där?
Redan? Det var nog på gång redan då de flyttade till det nya huset. Att Erik åkte ut berodde nog på att hon redan "hade" den nya.
Citera
2025-04-02, 18:04
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Han där borta
Redan? Det var nog på gång redan då de flyttade till det nya huset. Att Erik åkte ut berodde nog på att hon redan "hade" den nya.
Tror inte det. Tror Erik åkte ut den 8 januari då Linda fick reda på att Hampus hade en ny den 6 januari. På julen när Hampus var hemma hos Linda och Erik så höll Linda på att fjäska med Hampus och såg sååå kär ut och de var själva nere i källaren och hon såg så lycklig ut. Hela hennes värld rasade när hon fick reda på att Hampus träffat en ny. Känslorna för Erik hade nog redan dött ut då när de träffade Hampus (2012?) och de blev en polyfamilj. Hon var nog lika kär i Hampus då dom nu. Hon ville ha tillbaka honom till varje pris. Men insåg r han hade trättat en man att hennes chanser var körda.
Citera
2025-04-02, 20:52
Medlem
Luftiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kissekotten1993
Tror inte det. Tror Erik åkte ut den 8 januari då Linda fick reda på att Hampus hade en ny den 6 januari. På julen när Hampus var hemma hos Linda och Erik så höll Linda på att fjäska med Hampus och såg sååå kär ut och de var själva nere i källaren och hon såg så lycklig ut. Hela hennes värld rasade när hon fick reda på att Hampus träffat en ny. Känslorna för Erik hade nog redan dött ut då när de träffade Hampus (2012?) och de blev en polyfamilj. Hon var nog lika kär i Hampus då dom nu. Hon ville ha tillbaka honom till varje pris. Men insåg r han hade trättat en man att hennes chanser var körda.

Jag tror att du missbedömt Linda ganska grovt. Hon är inte typen som blir/är "kär" i en traditionell betydelse. Människor är funktioner för henne. Ta som exempel hennes relation till sina egna barn och börja resonemanget utifrån det.
Citera
2025-04-02, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luftis
Jag tror att du missbedömt Linda ganska grovt. Hon är inte typen som blir/är "kär" i en traditionell betydelse. Människor är funktioner för henne. Ta som exempel hennes relation till sina egna barn och börja resonemanget utifrån det.

Det sorgliga är att det finns många fler med samma inriktning i världen.
Vet dock inte om hon tillhör gruppen eftersom jag inte känner henne.
Citera
2025-04-02, 22:30
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Luftis
Jo jag vet vilken typ hon är. Men tror hon ändå kan bli kär, eller om man kan kalla det besatt av Hampus. Nu har även Ture blir utkastad från Lindas rum. 4 barn i ett sovrum..... Varför kan inte barnen ha övervåningen och Linda ta källaren?! Så slipper hon ju ungarna. Men inom en snar framtid åker alla ungarna ner i källaren då Linda aldrig skulle tänka sig att offra sig att ta källaren.
Citera
2025-04-02, 22:39
Medlem
Anso10765s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Han där borta

Nej det tror jag inte. Hon gjorde slut med Erik 2 dagar efter Hampus gjort offentligt om sin nya kille.

Hon har väntat o hoppats att Hampus skulle komma tillbaka, men när hon insåg att det var kört så åkte Erik ut, o hon sökte nytt
Citera
2025-04-02, 22:41
Medlem
Anso10765s avatar
Citat:

Exakt min teori! När de alla 3 träffades så var det Erik som Hampus föll för o blev kär i.

Lindas o Eriks relation var redan död då, och Linda blev kär i Hampus.
Citera
2025-04-02, 22:46
Medlem
Anso10765s avatar
Efter att sett kvällens vlogg är jag än mer irriterad på Linda.

Middagsgästerna var ju nya karln, för hon la ut bild på schäfern morgonen efter.

Så säger hon att Ture ville flytta in till de andras rum, men i själva verket var han tvungen att åka ut för mannen skulle ju ligga i hennes säng på natten.

Hon är så osmaklig o ego, knappt 3 mån efter deras pappa Erik åkt ut så tar hon hem en ny man som sover över.

Introducera barn är något man väntar med.....men ego Linda tänker inte så....
Citera
2025-04-02, 23:09
Avslutad
Citat:
Efter att sett kvällens vlogg är jag än mer irriterad på Linda.

Middagsgästerna var ju nya karln, för hon la ut bild på schäfern morgonen efter.

Så säger hon att Ture ville flytta in till de andras rum, men i själva verket var han tvungen att åka ut för mannen skulle ju ligga i hennes säng på natten.

Hon är så osmaklig o ego, knappt 3 mån efter deras pappa Erik åkt ut så tar hon hem en ny man som sover över.

Introducera barn är något man väntar med.....men ego Linda tänker inte så....
Den här mannen hade ju sin son med sig hos Linda . Vart sov den stackars lille killen? I källaren??
Att Linda nyligen träffat denna killen och redan dragit in barnen i detta och när killen med sonen kom er till Linda och hennes ungar så ska två okända människor sova över
Citera
2025-04-02, 23:27
Medlem
Anso10765s avatar
Citat:
Den här mannen hade ju sin son med sig hos Linda . Vart sov den stackars lille killen? I källaren??
Att Linda nyligen träffat denna killen och redan dragit in barnen i detta och när killen med sonen kom er till Linda och hennes ungar så ska två okända människor sova över

Ja det säger allt om henne!

Sen det enda hon gör är att hålla på rensa, möblera om osv......tur barnen får komma ut på lite trevligheter hos Hampus o Erik.

Förstår att Hampus tycker det är skönt att slippa alla hennes mer eller mindre galna projekt.

Hon är ju nästan besatt av att hela tiden hålla på med nåt.....!
Citera
2025-04-03, 03:32
Medlem
Citat:
Ja det säger allt om henne!

Sen det enda hon gör är att hålla på rensa, möblera om osv......tur barnen får komma ut på lite trevligheter hos Hampus o Erik.

Förstår att Hampus tycker det är skönt att slippa alla hennes mer eller mindre galna projekt.

Hon är ju nästan besatt av att hela tiden hålla på med nåt.....!

Hon är ju i princip dock arbetslös? Att alltid hålla på med nått är det enda hon har, enda som fyller dagarna. Nu ser det bara tomt & tragiskt ut visserligen, & kan verkligen tänka mig hur återhämtning är 0 för den som lever med henne & faktiskt har nått annat som också fyller dagarna. Typ ett jobb.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in