Flashback bygger pepparkakshus!
Idag, 11:08
Medlem
Kom inte Lindas stora barn och firade jul med henne? Idag ska de väl fira med Erik! Man undrar vad som hänt som gör att de stora barnen aldrig träffar Linda…
Citera
Idag, 11:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Hon har ju hetat det i över 20 år och barnen heter också det. På sin IG och Youtube heter hon också det. Om hon ska byta så är det väl sitt flicknamn hon får ta, tror att det är Carlsson. Ska man hitta på något helt eget namn så tar det ofta flera månader att få det godkänt.

Med tanke på att hon inte har nåt intresse i barnen så kan hon ju byta tillbaka till flicknamnet tycker ja 😏

Citat:
Ursprungligen postat av Malincecilia76
Kom inte Lindas stora barn och firade jul med henne? Idag ska de väl fira med Erik! Man undrar vad som hänt som gör att de stora barnen aldrig träffar Linda…

Hon har inte lagt ut nåt på Instagram från igår kväll eller nu på morgonen vem av barnen som va hos henne kanske att vi få se nåt på YouTube sen Linda har inget intresse att träffa dom stora barnen och dom stora barnen hör nog aldrig av sig till Linda heller om dom inte känner sig älskad eller välkommen hem till Linda
Citera
Idag, 11:59
Medlem
Alltså, bilderna och även i filmerna från Linda; barnen ser INTE glada ut. Tycker särskilt Signe känns så netonad...
Citera
Idag, 12:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tantiluringen
Alltså, bilderna och även i filmerna från Linda; barnen ser INTE glada ut. Tycker särskilt Signe känns så netonad...

såg nu att hon hade lagt ut bilder på dom små och Signe brukar se gladare ut och med tanke på kakfatet va dom stora med igår?
Citera
Idag, 12:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jag-heter-Linnea
såg nu att hon hade lagt ut bilder på dom små och Signe brukar se gladare ut och med tanke på kakfatet va dom stora med igår?
Jag tror inte de stora var med…verkar inte vilja träffa Linda, inte ens på julen…
Citera
Idag, 12:51
Medlem
Citat:
Jag tror inte de stora var med…verkar inte vilja träffa Linda, inte ens på julen…

Jag tror det har skurit sig mellan henne och dom stora
Citera
Idag, 13:31
Medlem
Citat:
Ja det verkar lite så, och det beror nog inte på att dom inte vill synas på sociala medier då dom ibland syns hos H och även E.
Citera
Idag, 13:59
Medlem
Luftiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Ja det verkar lite så, och det beror nog inte på att dom inte vill synas på sociala medier då dom ibland syns hos H och även E.

På bilderna hon lagt ut så är det så tydligt att hon satt barnen framför kameran och sagt åt dem att le. Jag menar; barn på julafton brukar le från öra till öra, skratta och vara genunint glada ut. Dessa barn ser regisserade ut, ungefär som när man tog enskilda skolfoton i småskolan.

Den äldsta pojken ses inte ens le på någon bild. Han är troligen inte typen som ler på kommando och då är han ointressant för Linda. Den minsta pojken verkar vara den största "teaterapan" och därmed såklart den hon lyfter fram mest.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in