2025-03-31, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kissekotten1993
Lindas inkomst 2023 var 325.800.
Erik 433.600 .
Det blir inte mycket för Linda att betala huset själv med alla kostnader och sen kunna lösa ut Erik med ett ev lån på den inkomsten.
Få väl se vad hennes inkomst landar på 2024 när deklarationen är klar.
Under 2024 gick bolaget från tre till en anställd (L), men alla hjälptes fortsatt åt med deras sociala kanaler. Dom hade även bageriet en bit i på året, och sålde gissningsvis av en hel del utrustning då det avvecklades. Dom hade även samarbeten under året. Hittills i år står L utan bageri och med noll samarbeten. Min gissning är att inkomsterna kommer minska markant. Kontot är inte stort nog för att hon ska kunna leva på sina visningar.
Citera
2025-03-31, 19:51
Medlem
Har de OF?
Citera
2025-03-31, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bonnker
Har de OF?
Något du vet något om?
Citera
2025-03-31, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Retrouvailles
Under 2024 gick bolaget från tre till en anställd (L), men alla hjälptes fortsatt åt med deras sociala kanaler. Dom hade även bageriet en bit i på året, och sålde gissningsvis av en hel del utrustning då det avvecklades. Dom hade även samarbeten under året. Hittills i år står L utan bageri och med noll samarbeten. Min gissning är att inkomsterna kommer minska markant. Kontot är inte stort nog för att hon ska kunna leva på sina visningar.
Jag gynnar inte hennes kanal längre med prenumeration, hoppas andra gör detsamma.
Citera
2025-03-31, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maelha
Något du vet något om?

Nej, det var därför jag frågade.
Citera
2025-04-01, 01:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bonnker
Har de OF?

I wish, och samtidigt nej.
Citera
2025-04-01, 14:07
Avslutad
Kul när hon tar bort kommentarer på din senaste vlogg. Va nån som skrev att hon får underhåll. Jag skrev att hon inte kan få underhåll när hon har barnen minst. Linda svara spydigt att hon inte har barnen minst. Att jag inte ska skriva saker jag inte vet nåt om. Men jag skrev ett svar tillbaka att hon har visst barnen minst. Att Hampus har barnen varannan vecka och att hon och Erik delar på den andra veckan och att Moa och Elliot bor heltid hos Erik. Och så har alla tre sociala medier så man får en bra uppfattning vem som har barnen mest och minst.
Vips...... Så var den kommentaren borta 😀😂😂
Citera
2025-04-01, 16:03
Medlem
Anso10765s avatar
Citat:
Kul när hon tar bort kommentarer på din senaste vlogg. Va nån som skrev att hon får underhåll. Jag skrev att hon inte kan få underhåll när hon har barnen minst. Linda svara spydigt att hon inte har barnen minst. Att jag inte ska skriva saker jag inte vet nåt om. Men jag skrev ett svar tillbaka att hon har visst barnen minst. Att Hampus har barnen varannan vecka och att hon och Erik delar på den andra veckan och att Moa och Elliot bor heltid hos Erik. Och så har alla tre sociala medier så man får en bra uppfattning vem som har barnen mest och minst.

Så löjligt, det är ju sant! Sen fattar jag inte varför bara Hampus ska ha dem en hel vecka. Borde väl vara i rullande så åtminstone Linda har dem en hel vecka också......men jag märker på henne att hon trivs rätt bra med att få ha mycket egentid numera
Citera
2025-04-01, 17:13
Medlem
Citat:

Jag skrev också en sån kommentar och några andra känsliga med, det åkte bort direkt 🤪
Citera
2025-04-01, 17:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anso10765
Så löjligt, det är ju sant! Sen fattar jag inte varför bara Hampus ska ha dem en hel vecka. Borde väl vara i rullande så åtminstone Linda har dem en hel vecka också......men jag märker på henne att hon trivs rätt bra med att få ha mycket egentid numera
Hon trivs jättebra med sitt nya barnfria liv. Hon är på god väg att bli en ny Ti*a Jo*ansson, FA. 🫣
Citera
2025-04-01, 20:09
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Maelha
Hon trivs jättebra med sitt nya barnfria liv. Hon är på god väg att bli en ny Ti*a Jo*ansson, FA. 🫣

Även Matilda har ju dumpat barnen och bor på Gotland
Citera
2025-04-01, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kaffemedOboy
Även Matilda har ju dumpat barnen och bor på Gotland

Vet man varför?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto