2026-03-09, 17:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jag-heter-Linnea
Såg nu att du också kommenterade sakerna hon säljer 😊 huset ligger kvar på fejjan så jag gissar att det är inte uthyrt än och en försäljning är inte på tapen än enligt Linda men hon kan ju hyra ett förråd till möblerna tills hon har bestämt sig kan man tycka
Väldigt udda om hon avser behålla det utan möbler. Då står det bara där och kostar, tänker jag? För tanken kan ju inte vara att hon och baren ska bo där ändå. Jag hoppas att tanke är att E ska få "tillbaka" huset.
Citera
2026-03-09, 19:38
Medlem
E är far till O, E, A, M, S och N.
H är far till T och B samt I från ett tidigare förhållande.
Avelsmärren L har kläckt ur sig åtta st ättelägg!?
E & A samt S & N är tvillingar!?
Stämmer ovan nämnda stamtavla?
Citera
2026-03-10, 14:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Retrouvailles
Väldigt udda om hon avser behålla det utan möbler. Då står det bara där och kostar, tänker jag? För tanken kan ju inte vara att hon och baren ska bo där ändå. Jag hoppas att tanke är att E ska få "tillbaka" huset.

Ska Linda skaffa en större bostad så måste hon ha möbler då är det bra och ha möbler kvar sen huset då kan man ju ställa möblerna i ett förrådd eller behålla ett rum i huset där hon har kvar sina möbler även om Linda är en shopaholic så måste man tänka till emellanåt även Linda.

Eriks lägenhet är större tror han har 3-4 sovrum och huset har bara 2 så nej han kommer inte att flytta tillbaka till huset bättre att Linda säljer det.
Citera
2026-03-10, 16:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jag-heter-Linnea
Ska Linda skaffa en större bostad så måste hon ha möbler då är det bra och ha möbler kvar sen huset då kan man ju ställa möblerna i ett förrådd eller behålla ett rum i huset där hon har kvar sina möbler även om Linda är en shopaholic så måste man tänka till emellanåt även Linda.

Eriks lägenhet är större tror han har 3-4 sovrum och huset har bara 2 så nej han kommer inte att flytta tillbaka till huset bättre att Linda säljer det.
Antalet rum tror jag dock inte att han lägger någon större vikt vid. I ett ägt hus får man, till skillnad från i en hyreslägenhet, slänga upp en till vägg eller varför inte ett attefallshus i trädgården. Med bygglov är även utbyggnad ett alternativ. Det som avgör i bostadsfråga är nog snarare ekonomi och vad man föredrar.

Därmed inte sagt att E faktiskt ska ta över det, det är endast en fundering. L och E verkar komma bättre överens, och plötsligt säljs möbler (som E redan har) utan att det för den sakens skull verkar vara varken uthyrt eller sålt. Trolige är anledningen en annan, men hoppas på rättvisa kan man alltid.
Citera
Idag, 12:13
Medlem
Förstår inte hur folk kan se det intressant att titta på hennes urtråkiga videos. Försökt kolla men man blir ju mer eller mindre deprimerad så slutar med att jag väljer nå annat efter 30 sekunder. Tycker tyvärr att det blivit tråkigt att kolla H också men går väl i brist på annat.
Citera
Idag, 17:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vastmanland1
Förstår inte hur folk kan se det intressant att titta på hennes urtråkiga videos. Försökt kolla men man blir ju mer eller mindre deprimerad så slutar med att jag väljer nå annat efter 30 sekunder. Tycker tyvärr att det blivit tråkigt att kolla H också men går väl i brist på annat.
Jag kollar alltid på det med dubbel hastighet, hon pratar så långsamt så man fattar ändå vad hon säger! 😝
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in