2025-03-26, 00:15
Medlem
Anso10765s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kissekotten1993
Tror han bara tycker det är skönt att slippa henne 😂 Han verkar så glad och lycklig i sin nya relation.

Såklart!!
Citera
2025-03-26, 06:31
Medlem
Hon är rolig den där Linda. På tuben under "om" skriver hon som så.

"Vi är en familj som först var en polyfamilj bestående av 1 mamma och 2 pappor med tillsammans 9 barn. I dag är familjen splittrad och jag är ensamstående mamma till 8 barn. [...]".

Vet inte, men förstår mig inte på henne. HON är ENSAMSTÅENDE med 8 barn. Ähhh, ok.
Citera
2025-03-26, 12:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Han där borta
Hon är rolig den där Linda. På tuben under "om" skriver hon som så.

"Vi är en familj som först var en polyfamilj bestående av 1 mamma och 2 pappor med tillsammans 9 barn. I dag är familjen splittrad och jag är ensamstående mamma till 8 barn. [...]".

Vet inte, men förstår mig inte på henne. HON är ENSAMSTÅENDE med 8 barn. Ähhh, ok.

Ja, det låter väldigt kämpigt att ensam ha ansvaret för 8 barn, både emotionellt och ekonomiskt.
Citera
2025-03-26, 12:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ladder
Ja, det låter väldigt kämpigt att ensam ha ansvaret för 8 barn, både emotionellt och ekonomiskt.

Ja är man ensamstående och har hand om 8 barn själv som ÄR under 18 så är det extremt tufft men i Lindas fall så är dom 3 äldsta över 18 år ingen av dom bor hemma hos Linda och dom jobbar och ena går även gymnasiet sen dom 5 som är under 18 så har hon bara dom 4 minsta nån gång emellanåt och femte barnet bor hos pappa på heltid så Linda går det ingen nöd på varken ekonomiskt eller att hon drar nåt tungt last.
Senast redigerad av kaffemedOboy 2025-03-26 kl. 12:45.
Citera
2025-03-26, 12:47
Medlem
Anso10765s avatar
Japp nu har Linda en ny karl. Därför hon åker till Östersund varje vecka.

Men det värsta är att hon redan introducerat barnen. De gick följa dit igår o titta på valpen....

Den kvinnan har ingen farstu. Inte konstigt att de stora barnen vänt sig ifrån henne..... Lämna deras pappa pang bom, och några veckor sen en ny....

Tro mig när jag säger att hon kommer flytta till honom...

Ingen som bor i trakterna som vet vem han är?
Citera
2025-03-26, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anso10765

Men det värsta är att hon redan introducerat barnen. De gick följa dit igår o titta på valpen....

Den kvinnan har ingen farstu. Inte konstigt att de stora barnen vänt sig ifrån henne..... Lämna deras pappa pang bom, och några veckor sen en ny....

Detta var min första tanke när jag såg den senaste bilden på instagram. Att dom varit i Östersund står klart eftersom do besökte Stadium Outlet, och hunden är av allt att döma samma som hon träffade i helgen. Att åka dryga 10 mil enkel väg med några dagars mellanrum känns mycket för att bara träffa en vän, kan jag tycka. Men att introducera barnen för en man som man nyss träffat såhär tätt inpå känns absurt. Barnen har genomgått två separationer det senaste året, varav en alldeles nyligen. För bares skull hoppas jag att det inte är en ny kärlek.
Citera
2025-03-26, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Retrouvailles
Detta var min första tanke när jag såg den senaste bilden på instagram. Att dom varit i Östersund står klart eftersom do besökte Stadium Outlet, och hunden är av allt att döma samma som hon träffade i helgen. Att åka dryga 10 mil enkel väg med några dagars mellanrum känns mycket för att bara träffa en vän, kan jag tycka. Men att introducera barnen för en man som man nyss träffat såhär tätt inpå känns absurt. Barnen har genomgått två separationer det senaste året, varav en alldeles nyligen. För bares skull hoppas jag att det inte är en ny kärlek.
Hon har släppt en ny vlogg där hon berättar att hon inte kunnat filma så mycket under helgen eftersom hon varit med människor som inte kan eller vill synas på hennes kanal. När hon pratar om det ser hon väldigt glad ut!
Citera
2025-03-26, 21:53
Medlem
Citat:

Jag vet inte vad jag ska säga… men det fattas ganska många bestick i lådan. Hon är ju mer tappad än jag trodde. Hur i h-vete kan hon utsätta sina barn för detta? Ok om hon gått vidare men dejta kan man göra i smyg när man inte har barnen. Kan inte människan ta det lugnt någon gång???🫣
Citera
2025-03-26, 22:27
Medlem
Anso10765s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Retrouvailles

Det är en ny man. Det har hon bekräftat.
Citera
2025-03-26, 22:49
Medlem
Citat:
Det är en ny man. Det har hon bekräftat.
Har man fött åtta barn och fått stock x2 så skulle i alla fall jag inte vilja krypa på. Möjligtvis om jag behövde ett garage för cykeln.
Citera
2025-03-27, 08:12
Medlem
Sveppss avatar
Nu ska hon inreda en garderobliknande skrubb för att få ut sista ungen från sovrummet. Hon verkade väldigt nyxxxxd i den nya vloggen 🤣 mamma behöver space.

Kände att det var lite läskigt att hon åkte på ett begravningsuppdrag mitt i natten, vadå var hon och hämtade upp ett lik eller?? Skulle inte förvåna mig om hon filmade och planerar ett nytt ”starta eget” projekt 🫣
Citera
2025-03-27, 09:21
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Svepps
Nu ska hon inreda en garderobliknande skrubb för att få ut sista ungen från sovrummet. Hon verkade väldigt nyxxxxd i den nya vloggen 🤣 mamma behöver space.

Kände att det var lite läskigt att hon åkte på ett begravningsuppdrag mitt i natten, vadå var hon och hämtade upp ett lik eller?? Skulle inte förvåna mig om hon filmade och planerar ett nytt ”starta eget” projekt 🫣
jag kan inte förstå att hon inte gör färdigt sina projekt utan går från ett halvfärdigt till nästa hela tiden. Dörr till skafferi, tapeten i köket, lister här och där samt mycket annat saknas ju fortfarande. Hon vill nog ha sovrummet för sig själv när besöket kommer.......
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in