2025-02-02, 22:38
Medlem
Anso10765s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Poly-förhållanden är bara äckliga och dekadenta. Män i dessa relationsformer är ju bara rena cucks, dom njuter av att förnedras. Kvinnor är alltid extrema slampor med massiva mentala problem.

Senaste kända poly cucken som det precis gått käpprätt åt helvete för är ju Destiny, som likt alla andra polys visade sig vara ett totalt sexuellt gränslöst mongo helt utan moral.

Vilket jävla skitsnack
Citera
2025-02-02, 22:51
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anso10765
Vilket jävla skitsnack

Försöker du försvara Destiny eller din egen dekadenta livsstil? Allt jag sa var faktum.
Citera
2025-02-02, 23:11
Medlem
Jag har nu och då hamnat på deras YT och måste säga att fy fan vad tråkiga de är. Står och pladdrar om ingenting med entoniga röster.
Hampus är lite charmig men inte mer än så. Pladder om oviktigheter dag ut och dag in. Garderober, namnlappar, julmat och lite annat. Världen brinner och dom pladdrar på om oväsentligheter, Fy för den lede.

Julen fick de fyra yngsta fira med Hampus och hans familj. Två av barnen är Eriks. Ni ser vilka. Som bonusmamma till älskade bonusbarn så kan jag ändå eller just därför säga att jag tycker det är sjukt att Erik och Lindas barn inte är med dem och sina helsyskon utan är i en pålåtsasfamilj. Hampus är inte deras pappa. Deras pappa finns och är deras halva liv.

Linda gör inte ett dugg för Hampus dotter. Hampus har Linda och Eriks barn varannan vecka. Han tänker säkerligen på sina pojkar och att tvillingarna är en stor del av deras liv men…nä. Dom ska bo med sin mamma och pappa oavsett deras relation.

Hoppas denna separation leder till något gott för barnen. För deras liv har såklart vänts upp och ner.
Citera
2025-02-02, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luftis
Linda har säkerligen under en längre tid varit elak mot flickan som av naturliga skäl haft ett starkare band med sin mamma än med Hampus nya familj. Till slut rann det över för Hampus. Det är dessutom inte första gången han initierat en separation med Linda, så detta har säkert varit ett problem sedan flickan började bli vuxen.

Så är det med stor säkerhet. Som sagt hon fick inte den kontrollen hon vill ha över dottern. Och förlorade H på kuppen. Skulle inte förvåna mig om hon just nu försöker förstöra relationer som H har. Bara för att få kontroll. Men det kommer inte att gå.

Sen är frågan vad som hänt efter det, för med tanke på hur rabiat hon var på tiktok så är det något mer som lurar i vassen så att säga.
Citera
2025-02-02, 23:34
Medlem
Anso10765s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Försöker du försvara Destiny eller din egen dekadenta livsstil? Allt jag sa var faktum.

Nej allt du sa var fördomar. Du kan inte dra alls över en kam?

Men antar att du är helt perfekt? 😃
Citera
2025-02-02, 23:42
Medlem
Luftiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlwaysCrazyInCats
Så är det med stor säkerhet. Som sagt hon fick inte den kontrollen hon vill ha över dottern. Och förlorade H på kuppen. Skulle inte förvåna mig om hon just nu försöker förstöra relationer som H har. Bara för att få kontroll. Men det kommer inte att gå.

Sen är frågan vad som hänt efter det, för med tanke på hur rabiat hon var på tiktok så är det något mer som lurar i vassen så att säga.

Ja, jag tror att hon nu, efter att det stod klart att Hampus skaffat pojkvän, är enormt bitter och gärna skulle vilja förstöra hans liv för att själv må bättre.

Sen är det komiskt när hon först delar hela sitt liv på YT och sen blir arg på följarna för att de spekulerar kring vad som händer och att det uppstår teorier när hon försöker hålla saker hemliga eller "privata" och inte ens kan förklara varför båda relationer hon haft helt plötsligt gått om intet.

Hela situationen med Erik är enormt märklig också. Jag ser inte att hon på allvar tänker skilja sig och leva ett eget liv. Han ska förvisas ett tag och sen ska han tillbaka hem igen när hon fått leka av sig och fått bekräftelsen hon längtar efter. Om hon tror att hon hittar en seriös partner som kan tänka sig en fet, narcissistisk åttabarnsmorsa, som går runt med en kamera hela dagarna, så är hon far out.
Citera
2025-02-03, 00:09
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anso10765
Nej allt du sa var fördomar. Du kan inte dra alls över en kam?

Men antar att du är helt perfekt? 😃

Inte alls, jag refererade ju tom till ett verkligt pågående fall med en typisk poly-cuck.

Man kan ju åtminstone försöka. Vara poly är att ha givit upp på livet.
Citera
2025-02-03, 00:51
Medlem
Citat:
https://ibb.co/sv07VTLJ

Linda visar sina rätta sidor på TikTok
Herregud så pinsamt. Det mer eller mindre bekräftar hypotesen att problematiken grundar sig i relationen mellan L och H:s dotter. Tragiskt nog tror jag att L har en stor del i hennes dåliga mående.
Citera
2025-02-03, 10:04
Medlem
Luftiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Retrouvailles
Herregud så pinsamt. Det mer eller mindre bekräftar hypotesen att problematiken grundar sig i relationen mellan L och H:s dotter. Tragiskt nog tror jag att L har en stor del i hennes dåliga mående.

Ja, Linda som elak styvmor, en far som älskar att visa sin skruvade sexualitet på internet och så en mor på det, som verkar allt annat än sund. Jag hade nog också fått alkoholproblem.
Citera
2025-02-03, 10:23
Medlem
Anso10765s avatar
Citat:
Ja, Linda som elak styvmor, en far som älskar att visa sin skruvade sexualitet på internet och så en mor på det, som verkar allt annat än sund. Jag hade nog också fått alkoholproblem.

Skruvad sexualitet?
Citera
2025-02-03, 10:50
Bannlyst
Citat:
Så går det när en kvinna från början väljer att skaffa barn med en bisexuell man!
Citera
2025-02-03, 10:56
Medlem
Luftiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KeligKapybara
Så går det när en kvinna från början väljer att skaffa barn med en bisexuell man!

Tror du verkligen att det är själva grundproblemet här? Jag tror mer att det är två narcissister som krigat under samma tak under en längre tid och att det sedan mynnade ut i det vi ser idag.

Undra hur de andra barnen mår. Den äldsta flyttade till Sthlm så fort han kunde, den ena av de äldre tvillingarna drog så fort han gått ut gymnasiet och den äldsta flickan var även hon på väg bort i tidig ålder. Hon flyttade dock hem igen i samband med husbytet, under förespeglningen att hon hade hemlängtan, men kan lika väl ha varit p g a att de inte hade råd med dubbla boenden efter separationen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in