Citat:
Ursprungligen postat av
AlwaysCrazyInCats
Så är det med stor säkerhet. Som sagt hon fick inte den kontrollen hon vill ha över dottern. Och förlorade H på kuppen. Skulle inte förvåna mig om hon just nu försöker förstöra relationer som H har. Bara för att få kontroll. Men det kommer inte att gå.
Sen är frågan vad som hänt efter det, för med tanke på hur rabiat hon var på tiktok så är det något mer som lurar i vassen så att säga.
Ja, jag tror att hon nu, efter att det stod klart att Hampus skaffat pojkvän, är enormt bitter och gärna skulle vilja förstöra hans liv för att själv må bättre.
Sen är det komiskt när hon först delar hela sitt liv på YT och sen blir arg på följarna för att de spekulerar kring vad som händer och att det uppstår teorier när hon försöker hålla saker hemliga eller "privata" och inte ens kan förklara varför båda relationer hon haft helt plötsligt gått om intet.
Hela situationen med Erik är enormt märklig också. Jag ser inte att hon på allvar tänker skilja sig och leva ett eget liv. Han ska förvisas ett tag och sen ska han tillbaka hem igen när hon fått leka av sig och fått bekräftelsen hon längtar efter. Om hon tror att hon hittar en seriös partner som kan tänka sig en fet, narcissistisk åttabarnsmorsa, som går runt med en kamera hela dagarna, så är hon far out.