2024-01-21, 15:23
Citat:
Ursprungligen postat av PVT1820
Stör mig så jäkla mycket på Meira.... är det bara jag som tycker att hon är mega rasse mot Svenskar???

Hon gillar ej grabben för att han är "för svensk" , "landställe , finans , bank," - "jag är från förorten, botkyrka".

Jaha men skaffa dig en kriminell gangster arab då som rånar banker och flytta från Sverige då.

Vet inte ens varför hon klagar. Inte så att nån tvingar henne att vara med honom
Citera
2024-01-21, 15:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tixwi
Rasistiskt är att anta något pga av någons ursprung...inte tvärtom

Vem har varit rasistisk mot vem då? Sorry, har inte hängt med helt!
Citera
2024-01-21, 15:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FernandoFisring
Det är ju inget som helst fel på Oskar. Han ser bra ut och verkar ha en trevlig personlighet. Tror inte heller han hade ställt upp i ett program där han ska gifta sig med en kvinna om han inte är intresserad av kvinnor. Sen om han gillar både kvinnor och män spelar ju som du säger faktiskt ingen roll.

Precis, håller helt med. Har precis startat avsnitt 5 så ska bli spännande att fortsätta titta. Tycker att Oskar verkar vara en bra kille och han ser bra ut.
Citera
2024-01-21, 15:36
Medlem
trattfans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnnaChiara
Så HUR försörjer sig Sergio? Han är väl typ 40 år också. Vad har han sysslat med under sitt liv? Vilken belastning för Amanda.

Till hans försvar så har han väl bott och jobbat i Barcelona? Så ganska rimligt han nolltaxerar hemma.
Citera
2024-01-21, 15:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DenVackra
Vem har varit rasistisk mot vem då? Sorry, har inte hängt med helt!

Knappast någon, men i PK-Sverige räcker det med att någon nyfiket undrar om ett namn kan avslöja om någon är från Asien (Rasmus undrar om Krisse Ly:s ursprung med det namnet)
Senast redigerad av sanningsdemokrat 2024-01-21 kl. 16:18.
Citera
2024-01-21, 15:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PVT1820
Stör mig så jäkla mycket på Meira.... är det bara jag som tycker att hon är mega rasse mot Svenskar???

Hon gillar ej grabben för att han är "för svensk" , "landställe , finans , bank," - "jag är från förorten, botkyrka".

Jaha men skaffa dig en kriminell gangster arab då som rånar banker och flytta från Sverige då.

Ja, håller med! Hon verkar vara en rasist.
Citera
2024-01-21, 15:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sanningsdemokrat
Knappast någon, men i PK-Sverige räcker det med att någon nyfiket undrar om ett namn kan avslöja om någon är från Asien (Rasmus undrar om Krissy Lees ursprung med det namnet)

Tack för förklaringen! Visste inte att Rasmus hade undrat om Krissy-Lees namn. Men vad fånigt, blev Krissy upprörd på grund av det eller är det bara folk på Flashback som blir sekundärkränkta? Det är ju en helt normal fråga, inget fel med att undra saker och det gör en verkligen inte till rasist. Det är ju helt klart ett udda namn, det första jag tänkte på när hon dök upp i programmet var faktiskt hennes namn.
Citera
2024-01-21, 15:44
Citat:
Tack för förklaringen! Visste inte att Rasmus hade undrat om Krissy-Lees namn. Men vad fånigt, blev Krissy upprörd på grund av det eller är det bara folk på Flashback som blir sekundärkränkta? Det är ju en helt normal fråga, inget fel med att undra saker och det gör en verkligen inte till rasist. Det är ju helt klart ett udda namn, det första jag tänkte på när hon dök upp i programmet var faktiskt hennes namn.

Det var bara en flashbackare som tyckte så. Förresten heter hon Krisse-Ly.
Citera
2024-01-21, 15:46
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Hahaha! Amber Heard wishes!

Nej.

Men är det bara jag som tycker Karolina, polskan med vitt hår och sillisar är en Linda Rosing version 2.0? Linda som ung i BB menar jag.

Japp. Karolina ser ut som Linda Rosing. De har till och med samma klädstil.
Citera
2024-01-21, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av naradon11
Det var bara en flashbackare som tyckte så. Förresten heter hon Krisse-Ly.

Alright, Krisse-Ly.
Citera
2024-01-21, 15:47
Medlem
Vem tycker ni ser bäst ut, av killarna samt tjejerna?

Jag tycker att Catja ser bäst ut av tjejerna och Oskar ser bäst ut av killarna.
Citera
2024-01-21, 15:50
Citat:
Vem tycker ni ser bäst ut, av killarna samt tjejerna?

Jag tycker att Catja ser bäst ut av tjejerna och Oskar ser bäst ut av killarna.

Catja och Amanda, Oskar.
Men Amanda borde sluta blinka med ögonen hela tiden. Det signalerar osäkerhet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in