2024-01-13, 09:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av repiuho
Varifrn kommer Kimia ursprungligen? iran?

Ja en av grabbarna sa vl min persiska prinsessa till henne i kapslarna.
Citera
2024-01-13, 10:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NebraskaBeef
Besvikelsen hos Catja nr hon fr se sin dejt r kul, han verkar verfrtjust bara och hon reserverad. Att han inte ser det.

Verkligen!
Det r bara s jvla pin att deltagarna pstr att utseendet inte spelar ngon roll.
Jo det gr det!! Utseendet r direkt avgrande skulle jag sga. Ner till en 6:a gr bra om personligheten r rtt, men 1-5 gr bort. Dom kan man bara kompis med.

Dom _mste_ vl nd ha tagit med i berkningarna att dom skulle kunna matcha med ngon som r typ -1.
Otroligt naivt.

Man skulle ha "sett" programmet med bara ljud frst, fr att se vem man sjlv skulle ha valt baserat p det lilla man fr hra.
Senast redigerad av bagarsmolket 2024-01-13 kl. 10:37.
Citera
2024-01-13, 10:40
Medlem
bruceboners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bagarsmolket
Verkligen!
Jo det gr det!! Utseendet r direkt avgrande skulle jag sga. Ner till en 6:a gr bra om personligheten r rtt, men 1-5 gr bort. Dom kan man bara kompis med.

Dom _mste_ vl nd ha tagit med i berkningarna att dom skulle kunna matcha med ngon som r typ -1.
Otroligt naivt.

Man skulle ha "sett" programmet med bara ljud frst, fr att se vem man sjlv skulle ha valt baserat p det lilla man fr hra.
Knns nd som alla r ganska jmnsnygga, typ 6-8 allihopa, men Christoffer r en flummig new-age fritidsledartyp och hon en posh modetjej. Hon borde avbrutit nr hon sg solfjdern och insett att han inte alls r hennes typ.
Citera
2024-01-13, 11:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bruceboner
Knns nd som alla r ganska jmnsnygga, typ 6-8 allihopa, men Christoffer r en flummig new-age fritidsledartyp och hon en posh modetjej. Hon borde avbrutit nr hon sg solfjdern och insett att han inte alls r hennes typ.

Tnkte detsamma. Men hon sg vl en sexig surfarkille framfr sig.
Citera
2024-01-13, 11:20
Medlem
bortmedfifittors avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Helt-oklart
Tnkte detsamma. Men hon sg vl en sexig surfarkille framfr sig.

Vilken tur att de gillar varandras personligheter d! Det r vl drfr det hr programmet r s kul, att man gillar mnniskan bakom utseendet.
Citera
2024-01-13, 11:22
Medlem
Citat:
Verkligen!

Otroligt naivt.

Ja, s r det utseende r viktigt och d tnker jag inte bara p hur man fysiskt ser ut.
Hr sger hon att hon tidigare gillar sportiga killar.
Det handlar mycket om hur personen klr sig, har den bekldnad i form av skgg, piercing, tatuering etc.
Citera
2024-01-13, 11:24
Medlem
Citat:
Jag hller med dr, de ser ok ut alla men ingen 10 pongare, dom ligger p ett snitt i utseende, man fr ta i beaktande att de r hrt sminkade ocks, skulle man se dem i verkliga livet r de nog bara medelmttiga
Citera
2024-01-13, 11:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NebraskaBeef
Ja, s r det utseende r viktigt och d tnker jag inte bara p hur man fysiskt ser ut.
Hr sger hon att hon tidigare gillar sportiga killar.
Det handlar mycket om hur personen klr sig, har den bekldnad i form av skgg, piercing, tatuering etc.

Precis.
Hon kan t.ex vara hur trevlig som helst och se hur bra ut som helst, med fint hr, kldstil och bra figur, men har hon gjort lpparna gr hon bort. Dr hjlper verkligen ingenting.
Vanskligt!
Citera
2024-01-13, 11:38
Medlem
Barentss avatar
Jag r imponerad ver slagkraften i detta meningslsa koncept som redan anvnts i 100 olika TV-serier. Genomslaget i expressen och media r magnifikt och man undrar om inte netflix betalat dem. Jag kan redan se hur fanboys brjar utvecklas i den hr trden, en fanatiskt diskussion om totalt meningslsa detaljer i ett hjrndtt program som gr ut p att se vackra men dumma mnniskor mingla.

Jag har inte netflix s jag slipper slsa bort mitt liv.
Senast redigerad av Barents 2024-01-13 kl. 12:19.
Citera
2024-01-13, 12:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barents
Jag r imponerad ver slagkraften i detta meningslsa koncept som redan anvnts i 100 olika TV-serier. Genomslaget i expressen och media r magnifikt och man undrar om inte netflix betalat dem. Jag kan redan se hur fanboys brjar utvecklas i den hr trden, en fanatiskt diskussion om totalt meningslsa detaljer i ett hjrndtt program som gr ut p att se vackra men dumma mnniskor mingla.

Jag har inte netflix s jag slsa bort mitt liv.

Jag r bengen att hlla med, ven om jag nu r en av dom som har brjat kolla p skiten.
Jag vill nd tro att mnga som kollar, precis som jag, delvis gr det fr att man fascineras ver mnniskor och deras beslut i ptvingade situationer.
Man frsker frst hur folk tnker nr dom bortser frn ALLA varningssignaler och inbillar sig att dom r kra - eftersom dom frvntas vara just det.

Sen r det ngot med att titta p folk som sger s pinsamma saker att det bara knyter sig i magen p en
Citera
2024-01-13, 12:21
Medlem
Barentss avatar
Citat:
Jag r bengen att hlla med, ven om jag nu r en av dom som har brjat kolla p skiten.
Jag vill nd tro att mnga som kollar, precis som jag, delvis gr det fr att man fascineras ver mnniskor och deras beslut i ptvingade situationer.
Man frsker frst hur folk tnker nr dom bortser frn ALLA varningssignaler och inbillar sig att dom r kra - eftersom dom frvntas vara just det.

Sen r det ngot med att titta p folk som sger s pinsamma saker att det bara knyter sig i magen p en
Det r lite som att ta fem billiga bitar Aladdin-choklad p julafton. Smaskar bra i munnen ett tag men sedan mr man illa av den ckligt sockriga smeten. nd gr man om samma misstag nsta jul.
Senast redigerad av Barents 2024-01-13 kl. 12:24.
Citera
2024-01-13, 12:31
Medlem
Frsta intryck r vl att :
- svenska versionen verkar ha andra regler och dom flesta verkar bara vara kta
- Rasmus r ett fult fittnylle som borde brja med att trna och fixa sina tnder innan han klagar p ngon annan.
-Sergio r gr manipulativ. Han ljuger och ndrar meningar fr att f tjejen att tro att det r hon som haft fel. r p riktigt orolig fr att han kommer misshandla tjejen. Han ser galen/drogad ut.
- Kristoffer borde bertta fr folk att han r en hen/det/it/bisexuell mnniska fr vi alla mste f valet att sga nej till avvikelser vi inte r ok med. Tjejen verkar bara vilja vara med i tv dock 🤷‍♀️
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in