2024-02-06, 13:58
Citat:
Ursprungligen postat av AnnaChiara
Vilken tjej han missade dr! S intressant.

Jag kollade in Catjas instagram, vad cringe hon och Adde r! Att folk beter sig s! Och vilken kritik hon fr! Hon svarar s surt ocks. Jaja, bara hon r lycklig s.
https://www.instagram.com/p/C2sl3b-CJuf/

Undrade lite varfr Christopher inte hrde av sig till Andrea nr de inte funkade med Catja men hennes post med nn annan kille frklarar vl den saken
Citera
2024-02-06, 16:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HenrikN96
Undrade lite varfr Christopher inte hrde av sig till Andrea nr de inte funkade med Catja men hennes post med nn annan kille frklarar vl den saken

Ja, hon r ju frn Sundsvall dessutom!
Det verkar som att han haft en vldigt stark knslomssig bindning med Catja, det tar nog tid fr honom att f ur henne ur systemet s att sga. Jag tycker att en liten rebound romans med Emilia borde f honom p rtt kurs igen.
Citera
2024-02-06, 19:33
Medlem
larkascendings avatar
Citat:
Amanda sitter p Instagram och klagar ver att hon sover dligt i det dr kyffet ovanfr spisen. Jag tror inte att varken hon eller Sergio r srskilt frberedda p vad en frlossning och efterfljande tid innebr. Str Sergio ut med avslag, bckenbottenbesvr, smrtor, vrk, svullnad, hormonfrndringar hos Amanda? Fr att inte tala om no sex fr en tid. Och sedan en liten mnniska som har behov av stndig tillsyn och omsorg. Fr de plats med spjlsng dr intill spiskpan tro?
I Amandas excelark finns skert redan planer fr bbis nr 2 och 3. Hon vill ju adoptera barn ocks eller bli fosterhem (som tur r kommer de inte att bli godknda p en sn utredning).

Jag frstr rligt talat inte vad hon ser i honom eller hur de r kompatibla verhuvudtaget. Mentalt och intellektuellt verkar de ligga mils skillnad ifrn varandra och d terstr vl egentligen bara en frga om personlighet och vrderingar. Men ven dr har de ju egentligen ingenting gemensamt? Nog fr att krleken gr en blind men Amanda r trots allt trettiofyra r fyllda med fullgod erfarenhet av livet?

En annan sak som slog mig (efter att jag lyssnade p podden du lnkade) r att Amanda talar om Sergio p ett observant men frnvarande stt. Hon observerar men verkar inte aktivt reflektera ver hans handlingar. Jag finner det jttemrkligt. Ser hon honom som en jttebebis vars beteende man bara ska skratta bort, och varfr har hon d valt att skaffa barn med honom?
Citera
2024-02-06, 19:42
Medlem
Qwelias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rattaasikterna
Vill man testa om krleken r blind ska man vl ha alla mjliga folk dr. Varfr bara folk som ser rtt bra ut?

Ljligt!! Vilket jvla experiment!

sch alla sg ju inte s bra ut?
Citera
2024-02-06, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av larkascending
Jag frstr rligt talat inte vad hon ser i honom eller hur de r kompatibla verhuvudtaget. Mentalt och intellektuellt verkar de ligga mils skillnad ifrn varandra och d terstr vl egentligen bara en frga om personlighet och vrderingar. Men ven dr har de ju egentligen ingenting gemensamt? Nog fr att krleken gr en blind men Amanda r trots allt trettiofyra r fyllda med fullgod erfarenhet av livet?

En annan sak som slog mig (efter att jag lyssnade p podden du lnkade) r att Amanda talar om Sergio p ett observant men frnvarande stt. Hon observerar men verkar inte aktivt reflektera ver hans handlingar. Jag finner det jttemrkligt. Ser hon honom som en jttebebis vars beteende man bara ska skratta bort, och varfr har hon d valt att skaffa barn med honom?

Amanda pminner mig om en tjej i vr bekantskapskrets som gng p gng dras till dysfunktionella mn som gr henne illa psykiskt och fysiskt. Hon tnder p 20 r ldre mn dessutom. Hon gillar att vara ute och dansa och kan bokstavligen kasta sig ver ett snt hr krk nr hon ser dem. De r alla likadana, behandlar henne lika illa, r lika omogna och elaka och oplitliga. Hon fr stjrnor i gonen och tnder stenhrt p dem.
Jag bara vntar p att hon ska bli en trd hr p flashback p Aktuella brott och kriminalfall en dag. Hon r medveten om att hon dras till de hr olmpliga mnnen. Men eftersom dragningskraften r s stark varje gng s fortstter hon. Hon r ocks s tam, s flack nr hon pratar om den pgende relationen. Ibland undrar jag om hon r autistisk. Eller om det bara r hjrntvtten mannen utstter henne fr.

Liksom Amanda r hon en tjej som ser bra ut och som i teorin borde kunna f vilken man som helst. Men hon tnder frsts inte p mn som Oskar eller Lukas i programmet. Precis som Amanda lyste upp nr hon mtte Sergio. Amanda visste exakt vad hon hittat. En ny man att skapa drama med som hon sjlv sger att hennes tidigare frhllanden varit. Harmoni, sundhet, respekt, och krlek r liksom inte grejen fr de hr tjejerna.
Citera
2024-02-06, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HenrikN96
Kanske fr att dagens kvinnor r s sjukt desperata och billiga. Allts det har nog trillat in sjukt mycket DMs frn kvinnor som vill ligga med Christoffer och ven kvinnor som raggar p honom ute. S det sista han tnker p just nu r att jaga ett serist frhllande.

Btw kan folk sluta frpesta trden med abort snacket. Wtf.
Citera
2024-02-06, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av foreveryoungg
Det finns videos p tiktok. Plus att det var min kusins kompis som han hngde efter
Han r ju dj s dem stod och pratade sen ville han att tjejerna skulle flja med till spybar. Nr dem sedan gr p perrongen s gr han efter. S ngot i den stilen. Han sger ven saker till ena tjejen som man inte hr dock.

Christoffer??
Citera
2024-02-06, 22:57
Medlem
Citat:
Vilken tjej han missade dr! S intressant.

Jag kollade in Catjas instagram, vad cringe hon och Adde r! Att folk beter sig s! Och vilken kritik hon fr! Hon svarar s surt ocks. Jaja, bara hon r lycklig s.
https://www.instagram.com/p/C2sl3b-CJuf/

Hahahahaha vilket strt kommentarsflt folk r verkligen obsessed
Citera
2024-02-06, 23:00
Medlem
Nr man ser foton p Oskar verkar det som hans fru slngt chinosen och uppdaterat hans garderob 😉
Citera
2024-02-06, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pleiadesz
Shit vilken bajsmacka Oscar droppade p Christofer i brshajens podd

Fr ta tillbaka att snubben r trkig

Undrar ocks vad han sade, frutom det vi redan hrt att Catja inte knde sig trygg med att vernatta sista natten.
Citera
2024-02-06, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Liljor
Undrar ocks vad han sade, frutom det vi redan hrt att Catja inte knde sig trygg med att vernatta sista natten.

Bland annat att alla andra hade som sig br varit neutrala i Johan och hans rivalitet om Meira men att Christofer d starkt tog Johans parti i det och skulle lgga sig i

Bara allmnt hur han betett sig, s fick man knslan att Oscar skulle nog inte backa fr ge han en smll p truten

Det verkar som knark ryktet stmmer med fr han sa det var grejer man inte ens skulle kunna visa i kameran,
Citera
2024-02-06, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pleiadesz
Bland annat att alla andra hade som sig br varit neutrala i Johan och hans rivalitet om Meira men att Christofer d starkt tog Johans parti i det och skulle lgga sig i

Bara allmnt hur han betett sig, s fick man knslan att Oscar skulle nog inte backa fr ge han en smll p truten

Det verkar som knark ryktet stmmer med fr han sa det var grejer man inte ens skulle kunna visa i kameran,
Kan det vara hr skon klmmer, de tv hade ngot otalt med varandra frn frsta brjan.

r inte knarkryktet en trdsanning? Det produktionen inte ville visa var kanske den gngen nr Christofer sgs ha hjt rsten mot henne och pekat finger. Eller jag hrde att det inte fanns ngra kameror dr vid det tillfllet.
Senast redigerad av Liljor 2024-02-06 kl. 23:23.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in