Citat:
Nej, min gissning (jag kan ha helt fel) r att nr de intervjuade deltagarna innan
s fick alla killarna frgan om de ven r troende och fr att ka sina chanser att komma med har Sergio sagt ja men precis, han r vl knappast troende utan ngot han bara sger. Visst, han kan ha tagit det p uppstuds men lite konstigt av produktionen isf, varfr ens ta med Amanda nr hon har ett s tydligt krav - att hennes man ska vara troende. Produktionen borde ju ha skerstllt att minst en kille var det, eller?
Citat:
Allts. Jag r s delad hr, absolut de r vuxna har gjort sina val osv. Hon har ftt varningar men verkar avfrda varenda en och ltsas att det regnar.
Men r det nd inte mrkligt att det neutraliseras s fruktansvrt?
Varfr ingen reaktion frn produktion eller andra deltagare? Allts ser inte folk vad detta r fr typ av man? Nej nej; Locket p. Han ljuger och ljuger men kommer undan med det. Amanda r ett typiskt offer som inte vill erknna, och blunda fr sanningen. Hon r svag och han vet om det.
Vi fr vl bara be till gudarna att Amanda kommer undan utan att han misshandlar henne. Han r ett vidrigt as.
Men r det nd inte mrkligt att det neutraliseras s fruktansvrt?
Varfr ingen reaktion frn produktion eller andra deltagare? Allts ser inte folk vad detta r fr typ av man? Nej nej; Locket p. Han ljuger och ljuger men kommer undan med det. Amanda r ett typiskt offer som inte vill erknna, och blunda fr sanningen. Hon r svag och han vet om det.
Vi fr vl bara be till gudarna att Amanda kommer undan utan att han misshandlar henne. Han r ett vidrigt as.
Citat:
Sg tv avsnitt av elndet och jag kan bara hlla med - HON vertygade sig sjlv att han var en utmrkt och mogen kille och farsa till hennes barn. Allt annat var bara en pjs som skulle spelas upp. Jag skulle kunna sga ngot om att det inte finns en starkare kraft i universum n det kvinnliga egot. Men det r verfldigt.
Kan det varit s att hon medverkade i showen fr att hon ville bli mamma?
Hon valde att vertyga sig sjlv om att allt han sa var p riktigt. ven det dr om att han tror p en phittad sagofarbror.
Det r hga odds p det.
Det r ett intressant par. Hans issues r att han r en uttriktad narcissist (mjligen sociopat) och hon
har problem som r riktade int och lever med frestllningen att ett barn ska rdda henne och att hon ska kunna leva genom det.
Det r min diagnos av de bda.
Kan det varit s att hon medverkade i showen fr att hon ville bli mamma?
Hon valde att vertyga sig sjlv om att allt han sa var p riktigt. ven det dr om att han tror p en phittad sagofarbror.
Det r hga odds p det.
Det r ett intressant par. Hans issues r att han r en uttriktad narcissist (mjligen sociopat) och hon
har problem som r riktade int och lever med frestllningen att ett barn ska rdda henne och att hon ska kunna leva genom det.
Det r min diagnos av de bda.
Jag tror mer att eftersom hon gick vidare frn intervjuerna och de tog med henne i programmet s var hon vertygad om att de har tagit med en kille som r troende och kanske ven uppfyllt andra preferenser som hon har haft. Hon har inte (?) haft tanken att produktionen tagit med henne fr att hon ses som annorlunda i den bemrkelsen, ngot de ville ha med fr att bredda programmet. Det ihop med att jag ocks tror att hon har haft sikte p gifterml och att skaffa barn, hon r ju nd i den ldern och d har hon gtt all in deluxe. Jag tror ven att hon vill boosta sina sociala medier och kanske ven tjna en slant, hon lgger ju upp stories p Insta med olika samarbeten... Sergio kunde nog ha varit vilken kille som helst (annorlunda rst, intressen, hur och vad han sger, etc) bara han uppfyllde hennes preferenser, frmst att han ska vara troende. Det hr r mannen och det var klart fr henne i samma stund som hon blev antagen till programmet medan fr produktionen var han perfekt tv ihop med henne (de trodde nog inte heller att det skulle hlla n idag). Jo, kanske att hon r svag, iaf i den bemrkelsen att hon gtt in s hrt i att detta ska vara mannen fr henne och precis, frgan r hur mycket han utnyttjar det och tnjer p grnserna...