Citat:
Ursprungligen postat av
FetFulElak
Jag tror faktiskt att den nya loosern... öhh killen var den som led mest - att tvingas se bajsmannen, i bajsuniform,.och tänka "där är han som knullade min tjej.och som gjorde det så jävla bra att de var tvungna att lyfta vilket jävla bra sex det i världens just nu största serie".
Fast grejen med saker som hänt förut är att det är saker som hänt förut. Nya snubben är ihop med henne. Det är inte Christofer. Jag hade såklart inte tyckt det var kul att höra om sitt ex tidigare sex-eskapader men träffar du en ny partner är det rätt osannolikt att hon inte har sådana men återigen: gamla saker är gamla saker.
Christofer har fått höra att han är ful fysiskt och inte duger personlighetsmässigt. Var ju rätt tydligt att Catja dumpade honom för hon inte tyckte han var snygg nog, det var hela tiden det största problemet. Hon erkände ju tom. att hon aldrig såg honom som attraktiv. Sen som lök på laxen ska de bjuda in Catjas nya snubbe inför miljontals tittare. Nu kände förvisso Christofer till att hon var ihop med Adde långt innan men ändå. Kändes som man vuxenmobbade Christofer i hela säsongen. Tyckte uppriktigt synd om honom. Han sa att allt är lugnt och sa trevliga saker så att säga till Catja, önskade henne lycka till osv. men man såg ju på honom att han led inombords.
Lägg sen till hur massa amerikaner sitter på Reddit och skriver om vilken hemsk människa han verkar vara för de påstå att han låtsades vara en "nice guy" Christofer får mer skit än Serigo som har barn med en annan kvinna som var hon från Barcelona, alltså stämde ryktet i serien och han kom undan en kvinnomisshandel där han upprepade gånger ändrat sin historia men jag förstår efter ha läst allting att det var svårt att döma honom för något när kvinnan var så full att hon inte minns exakt vad som hänt. Det är alltså ett riktigt svin men ändå får mobbade Christofer mer skit för han var... snäll... Inte bara gör det mig ledsen för hans skulle utan det gör att jag tappar hopp för mänskligheten.