Jag FÖRSTÅR verkligen inte all skit Adde får. Ja, hans snack i kapslarna var "slimeball" vibbar, en riktig beach-Romeo som limmar på alla över lovlig ålder.
Men jag tror att han passar Catja ganska väl. Hon är ytlig och har aldrig blivit behandlad bra i en relation. Han kanske kan vara hennes nytändning i kärleken.
Hans instagram är nog det mest pinsamma jag har sett, speciellt för en man som är 34 år gammal. Liksom det är så många red flags, speciellt att alla egocentriska bilder och kommentarer knappt har några likes eller kommentarer. Extremt självgod och kär i sig själv, när väldigt få andra verkar vara det.
Tyckte Catja kändes reko men Adde känns som en Sergio de lux. Komiskt också att han verkar vilja ge ett sken av att vara så framgångsrik, när han bodde i ett mediokert område i Nacka för att sen flytta till en liten 2:a i Solna.
Senast redigerad av babymamacita 2024-01-31 kl. 00:45.
Ganska kul, jag gick i samma klass som ”Meira”.
Hennes fulla tilltalsnamn var Homeira Omar men försökte alltid få folk att kalla henne för Meira som smeknamn. Tillslut ändrade hon det alltså helt och hållet.
Meira växte väldigt mycket på mig.
Tyckte det var fint att hon kunde erkänna hur fel hon hade kring tramset kring etnictet och hon och Oskar känns som två personer som har väldigt sund relation till varandra.
Oskar är f.ö LIB:s guldklimp, så fin och snäll kille. Inget påklistrat macho-wannabe som Adde utan en person som verkar ha fötterna på jorden trots en hel del att att vara nöjd över. Han är välutbildad, har ett bra betalt jobb, vunnit SM-guld i simning, ser bra ut och så vidare och trots det verkar han genuint snäll och omtänksam.
Senast redigerad av babymamacita 2024-01-31 kl. 00:54.
Christoffer har gråtrunkat i ett jävla år? Han kommer att stalka Catja livet ut.
Om han nu har så svårt att fixa en brutta så kan ni räkna med att han dyker upp igen i LiB Sweden 2nd Season.
För det här programmet är ju som alla förstår en SUCCÉ.
Men jag tycker Krissy ska bli skådespelerska. Det händer så mycket kring henne hela tiden, det är som att hon behöver sin egen reality-show.
Och även när det inte handlar om henne ska hon ändå få det att handla om henne på något konstigt sätt. Men skön är hon i lagoma portioner.
Hans dom man kan läsa här i tråden vad han gjort mot en tidigare tjej han var med. + hur manipulativ han varit i programmet. Så jag är 99% säker på att det inte gick till så som han berättat i reunion avsnittet.
Hans "dom" säger du, men nog vet du att han är oskyldig enligt den "domen"?
SÅ jävla oärligt och skitsnackigt att inte skriva ut det!
Jag ser inte de red flags kring Sergio som alla andra tycks se. Jag ser en man som varit extremt skör, eller direkt livrädd, som försökt skydda sig med humor och att spela pajas. Noll självkänsla och inkapslad bakom höga stenmurar. Största skräcken var att släppa in någon innanför skalet, låta någon komma nära, blotta sig och riskera att bli sårad. Istället har han farit runt och lajvat självsäker player. Amanda såg förbi fasaden och spelet och tvingade sig in innanför skalet och fick hans hjärta.
Vad gäller barnet så tror jag inte han visste, men när ryktet uppdagades så syntes att han genast kom att tänka på en viss person, men låtsades att det var en total överraskning. Han lät det vara så länge, eftersom hon inte kontaktat honom och han hoppades att det inte var sant. Och självklart att han var rädd att förlora Amanda.
DÄREMOT såg jag feta red flags kring Christofer. Men det var redan i slutet i lägenheten med Catja. Han har extremt starka kvinnomisshandlar-vibes. De värsta monstren beter sig precis som honom och smörar, öser kärlek och gullar och kletar … tills de plötsligt snap:ar och blir rasande. Han visade tendenser precis innan Catja drog och tydligen hade han varit ännu värre på natten. Så pass att han skrämde iväg Catja som fick gå och sova hos Meira och Oscar. Nu på återträffen kunde man se de där kvinnomisshandlar/mördar-vibbarna igen. Kolla ögonen! Kolla hur han skakar av ilska. Kolla käkarna hur han tuggar av återhållen vrede. Otroligt obehagligt. Jag hoppas verkligen Emilia håller sig långt borta! (såg tyvärr ut som att hon var beredd att hoppa i säng med honom direkt efter sändning).
Hej! Vi tänker väldigt lika. Man SER självsabotören i Sergio. Någonstans på vägen har han fått för sig att han inte var förtjänt att älskas. Så han höll alla på avstånd istället.
Gud skickade honom en ängel i Amanda.
Hoppas det går bra för deras familj, det förtjänar de!
Christofer har exakt de där psycho-vibesen du nämner. Vad är det man brukar säga när såna män mördar eller musshandlar? "Det kunde man aldrig tro om honom, han som är så SNÄLL, mot både djur och människor...."..
Till de som tyckt att Emilia skulle paras ihop med Christofer. Nej tack. Låt henne slippa. Låt henne träffa en mogen man, med väl ombonat inre, som behandlar henne som sin superwoman.
Krissy verkar vara en trevlig tjej. Men något skaver och ibland undrar jag varför en tjej som henne inte träffat någon tidigare. Hon är nästan överdrivet förälskad och dramatisk hela tiden. Lite golddigger vibbar…
Lite omoget att läsa till inredningsstylist i hennes ålder. Inte ens inredningsarkitekter med en 5-årig akademisk utbildning har lätt att få jobb. Nu ska hon starta eget. Kom igen… väx upp
Programmet angav hennes jobbtitlar som "inredningsstylist och butikssäljare". Är man något som man pluggar till?
Catja och Amanda är med i senaste avsnittet av podden Va fan hände. Catja berättar om händelser med Christofer som skedde utanför kameran och det handlar bland annat om att hon var väldigt otrygg och han ska vid något/några tillfällen ha skrikit på henne, anklagat henne för gaslightling och pekat finger. Så obehagligt beteende.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!