Citat:
Ursprungligen postat av
Nieiki
Nej nej . Det är inte alla människor tomatkungen skulle kastat i vattnet. Det är män. Hon(?) hatar män. Det är allt.
Jag hatar ingen.
Jag vill bara att målsägande respekteras. Hennes upplevelse är att detta var en våldtäkt. Hon upplevde att hon våldtogs. Hennes upplevelse blir inte mindre sann för henne bara för att V blivit rättsligt friad pga. att Hovrätten bedömde att bevisen inte höll måttet. Hovrätten bedömde även målsägande som trovärdig.
Visa respekt för målsägande. Det är allt jag vill i tråden. Att du på något sätt får det till att jag skulle hata män är ju så långsökt och knasigt så jag fick en skrattattack.
I övrigt: våldtar man folk, så är man
inte en man. Riktiga män våldtar inte. Riktiga män beskyddar kvinnor och barn och är sjyssta polare med andra Riktiga män. Riktiga män förtjänar respekt och kärlek.
Våldtar man folk, är man en svag liten mes. Och inte en man.
Hänger man ut en målsägande i våldtäktsutredning och kallar henne för "hynda" etc. så är man också en svag liten patetisk individ. Och inte en riktig man.
Begrunda detta några varv (vissa av er i tråden) och börja visa målsägande respekt. Visa att ni är män att räkna med och inte små patetiska möss.
Jag och PR400 visar målsägande respekt. och Hovrätten bedömer henne som trovärdig. Så. Sätt igång ni också. Visa henne respekt.