2024-02-03, 00:05
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OY
Det centrala är att kvinnan inte vittnar om någon form av ofrivilligt våld eller hot om sådant våld av karaktär som styrker att det fanns en befogad rädsla som fick henne att gå med på mannens önskemål.

Det är inte alls oväsentligt att kvinnan red mannen, du gör sig bara till åtlöje med dina absurda argument.
Jo det är faktiskt oväsentligt eftersom hon beskriver att hon gick med på vad som helst.
Citera
2024-02-03, 00:07
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Nope. Redan vid 0.5 i promillehalt så minskar ens förmåga att ta in information. Att då kunna redogöra detaljrikt över ett händelseförlopp där man tom. säger "nattlinne" vid en fråga och vid nästa fråga säger "tröja", gör att iaf. jag misstänker att han lånar ett minne från sig själv av ett samtyckande samlag. För att låta trovärdig. Någon väldigt våt tröjbärande kvinna han har haft samtyckande sex med kanske...
Han hittar på från en sexnovell i sitt eget huvud.
Det måste fan i mig handla om ett extraordinärt minne (oavsett drog eller alkoholpåveran) där man kan återge ett två timmars samlat i detalj, från förspel till slut. Men failar på avgörande punkter - som hur fick hon blåmärkena.
Finns inte en man på denna jord som kan göra det - hävdar jag.
Citera
2024-02-03, 00:09
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Varian
Eller det mer troliga alternativet? Att när hon inte vill så blir det inget sex.
Eftersom han struntade i hennes vilja natten innan - så nej.
Citera
2024-02-03, 00:10
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fiffiniffi
Allt relevant finns i min trådhistorik. Tiden då jag lägger ner minsta arbete för att underlätta för dig har passerat. Din falska lilla snödriveslampa

Ok - inget konkret alltså.

Du behöver inte leka dramaqueen för det - vi förstår att det svider.
Citera
2024-02-03, 00:12
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Snicksnack -- att hon inte direkt börjar med en detaljerad beskrivning eller vare ställning talar för hennes trovärdighet - inte mot.

Polisen bad henne SPECIFIKT vara "så detaljerad som möjligt"
Citera
2024-02-03, 00:12
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Det centrala är att kvinnan inte vittnar om någon form av ofrivilligt våld eller hot om sådant våld av karaktär som styrker att det fanns en befogad rädsla som fick henne att gå med på mannens önskemål.

Det är inte alls oväsentligt att kvinnan red mannen, du gör sig bara till åtlöje med dina absurda argument.
Nej, det centrala är att hon vittnar om att hon inte ville vara med honom och genom nej och fysiska åtgärder försökte få honom att fatta.

Det absolut centrala är att han inte hade samtycke - men sket i det.
Citera
2024-02-03, 00:13
Moderator
OYs avatar
Citat:
Jo det är faktiskt oväsentligt eftersom hon beskriver att hon gick med på vad som helst.

Det finns inget i kvinnans berättelse som styrker att hon hade en befogad rädsla som gjorde att hon kände sig tvungen att gå med på att knulla och suga kuk.
Citera
2024-02-03, 00:14
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fiffiniffi
Polisen bad henne SPECIFIKT vara "så detaljerad som möjligt"
Och hon var så specifik hon orkade med.
Det där är sådant som polisen kan hantera - men inte du.
Du får fortsätta tafsa på dina tjejbekanta tills de inte orkar säga nej och hoppas att de inte anmäler dig.
Citera
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Ok - inget konkret alltså.

Sötnos...jag har skrivit om de här sakerna HUNDRTALS gånger. Det finns inte en människa som läst tråden som har missat det. Du är den enda. Sannolikt för att du är upptagen med att planera nästa gangbang innan vintersnön försvinner helt.
Citera
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Det finns inget i kvinnans berättelse som styrker att hon hade en befogad rädsla som gjorde att hon kände sig tvungen att gå med på att knulla och suga kuk.
Det finns inget som styrker att Viking hade samtycke från henne -- och det är det han är dömd för.
Citera
2024-02-03, 00:15
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Och hon var så specifik hon orkade med.

Det var inte vad hon sa i rätten. Så då tackar jag för erkännandet att hon ljög i rätten. Ännu ett självmål
Citera
2024-02-03, 00:16
Moderator
OYs avatar
Citat:
Nej, det centrala är att hon vittnar om att hon inte ville vara med honom och genom nej och fysiska åtgärder försökte få honom att fatta.

Det absolut centrala är att han inte hade samtycke - men sket i det.

Kvinnan gick med på att ha sex med honom, det har hon berättat i förhör. Rent krasst har hon samtyckt.

Problemet här är att du fortfarande inte lyckats få någon av dina hjärnceller att förstå det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in