Citat:
Ursprungligen postat av
Varian
Jag har inte läst tråden på några dagar, så jag läser i efterhand. Men minns du att micro113 klagade på att någon användare refererade till sidnumret i PDF-filen i stället för numreringen i dokumentet? Och du högg som en kobra om att det minsann är extremt viktigt i ett dokument på så många sidor att referera korrekt? Du vet om att du gjorde exakt samma sak va? Citatet du refererar står på sida 261 enligt dokumentet, men sida 262 i PDF-filen.
Nja, nu har du missförstått saker. Jag förundrades mer över att "märka-ord-gurun" Fiffiniffi verkade anse att det där med sido-hänvisning inte var så viktigt. Det var väl den sista personen i denna tråd jag hade trott skulle lätt på saken kring fel sido-hänvisning.
Men det är klart Ni inser ju att Vi*king är dömd och kommer så vara fortsatt efter Hovrätten. Och då ska ni klaga på oss som förstår lagen kring våldtäkt och förstår varför Tingsrätten därmed dömde som de gjorde. klaga på oss som ser målsägande som offer och Vi*king som förövare och inte tvärtom.
ni vill väl få oss att se ut som "idioter". Tyvärr är ni genomskådade.