Citat:
Ursprungligen postat av
Lawnmoverman2011
Hon ville troligtvis ha dit honom eftersom hon verkar ha varit intresserad av honom men var kanske orolig för att skvallret kunde nå hennes expojkvän? Hon ville nog ha kvar "exet" i sitt liv.
Hon ville med stor sannolikhet inte backa. Dvs, hon var intresserad av honom men sen har något hänt efter att den unge mannen lämnat bostaden. Kanske har hon blivit påverkad av sina sk. "vänner"? Kanske började hon fundera över vad "vännerna" och expojkvännen skulle säga när hon bjuder hem manliga kurskamrater mitt i natten endast iförd nattlinne och trosor?
Du har uppenbarligen inte läst vare sig dom eller FUP. Hade du läst FUP så hade du svart på vitt sett att hennes förfrågan om sovplats var att han skulle få sova på
hennes golv i nödfall, då han missat bussen hem. Och att nattlinnet är långt och blått.
Om hon börjar oroa sig för sådant. Så var det väl i så fall enklare för henne att blåneka. "nej, Vi*king sov på golvet hela natten, vi har inte haft sex, säger han det så ljuger fanskapet, jag hade på mig hoodie och byxor hela natten". Enklare att ljuga och säga att inget sex förekommit, än att ljuga om våldtäkt. Hon är inte USA:s president. Så ingen skulle kunna ta reda på sanningen, utan fortsätta tro att hon aldrig haft sex med Vi*king. I synnerhet om hon visar upp konversationen hon haft med vännen Z. Ingen positiv bild hon visar där av denna Vi*king...
Risken att hon förlorar sitt ex/nuvarande pojkvän är då större av en våldtäktsanmälan än av att blåneka kring sex.
Men nu blev hon våldtagen. Och behövde uppenbarligen prata om det med sina vänner, då hon var chockad. Så då kom det fram ändå, att Vi*king stoppat in den i henne.
Hade sexet varit frivilligt (och hon hade ångrat det). Hade hon haft enklare: bara att låtsas att inget sex förekommit.
för om ni tror att målsägande har lätt för att ljuga, så vore det lättare att blåneka/ljuga om att sex inte förkommit. Än att ljuga om våldtäkt. tänk till lite.