Citat:
Så. Om en manlig polare till dig missat bussen hem och du låter honom sova hos dig. Han insisterar på att få sova i din säng. Du låter honom göra det, han får ha kläderna på sig och ligga ovanpå täcket. Ja, men då är det ok för honom (enligt dig) att han trycker på dig hårt i både anal och mun (jag antar att du är man här)?
Då vet vi. Alla som får sova hos dig, får ha sex med dig.
Men så kanske inte målsägandes regler såg ut. Hon ser kanske inte övernattning i hennes säng som en gest att det är ok att gästen sätter på henne. Även om du är ok med att dina övernattande gäster får sätta på dig hårt.
Då vet vi. Alla som får sova hos dig, får ha sex med dig.
Men så kanske inte målsägandes regler såg ut. Hon ser kanske inte övernattning i hennes säng som en gest att det är ok att gästen sätter på henne. Även om du är ok med att dina övernattande gäster får sätta på dig hårt.
Han var väl ingen vän, bara bekant.
Och ja, hade inte låtit en bekant natta över hos mig bara sådär.. En vän ja.
Var det av motsatta kön? ALDRIG jag skulle bjuda in honom i min säng, inte ens med kläderna på..
Jag skulle göra motstånd om någon försökte något ja, oavsett rädsla för att det kan bli värre, för det kan bli bättre med.
Jag bjuder inte in någon i min säng som jag inte skulle kunna ha sex med nej, förutom min bästa vän av samma kön. Jag är kvinna btw.
Dom kvinnorna som gråter att män är starkare och dom skulle vara underlägsna ifall något hände är väl dom som bör vara försiktiga med att låta män sova i deras sängar, speciellt om dom inte känner dom väl.
Hon bjöd in honom, lät honom sova i sängen, gick med på sakerna... Snacka om att håna folk som verkligen vart utsatta som kämpade för att komma loss.
Ville du prata om nyanser eller? Ditt trötta troll. Varför betyder ett "nej inte än" mer för dig än att suga kuk 4 gånger? Kan du försöka få ihop något som liknar logik.