2024-01-02, 00:39
Medlem
Rent lathetsmässigt så är väll google home det bästa/sämsta som hänt mig. Även GTA går nog in under samma kategori.

Sen har mina löparskor hjälpt mig att minska 20kg vilket får ses som en bra investering.
2024-01-02, 00:57
Medlem
En Instant Pot Duo Mini 3L elektrisk tryckkokare, under Black Friday för några år sedan när Amazon var nytt i Sverige och Instant pot hette "omedelbar kruka" på Amazon!
Koka bönor som förut tog 1,5 dygns planering, gör jag nu på max 40 minuter! Det går också att koka ris i den, att ångkoka potatis och att göra långkok t ex.
Jag behöver inte passa spis och kastruller utan min Instant Pot lagar maten åt mig och lägger sig själv i viloläge när maten är klar!
2024-01-02, 01:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rovmun
* Medlemskap till en verkstad när man behöver fixa med saker och har tillgång till allt

Det enda av allt bråte i tråden som lät kul. Hur funkar det? Det råkar inte vara i Sthlm och finnas möjligheter för fler medlemmar?
2024-01-02, 02:02
Medlem
-Andreas-s avatar
Victorinox Swisschamp, schweizisk armékniv med livstids garanti på riktigt, den har följt mig genom många årtionden o länder o löst eller gjort allehanda sysslor enklare för mig.
2024-01-02, 03:07
Medlem
Google Tv. En perfekt pryl för både nyheter och underhållning.
2024-01-02, 03:37
Medlem
Kalsonger med långa ben, så satans skönt att inte behöva få skavsår hela tiden
2024-01-02, 04:38
Medlem
Wahnsinns avatar
Ett tyngdtäcke. Känns som om man blir "omkramad" i sängen, vilket har haft en otrolig inverkan på min sömnkvalitet.
2024-01-02, 04:52
Medlem
anomaligns avatar
Jag säger luftrenare i den här tråden också. (Den förra låstes av någon anledning.)
Det gör stor skillnad för livskvaliteten att få ner PPM:en av frätande gaser och kolpartiklar i hemmets luft. Det känns rent fysiskt bättre i luftvägarna, och mentalt.
2024-01-02, 05:03
Medlem
Min fiskars snösläde för 850kr, frugan tyckte jag var dum i huvudet. Men det är jag som skottar uppfarten så.
2024-01-02, 05:11
Medlem
Hårtrimmer sedan många år
Eltandborste även det sedan många år
Schweizisk armekniv.....
Luddiga tandstickor (glömt vad dom heter)

Inte ett hål på 25 år. Många sköna tusenlappar sparade på det. Hårtrimmer är grymt besparande. Och armekniven är verkligen ruskigt bra till allt möjligt..
2024-01-02, 05:56
Medlem
Firewaias avatar
En riktig björnfitta av vad jag tror är mård eller behandlad renpäls. Jag är en frusen jävel och den har räddat livet på mig. 600:-

En större powerbank, jag och damen köpte för inte så länge sedan ett soldattorp att fly samhället från och utan el så är en rejäl powerbank förbannat skönt att ha. Helt plötsligt har vi el till det vi vill.

Har många fler köp som jag anser är livsavgörande men de ligger alla över tusen.
2024-01-02, 06:06
Medlem
nintendoKalles avatar
Eltandborste precis som många andra skriver.
Hade alltid en jävla massa tandsten som var ett helvete att ta bort hos tandläkaren.
Efter att ha använt eltandborste har jag knappt någon tandsten alls.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in