2024-01-01, 17:11
Medlem
indianapoliss avatar
Precis som rubriken lyder, vilken pryl/produkt under 1000kr förändrade ditt liv till det bästa som mest, och varför? På vilka sätt?

I mitt fall var prylen e-läsplatta vape, då jag kommit på mig själv läsa betydligt mer än tidigare. Smidigt som fan, får plats i jackfickan så man kan läsa lite i subwayen, på raster mm. Jagar mer "naturligt" dopamin numera, då jag väljer läsandet över tiktokandet.
2024-01-01, 17:16
Medlem
olasvenssons avatar
När det regnade som mest sommaren 2023 köpte jag en sydväst. En regnmössa. Den har varit grymt bra när man arbetar utomhus. Eller när man är utomhus över huvud taget.
2024-01-01, 17:17
Avstängd
Sköna skor
2024-01-01, 17:17
Medlem
Duerfs avatar
Resårlakan. Jag är en person som vrider och vänder mig i sömnen och har alltid varit frustrerad över att behöva stoppa in lakan mitt i natten. Resårlakan löser alla dessa problem och jag sover bättre och därmed mår jag bättre på dagarna.
2024-01-01, 17:20
Medlem
KbryFtws avatar
En riktigt bra powerbank.
Sen finns det flera saker som kostar mer, men förändrat mitt liv till det bättre, robotklippare och robotdammsugare tex.
2024-01-01, 17:22
Medlem
Rent ekonomiskt så var det att köpa en hårklippare med distanskam som tar upp till 4.2cm så det går göra normala frisyrer, blir fan nästan lika bra frisyr som att gå till frisören och jävlar vad man sparat pengar genom åren.
2024-01-01, 17:24
Medlem
uzws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av indianapolis
Precis som rubriken lyder, vilken pryl/produkt under 1000kr förändrade ditt liv till det bästa som mest, och varför? På vilka sätt?

I mitt fall var prylen e-läsplatta vape, då jag kommit på mig själv läsa betydligt mer än tidigare. Smidigt som fan, får plats i jackfickan så man kan läsa lite i subwayen, på raster mm. Jagar mer "naturligt" dopamin numera, då jag väljer läsandet över tiktokandet.
Min e-snugga, god e den.
2024-01-01, 17:24
Medlem
welcometorealitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av olasvensson
När det regnade som mest sommaren 2023 köpte jag en sydväst. En regnmössa. Den har varit grymt bra när man arbetar utomhus. Eller när man är utomhus över huvud taget.

Skotorken haha, för tusen spänn, då får man tänka efter lite, men när de var Black Friday då fyndade jag detta för under tusen lappen, jag tänkte efter när du skrev om sommaren som regnade bort, detta är bra när det snöar också hehe..

https://shop.pnjakt.se/art/alpenheat...385E4DE24C63CF
2024-01-01, 17:26
Medlem
Klas-Vegass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NickLidstrom
Rent ekonomiskt så var det att köpa en hårklippare med distanskam som tar upp till 4.2cm så det går göra normala frisyrer, blir fan nästan lika bra frisyr som att gå till frisören och jävlar vad man sparat pengar genom åren.
Ja, jag skrev nyss samma även om jag bara gör "onormala" frisyrer typ 6mm. Köpte en moser på teknikmagasinet efter flashbacks rekar. Måste sparat en förmögenhet.

Man skulle köpt en "flowbee" på tv-shop 91
2024-01-01, 17:44
Medlem
Hegamons avatar
Min gratiscykel från soptippen - bra kondition är underskattat.
Mina promenadskor som är ett par skyddsskor med stålhätta som jag fått från en arbetsplats - skor som fungerar gå i långt utan fotbesvär är underskattade.
Min gratis Kinnarps-kontorsstol som jag har framför datorn, dvs en ergonomisk och bekväm stol.

Svårt ge ett bra svar på frågan; headsettet kanske, efter många år utan måste jag numera använda headseat när jag ringer.
2024-01-01, 17:44
Medlem
Eltandborsten, inte ett hål sedan inköpet för plus 20 år sedan. Får även in en hårklippare i samma 1000 lapp.
Dessa två har besparat mig många pengar.
2024-01-01, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Duerf
Resårlakan. Jag är en person som vrider och vänder mig i sömnen och har alltid varit frustrerad över att behöva stoppa in lakan mitt i natten. Resårlakan löser alla dessa problem och jag sover bättre och därmed mår jag bättre på dagarna.
De löser inte mina problem. Kuvertlakan däremot! Det var en upptäckt som förbättrat mitt liv.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in