Citat:
Ursprungligen postat av
London
Ja. Det ser såklart riktigt illa ut, men jag tyckte nog sanden på Tele2 var betydligt värre.
Citat:
Ursprungligen postat av
easy_dan
Underlaget på Tele2 är absolut skit, men nu är den godkänd för tävlingsspel. Att Värnamo först två dagar innan match byter både speldag och stad på matchen efter att planen inte blir godkänd är ju vansinnigt dåligt, nu riskeras samma sak hända igen och som sagt hände även förra året.
Alltså, det är ju inte ert eller diffens fel att underlaget är skit så tro inte att detta är ett försök från min sida att kasta skit.
Med detta sagt, när polare från Kroatien undrar om det är på grund av alla araber och afrikaner som vi inte har råd med riktigt gräs, eller iaf hyggligt konstgräs, för två av våra största klubbar börjar det bli pinsamt. SvFF måste fan börja markera tydligt och sätta en acceptabel lägstanivå, och Tele2s underlag håller fan inte.
Citat:
Ursprungligen postat av
Pancev
Bara att spela för fan, kan de tillåta J Södra ha 25 cm högt gräs i september så ska det är vara "grönt".
Jag har ju spelat på både asfalt och grus, så visst fan förstår jag varför man kan tycka att det bara är att köra, men problemet är att det alltid i slutändan är någon slipsfitta som vill spara in lite pengar som ligger bakom att vi har sämre planer än valfritt f.d. sovjetland, och så länge det tolereras av SvFF kommer dom fortsätta hålla på.