2009-02-10, 16:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av roxs
Hjälper basting mycket när man ska förbränna fett som innehåller avfallsämnen efter THC?
Hur långt tid ska man basta per dag?
--->
CITAT:
Vad innehåller svett?
Svett består till 99,5 procent av vatten. Resten är mest salt från kroppen. Om man svettas riktigt mycket kan man bli av med upp till 30 gram salt per dygn. Det låter kanske inte så mycket, men om du tänker på att en människa bör äta 3-5 gram salt per dygn, så är det en hel del. Vätskan och saltet som man förlorar behöver kroppen få tillbaka och därför blir man törstig när man svettas mycket.
CITA2:
Svettkörtlarna har en viktig funktion i regleringen av kroppstemperaturen. Den svett som avdunstar ger en avkylning på hudens yta. Svettkörtlarna är utsöndringsorgan för avfallsprodukter och vätska. Svetten innehåller vatten och flera avfallsämnen.
---->
Är det bara vatten eller är det fett man förbränner när man bastar?
Asså man svettas ju mera när man bastar än tränar vad är bättre? KOMBINERA?
2.5 G CB hur snabbt kan jag bli ren Om jag kombinerar dessa varje dag i ca 6 dagar och sen gör inget de sista 3 dagarna?

Säg att du har svårt för o pissa när det är folk bakom dej och lämna salivprov annars? Då är du garanterat ren. Men på 9 dar bör du bli ren, bara det att man vet aldrig med cb,kan sitta i länge
2009-02-11, 11:50
Bannlyst
Vill veta mera om bastning om man förbränner fettt eller är det mer vatten som kommer ut? Hur funkar bastning??
2009-02-12, 00:48
Medlem
DJRadiums avatar
19 år, 65 kilo, 180 cm lång, bra ämnesomsättning, kan äta i princip vad som helst hur mycket som helst utan att gå upp i vikt. Rökte senast sista januari, ska pissa vilken dag som helst nu. Innan sista januari har jag rökt väldigt oregelbundet, kanske en gång varannan vecka typ, inga större mängder. Vad tror ni.

Är orolig

EDIT: Gäller drogtestning för körkort. Har dom låga gränsvärden där? Mindre än polisen/soc?
2009-02-13, 02:09
Medlem
Hur lång tid tar det för 1 tablett Valium att gå ur kroppen?
2009-02-13, 21:02
Medlem
Nymils avatar
Snabba Svar Uppskattas

Nu är det så att jag, min vän och min andra vän funderar på att lösa bums (amfetamin) ikväll och ha en liten trevlig kväll sådär i soffan och bara snacka skit. Men det är så att en av dem som antagligen ska lämna pissprov imorgon på dagen. Med lite tur så kan det bli så att hon får pissa på söndagen eller måndagen.

I förrgår så intog hon ~100-200mg nasalt och vi undrar om hon skulle kunna pissa negativt redan imorgon även hon tar en liten dos och dricker mycket vatten under hela natten? Om det finns någon möjlighet att hon skulle kunna vara ren imorgon efter att ha hinkat vatten och massa c-vitamin hela natten under ruset, hur mycket tror ni då hon kan ta? 100mg? 200mg? etc. etc.

Det vi snackar om är en 18årig flicka som kanske är ~160-170cm lång och väger 50-70pannor (inte en aning, det är ingenting som flickor brukar vilja säga eller svara på ). Hon har intagit detta godis förut, men det är inte mer än 2-5 gånger och det var över en månad sen senaste intaget före i förrgår.
Senast redigerad av Nymil 2009-02-13 kl. 21:05.
2009-02-13, 21:25
Medlem
dominaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nymil
blabla
Gillar ni matte? Lycka till http://www.erowid.org/psychoactives/testing/testing_info1.shtml#what
2009-02-16, 00:58
Medlem
Crunchies avatar
Jag såg i någon tråd att någon länkade till syntetiskt urin.

Har någon använt detta vid standardprovet?
Bättre att använda rent urin och en pipett kanske?

Måste lämna prov och kommer inte att klara det utan fusk.
Vore kul om statsmakten kunde ge fan i vad jag gjorde på min fritid, men så är det inte.
2009-02-16, 15:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DJRadium
19 år, 65 kilo, 180 cm lång, bra ämnesomsättning, kan äta i princip vad som helst hur mycket som helst utan att gå upp i vikt. Rökte senast sista januari, ska pissa vilken dag som helst nu. Innan sista januari har jag rökt väldigt oregelbundet, kanske en gång varannan vecka typ, inga större mängder. Vad tror ni.

Är orolig

EDIT: Gäller drogtestning för körkort. Har dom låga gränsvärden där? Mindre än polisen/soc?
Du har inte rökt på en Månad nu så det är lungt...
Pissa och va bredd på att det är negativt
2009-02-16, 18:59
Medlem
Syns tramadol på ett dopingtest som man gör på gymmet?
Undrar även över spårtiden på ketogan.
2009-02-18, 01:01
Medlem
dominaxs avatar
Nån som känner till mdpv och urintester?
2009-02-18, 15:59
Medlem
Mr.ss avatar
Har fortfarande inte fattat om dom har rätt att kräva pissprov.. Har skolan t.ex. rätt att kräva pissprov av dig?
är det någon som vet vilka som har rätt att kräva det? om dom nu har rätt att göra det?

Kan man inte bara vägra att pissa utan konsekvenser?
2009-02-18, 17:11
Medlem
Bangar_intes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.s
Har fortfarande inte fattat om dom har rätt att kräva pissprov.. Har skolan t.ex. rätt att kräva pissprov av dig?
är det någon som vet vilka som har rätt att kräva det? om dom nu har rätt att göra det?

Kan man inte bara vägra att pissa utan konsekvenser?

Åh, det finns massvis med trådar. Polisen kan "tvinga" dig lämna prov. Men hur ska de få fram ditt urin? Du kan ju kissa på dig när du vill, tillslut så blir blodprovet ett faktum. Det är bara polisen som kan kräva, ingen på skolan får kräva det, vägrar du så är det olagligt att ge dig någon straff för det.. Orkar inte leta upp länken finns på skolverket.se sök på urinprover eller drogtester..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in