2015-11-25, 11:29
Medlem
Stilnoct
Oavsett vilken metod som används för att spåra Stilnoct så ha jag mycket svårt att se att det skulle kunna vara möjligt att spåra längre än runt 48h om man inte ätit en burk iallafall.
Halveringstiden ligger mellan 0.8-3.2h.
Någon som lågt räknag ger 16 halveringstider på 48h.
Andra erfarenheter?
2015-11-25, 11:30
Medlem
isberg15s avatar
Hur länge sitter xanar i?
2015-11-25, 12:18
Medlem
Retarderad-Indians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tiopollo
Stilnoct
Oavsett vilken metod som används för att spåra Stilnoct så ha jag mycket svårt att se att det skulle kunna vara möjligt att spåra längre än runt 48h om man inte ätit en burk iallafall.
Halveringstiden ligger mellan 0.8-3.2h.
Någon som lågt räknag ger 16 halveringstider på 48h.
Andra erfarenheter?

Det kan tyckas konstigt, men stilnoct syns länge. Tog 2 kartor med 10or . Syndes i 5 veckor ungefär.
Går inte riktigt att räkna på det så det blir begripligt , säkert skillnad från person till person.

Mvh
2015-11-25, 22:47
Bannlyst
Kapar tråden.
Går på slumpmässiga analyspiss och var dum nog att ta 3 puffar på en 0.3g spliff på fyllan. Hur många Ng/ml tror ni hamnar i urinet per mg?
2015-11-26, 00:40
Medlem
S-cups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xxrehab
Kapar tråden.
Går på slumpmässiga analyspiss och var dum nog att ta 3 puffar på en 0.3g spliff på fyllan. Hur många Ng/ml tror ni hamnar i urinet per mg?
För att veta sådant måste vi även känna till en massa saker, t.ex. THC-halt, urinproduktion och hur snabbt THC tas ut i urinet.

Men men, om du var ren innan så borde du bli ren väldigt snabbt om du bara tog tre bloss. Så du behöver nog inte känns någon oro så länge du inte rökte ikväll och ska pissa imorgon.
2015-11-26, 01:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av S-cup
För att veta sådant måste vi även känna till en massa saker, t.ex. THC-halt, urinproduktion och hur snabbt THC tas ut i urinet.

Men men, om du var ren innan så borde du bli ren väldigt snabbt om du bara tog tre bloss. Så du behöver nog inte känns någon oro så länge du inte rökte ikväll och ska pissa imorgon.

Var "relativt" ren innan, under 50ng/ml men vet inte exakta värden från senaste analysen. Rökte i fredags och ska pissa förhoppningsvis tidigast måndag.
2015-11-26, 11:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zanderman
100mg Ecstacy min första gång jag provat E samt varit ren sen dess i 6.5 dagar, pissat och druckit en jävla massa varje dag, ätit vitaminer osv, finns det nån chans att det kan visa positivt på ett pissprov? (var dumt av mig att ens ta det från början då det är viktigt att detta inte visar positivt)

Kan uppdatera att jag pissade rent!
2015-11-26, 19:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zanderman
Kan uppdatera att jag pissade rent!
Kan tilläggas jag pissade så dent och fint
att hon sa oj det här var det renaste pisset jag sett.. och fnittrade, luktar gott gör det också.. haha, hon verkar gilla piss riktig fetish
2015-11-27, 04:43
Medlem
Trip.McTrips avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kavasson
Mitt fejk skickade dom på analys och det var inga som helst konstigheter

Underbart! Var det CleanU då?
2015-11-27, 13:37
Medlem
Hej ungefär hur länge sitter tramadol i pissprov? Och kollar dom efter tramadol på pissprov en hos soc?
2015-11-27, 13:39
Medlem
Retarderad-Indians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av STRL
Hej ungefär hur länge sitter tramadol i pissprov? Och kollar dom efter tramadol på pissprov en hos soc?

Ja det kollas. Beror på mängd men räkna med 5 dagar, minst. Runt 200mg's intag.

Mvh
2015-11-28, 14:34
Medlem
Rökte 9 bloss grönt första gngen på ett år i Onsdags.
8 bloss brunt i Fredags.

Ska eventuellt in på pisse snart, så när tror ni att det är ute?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in