2015-11-22, 22:39
Medlem
2g amfetamin 2v senare bör det väl inte finnas en chans i helvetet att där positivt? lab som gäller.
2015-11-23, 23:18
Medlem
Trip.McTrips avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Morotshumlan
2g amfetamin 2v senare bör det väl inte finnas en chans i helvetet att där positivt? lab som gäller.

Skulle vara helt sjukt om det visade positivt.
2015-11-24, 08:57
Medlem
Synatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Morotshumlan
Ja ingen fara.
2015-11-24, 10:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RapLife
Någon som vet om detta http://smoketower.com/clean-urine-10...ml?search=urin fungerar? Syns det på stickan att det är syntetiskt?
Ja, jag har sökt och folk vägrar svara. Vet att det funkade för en vän för några år sedan så tänkte att dom kanske har uppdaterat stickorna så detta inte fungerar längre.
Någon som vet? Enormt tacksam för svar!
MVH

Mitt fejk skickade dom på analys och det var inga som helst konstigheter
2015-11-24, 12:25
Medlem
snusaren92s avatar
Nojar sönder tog 5-mbbpb ska lämna prover för körkortet hur långt tbx kan dom se detta är analys prover.
Så antar att ja e körd men lagliga droger kan dom verkligen säga nåt
2015-11-24, 12:44
Medlem
blazns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snusaren92
Nojar sönder tog 5-mbbpb ska lämna prover för körkortet hur långt tbx kan dom se detta är analys prover.

5-mbbpb är inte klassad som hälsofarligvara heller eller?
Jag kan ha fel, men jag tror inte dom letar efter just den substansen.
För att dom ska se den på analys så måste dom väl leta efter just den? Och vanligast kollar dom väl bara dom vanliga drogerna?
Jag kan som sagt ha fel och någon får rätta mig om så är fallet.
2015-11-24, 13:57
Medlem
Synatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snusaren92
Hur länge sedan är det du tog den(plus mängd) och när ska du lämna ditt prov som går på analys?
Rätt viktigt att veta sådant för att någon ska kunna ge dig ett vettigt svar.

Mvh
2015-11-24, 14:55
Medlem
100mg Ecstacy min första gång jag provat E samt varit ren sen dess i 6.5 dagar, pissat och druckit en jävla massa varje dag, ätit vitaminer osv, finns det nån chans att det kan visa positivt på ett pissprov? (var dumt av mig att ens ta det från början då det är viktigt att detta inte visar positivt)
2015-11-24, 16:30
Medlem
Synatts avatar
[quote=zanderman|55506812]100mg Ecstacy min första gång jag provat E samt varit ren sen dess i 6.5 dagar, pissat och druckit en jävla massa varje dag, ätit vitaminer osv, finns det nån chans att det kan visa positivt på ett pissprov? (var dumt av mig att ens ta det från början då det är viktigt att detta inte visar positivt)/QUOTE]
Skulle säga att du är helt safe, drick kreatin 2-3 dagar innan provet samtidigt som du hydrerar inför självs provet då kreatin omvandlas till kreatenin vilket avslösar um du försökt späda ut ditt urin, dvs hydrera innan provet.

//SyNatt
2015-11-24, 16:34
Medlem
[quote=Synatt|55508068]
Citat:
Ursprungligen postat av zanderman
100mg Ecstacy min första gång jag provat E samt varit ren sen dess i 6.5 dagar, pissat och druckit en jävla massa varje dag, ätit vitaminer osv, finns det nån chans att det kan visa positivt på ett pissprov? (var dumt av mig att ens ta det från början då det är viktigt att detta inte visar positivt)/QUOTE]
Skulle säga att du är helt safe, drick kreatin 2-3 dagar innan provet samtidigt som du hydrerar inför självs provet då kreatin omvandlas till kreatenin vilket avslösar um du försökt späda ut ditt urin, dvs hydrera innan provet.

//SyNatt

Provet är nu på torsdag, tog E'et förra torsdagkväll.. tror inte jag hinner med några fler åtgärder men enligt allt jag läst så verkar det stå 1-4 dagar att det syns på pissprov, har aldrig läst någonstans där det står att det fortfarande finns i kroppen efter 6 dagar, speciellt inte om man inte tog så mycket och bara en gång. Får hoppas iaf, det är mitt första pissprov också , vet ju inte hur min kropp är, kanske har mardrömsmetaboliseringen så att skiten finns i kroppen hur länge som helst
2015-11-24, 17:28
Medlem
Synatts avatar
[quote=zanderman|55508121]
Citat:
Ursprungligen postat av Synatt

Provet är nu på torsdag, tog E'et förra torsdagkväll.. tror inte jag hinner med några fler åtgärder men enligt allt jag läst så verkar det stå 1-4 dagar att det syns på pissprov, har aldrig läst någonstans där det står att det fortfarande finns i kroppen efter 6 dagar, speciellt inte om man inte tog så mycket och bara en gång. Får hoppas iaf, det är mitt första pissprov också , vet ju inte hur min kropp är, kanske har mardrömsmetaboliseringen så att skiten finns i kroppen hur länge som helst
Äh nojja inte i onödan nu, du har inget kreatin hemma eller en tränande polare du kan nalla en normaldos av bara idag och i morgon?
Jaja tror du är safe i vilket fall men skadar ju inte att hydrera lite innan proget och kissa minst 2-3 gånger innan du lämnar provet så du inte lämnar morgonurinen, rätt självskrivet men vissa missar sånna självklara ting.

Mvh
2015-11-24, 19:05
Medlem
[quote=Synatt|55508850]
Citat:
Ursprungligen postat av zanderman
Äh nojja inte i onödan nu, du har inget kreatin hemma eller en tränande polare du kan nalla en normaldos av bara idag och i morgon?
Jaja tror du är safe i vilket fall men skadar ju inte att hydrera lite innan proget och kissa minst 2-3 gånger innan du lämnar provet så du inte lämnar morgonurinen, rätt självskrivet men vissa missar sånna självklara ting.

Mvh

Oj, det hade jag missat, varför ska man inte lämna morgonpisset? Har pissat säkert 8-10 gånger per dag varje dag för jag har druckit som bara satan denna vecka, men visste inte att man ska pissa några gånger innan man lämnar urinprovet

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in