[quote=Synatt|55508068]
Citat:
Ursprungligen postat av
zanderman
100mg Ecstacy min första gång jag provat E samt varit ren sen dess i 6.5 dagar, pissat och druckit en jävla massa varje dag, ätit vitaminer osv, finns det nån chans att det kan visa positivt på ett pissprov? (var dumt av mig att ens ta det från början då det är viktigt att detta inte visar positivt)/QUOTE]
Skulle säga att du är helt safe, drick kreatin 2-3 dagar innan provet samtidigt som du hydrerar inför självs provet då kreatin omvandlas till kreatenin vilket avslösar um du försökt späda ut ditt urin, dvs hydrera innan provet.
//SyNatt
Provet är nu på torsdag, tog E'et förra torsdagkväll.. tror inte jag hinner med några fler åtgärder

men enligt allt jag läst så verkar det stå 1-4 dagar att det syns på pissprov, har aldrig läst någonstans där det står att det fortfarande finns i kroppen efter 6 dagar, speciellt inte om man inte tog så mycket och bara en gång. Får hoppas iaf, det är mitt första pissprov också , vet ju inte hur min kropp är, kanske har mardrömsmetaboliseringen så att skiten finns i kroppen hur länge som helst