2015-11-28, 18:15
Medlem
Cannamupps avatar
20mg oxyCONTIN(depå)
Är jag garanterat ren på 7 dagar? Analys
2015-11-29, 16:30
Medlem
sandra92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cannamupp
20mg oxyCONTIN(depå)
Är jag garanterat ren på 7 dagar? Analys

Jadå! Tog 10st 40mg på nästan 2 dagar o va ändå negativ på analys sen. Tror dom måste speciellt kolla efter oxycontin om de ska synas. Kan dock ha fel...!
2015-11-29, 16:31
Medlem
sandra92s avatar
Sorry för dubbelpost, vilken rc-benso syns inte på analys?
2015-12-02, 10:36
Medlem
different_trips avatar
Tjena. Detta avser cannabis.

Är det någon som vet hur jag maskerar/förstör ett salivtest? Det är modellen som skickas till ett labb där man får provsvar efter två veckor.

Jag är helt enkelt ute efter att "köpa tid" så man får göra ett omprov. Jag vet att man kan förstöra urinprovet genom att ösa i sig mängder med kreatin så att koncentrationen av urin inte kan fastställas.

Men hur gör jag med ett salivprov? Något jag kan tugga på, tandkräm eller annat lämpligt man kan ha nära till hands och trycka i flabben innan..?

Edit, hur mycket kan detektionstiden skilja vid olika salivtest? Har hört allt från max någon timme till ett-två dygn. Kommer ändå inte räcka så jag kommer behöva maskera provet på ett eller annat sätt.
Senast redigerad av different_trip 2015-12-02 kl. 10:44.
2015-12-02, 23:59
Medlem
Godhetsknarkarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av different_trip
Tjena. Detta avser cannabis.

Är det någon som vet hur jag maskerar/förstör ett salivtest? Det är modellen som skickas till ett labb där man får provsvar efter två veckor.

Jag är helt enkelt ute efter att "köpa tid" så man får göra ett omprov. Jag vet att man kan förstöra urinprovet genom att ösa i sig mängder med kreatin så att koncentrationen av urin inte kan fastställas.

Men hur gör jag med ett salivprov? Något jag kan tugga på, tandkräm eller annat lämpligt man kan ha nära till hands och trycka i flabben innan..?

Edit, hur mycket kan detektionstiden skilja vid olika salivtest? Har hört allt från max någon timme till ett-två dygn. Kommer ändå inte räcka så jag kommer behöva maskera provet på ett eller annat sätt.
En gelcap fylld med klorin som du punkterar innan kanske? Inte det diskretaste direkt med tanke på lukten. Pinnen lär ju stinka...

Det dödar ju dna, så det borde väl kunna hjälpa.

Se till att spotta ut och skölja munnen sen.

(FB) Förtära Klorin
2015-12-03, 00:36
Medlem
sportaborts avatar
Tjena, ska man torka sig när man gör urinprov? Om jag pissar framför en sån där spionspegel, ska jag då bara skaka av pisset eller ska jag har kvar kuken ute medans jag går fram till luckan och sen gå iväg och torka mig eller ska jag gå iväg innan jag lämnar behållen, torka mig och sen gå tillbaks till luckan? Det känns märkligt att inte torka sig när nån kollar på, brukar det gå till så? Det kanske låter som en konstig fråga, men jag har aldrig gjort övervakat prov förut och vet inte exakt hur det går till.
2015-12-03, 11:13
Medlem
har intagit Furanylfentanyl nasal-sprayen under hela veckan och senaste sprutet inatt vid 03.00. ska pissa kl 15.30, klarar jag mig?
2015-12-03, 11:59
Medlem
Phosphoruss avatar
Hade ett litet återfall gällande mitt xanor missbruk. Tog 4 mg i tisdags (inte intagit xanor sedan juli annars) om jag pissar nästa måndag är jag säker då?
2015-12-03, 12:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av festisar
har intagit Furanylfentanyl nasal-sprayen under hela veckan och senaste sprutet inatt vid 03.00. ska pissa kl 15.30, klarar jag mig?

Hej. Jag pissade svagt positivt på fentanylsticka 12h efter intag. Hör av dig hur det gick för dig är du snäll. Mvh
2015-12-03, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dallie
Hej. Jag pissade svagt positivt på fentanylsticka 12h efter intag. Hör av dig hur det gick för dig är du snäll. Mvh

klarade mig
2015-12-03, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av festisar
klarade mig

Skönt. Nu är fu-f en rc drog, en fentanylanalog. Skickar dom pisset på labb, hittar dom något då? Någon som vet?
Senast redigerad av dallie 2015-12-03 kl. 19:20.
2015-12-04, 15:32
Medlem
ruttenfimps avatar
Yo! Vi tar detta som ett exempel, så ni förstår lite lättare så kan jag få det förklarat för mig.

Om jag rökte fet i måndags natt, tisdag morgon snarare. Bara en spliff och skulle få pissa på onsdagen men lyckades få det uppskjutet tills fredag, så hinner pissa rent, men hinner röka på onsdag så jag självfallet blir positiv igen.

Om man tex har elvanse utskrivet (lysdexamfetamin). Dvs pos på amf men måste vara negativ på THC. Tänkte om det går tex att hälla lite pulver från en kapsel i vatten som jag späder ut urinet med på något snyggt sätt...? Förstår ni mig rätt? Späder ut pisset så det endast är lite färg i så det blir negativt på allt, men blandar i lite pulver för o få det positivt igen.
Känns inte som det fungerar, har för mig att kroppen omvandlar det till nåt speciellt kanske, nåt med metaboliter? Skitsamma tror ni fattar vad jag menar iaf. Tack på föhud!

Mvh
Senast redigerad av ruttenfimp 2015-12-04 kl. 15:38.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in