Flashback bygger pepparkakshus!
2015-11-01, 17:44
Medlem
b1tchazznigas avatar
Har den senaste veckan rökt några holkar om kvällarna, totalt skulle jag uppskatta mängden till ca 5g. Snuten tog nyss polaren över några SMS med sin langare och nojjar nu över att de hämtar in mig på prov . Tidigare har jag bara rökt helger, jag är medveten om att det kan spåras i upp till 7 dagar i blod och undrar nu vad jag kan göra för att påskynda reningsprocessen.
2015-11-01, 19:11
Medlem
Hysteria90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av b1tchazzniga
Har den senaste veckan rökt några holkar om kvällarna, totalt skulle jag uppskatta mängden till ca 5g. Snuten tog nyss polaren över några SMS med sin langare och nojjar nu över att de hämtar in mig på prov . Tidigare har jag bara rökt helger, jag är medveten om att det kan spåras i upp till 7 dagar i blod och undrar nu vad jag kan göra för att påskynda reningsprocessen.

Bor du i Göteborg eller Malmö behöver du inte vara orolig för prov. Det är värre med Stockholm och mindre städer - där jobbar polisen mycket hårdare mot droganvändare. Det du kan göra är att dricka mycket vatten.
Senast redigerad av Hysteria90 2015-11-01 kl. 19:14.
2015-11-01, 19:15
Medlem
Hysteria90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blaackjaack
Precis fixat en gubbe 4cmc. Ska pissa på måndag och de använder 12 stickor. Kommer det ge utslag på något? Typ meta?

Tacksam för svar

Helt riktig att det kan ge utslag på MET. Kan verifiera det. Klockren gissning av dig.
Senast redigerad av Hysteria90 2015-11-01 kl. 19:36.
2015-11-01, 19:27
Medlem
Hysteria90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av truck2002
Tjabba

Jag går på urinprover på vårdcentralen där jag bor. Jag kissar för att få mitt körkort.
o har nu klantat till det duktigt, jag funderar på det här med syntetiskt urin på analys
från SKL. Kan dom se att det är fake eller är det bara att köra på?

Har läst lite hittar en del som säger att det funkar och endel säger att det inte fungerar
på analys tester.

Nej det går inte att lura ett kemlabb med syntetiskt urin. Det är bättre att du tar urin från en drogfri vän. Förvara det i frysen och få upp det till kroppstemperatur innan testtillfället genom att ha urinpåsen (kondom?) i armhålan.

Det krävs extremt mycket övning för att fuska på det här sättet. Är du magiker, illusionist eller liknande är det ett plus
Senast redigerad av Hysteria90 2015-11-01 kl. 19:34.
2015-11-01, 19:42
Medlem
b1tchazznigas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hysteria90
Bor du i Göteborg eller Malmö behöver du inte vara orolig för prov. Det är värre med Stockholm och mindre städer - där jobbar polisen mycket hårdare mot droganvändare. Det du kan göra är att dricka mycket vatten.
Finns det några kosttillskott som kan hjälpa?
2015-11-01, 19:56
Medlem
Hysteria90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av b1tchazzniga
Finns det några kosttillskott som kan hjälpa?
C-vitamin renar kroppen på sikt men det är en myt att det skulle hjälpa markant innan testet. Acetylsalisyra maskerar metaboliterna och kan hjälpa om du har väldigt lite THC i kroppen.

Acetylsalisyra köps på apoteketet under märket BAMYL och intas fördelaktligen några timmar innan testtillfället.
Senast redigerad av Hysteria90 2015-11-01 kl. 20:02.
2015-11-02, 11:02
Medlem
blaackjaacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hysteria90
Helt riktig att det kan ge utslag på MET. Kan verifiera det. Klockren gissning av dig.

Men 3cmc ger inge utslag alls. Men lyckats skjuta upp mötet på beroende till 11/11.
Senast redigerad av blaackjaack 2015-11-02 kl. 11:43.
2015-11-03, 10:55
Medlem
Hur långt tillbaka syns THC på ett salivprov? Läst olika, står allt mellan 4-6 timmar och 24-48 timmar.
2015-11-03, 14:33
Medlem
Saliv har jag klarat morgonen efter jag har rökt lika dant utandningsprov. Jag kan inte säga att jag vet. Men max 24 timmar är det
2015-11-04, 09:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av truck2002
Saliv har jag klarat morgonen efter jag har rökt lika dant utandningsprov. Jag kan inte säga att jag vet. Men max 24 timmar är det
Jag rökte natten tills igår senast så det borde vara lugnt nu med andra ord. Hade vart segt att förlora jobbet pga det
2015-11-04, 14:19
Medlem
Tjena,

Har hälsoundersökning nu på fredag får inte bli positiv

Det jag nu har planerat är att inta kreatin kosttillskott dom 3 kommande dagarna till testet och kvällen därpå dricka cirkus 3 liter vatten, detsamma på morgonen och fortsätta ändra fram tills testet.
Min fråga nu är om vilka b-vitamin tabletter jag ska knapra? hur många och varifrån jag kan få tag på dom?

Dom här är dom jag tänk att köpa men jag har läst runt mycket och det sägs att man ska inta 50-100mg vitamin B och man ska käka drygt 15 st. Men dom här bör ej överskridas mer än 1 dagligen.

https://www.apoteket.se/produkt/apot...150-st-241001/
https://www.apoteket.se/produkt/apot...-17-st-250201/

help meeee pleaseeeeeeeee :/
Tacksam för snabba svar !
2015-11-04, 16:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spacemanfierce
Tjena,

Har hälsoundersökning nu på fredag får inte bli positiv

Det jag nu har planerat är att inta kreatin kosttillskott dom 3 kommande dagarna till testet och kvällen därpå dricka cirkus 3 liter vatten, detsamma på morgonen och fortsätta ändra fram tills testet.
Min fråga nu är om vilka b-vitamin tabletter jag ska knapra? hur många och varifrån jag kan få tag på dom?

Dom här är dom jag tänk att köpa men jag har läst runt mycket och det sägs att man ska inta 50-100mg vitamin B och man ska käka drygt 15 st. Men dom här bör ej överskridas mer än 1 dagligen.

https://www.apoteket.se/produkt/apot...150-st-241001/
https://www.apoteket.se/produkt/apot...-17-st-250201/

help meeee pleaseeeeeeeee :/
Tacksam för snabba svar !
Hej!
Kör på Berocca(Konsum,Ica) och lite acetylsalicylsyra (finns på apoteket). Prova med 2 Berocca behövs mer öka en halv brus åt gången. Dagen du ska pissa, pissa minst 10 gånger innan.

Skickas ditt prov på analys eller är det bara en sticka? Är det bara en sticka så kollar dom inte kreatin. Jag hade köpt Syntet urin om det bara är en sticka. Så kan du knarka ifred. (:

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in