2015-11-18, 12:33
Medlem
Hysteria90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av outofcase
Godkväll.

Är man ren en vecka efter 600 mg tramadol eller 200 mg heroin, ingen tolerans eller Använt substansen innan.
Japp, man är absolut ren efter en vecka. Var försiktig med heroinet min vän.
2015-11-18, 12:58
Medlem
saftsoppaN123s avatar
Jag har en fråga ang. drogtester vid nyanställning, vad för typ av prov använder de sig av?
Det skulle vara till stor nytta då man kan testa sig själv med 50ng/ml prov från nätet.

Skulle även vara trevligt om någon visste om man kan ta ett drogtest hos någon myndighet utan några uppföljning vid eventuellt positivt utslag. Jag har rökt cannabis.

tack på förhand.
2015-11-18, 14:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av saftsoppaN123
Jag har en fråga ang. drogtester vid nyanställning, vad för typ av prov använder de sig av?
Det skulle vara till stor nytta då man kan testa sig själv med 50ng/ml prov från nätet.

Skulle även vara trevligt om någon visste om man kan ta ett drogtest hos någon myndighet utan några uppföljning vid eventuellt positivt utslag. Jag har rökt cannabis.

tack på förhand.

Förmodligen "multi-tester", som testar 10-talet vanligaste substanserna, som förmodligen även skickas på analys till någon typ av företagshälsovård.
2015-11-18, 16:37
Medlem
Hysteria90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av saftsoppaN123

tack på förhand.
Är det ett seriöst och stort företag kommer de använda sig av en företagshälsovårdsfirma. Feelgood AB är vanligast och där får du lämna prov på kemlabb som ser ned till 25ng/ml för cannabis (THC).

Kreatinhalten mäts också för att se att urinen inte är utspädd och lägsta accepterade nivå är 20/MoL. (Jag hade 21/MoL när jag lämnade UP åt Feelgood år 2010. Puuuh )

Amfetamin, Kokain, MDMA, Bensodiazepiner, Opiater och Cannabis är i regel det som screenas efter. Anabola steroider kan väljas till.

Seriösa företag med fler än 10 anställda använder sig mycket sällan av stickor.

Citat:
Ursprungligen postat av kalleochchokladfabriken
Förmodligen "multi-tester", som testar 10-talet vanligaste substanserna, som förmodligen även skickas på analys till någon typ av företagshälsovård.
Detta är extremt ovanligt för medelstora och stora företag. Detta vet jag eftersom jag sitter på mycket erfarenhet genom jobb, samt att jag lämnat UP själv för ett stort företag.
Senast redigerad av Hysteria90 2015-11-18 kl. 17:17.
2015-11-18, 20:28
Medlem
outofcases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hysteria90
Japp, man är absolut ren efter en vecka. Var försiktig med heroinet min vän.

Tack
2015-11-19, 12:38
Medlem
Syns buprenorfin vid standard urin prover eller krävs det speciella test då? Ger det utslag på opiater?
2015-11-20, 11:58
Medlem
Om man skulle röka en gång vid bara ett tillfälle hur länge skulle det ta innan det går bort?
Kan åka på random pissprov
2015-11-20, 13:15
Medlem
Jag har nu försökt lämna urinprov 2 gånger men går fan inte när någon står och stirrar, haft lvmutredning innan som jag fått nu igen för att jag blivit gravid och intr kunnat lämna prov, har inte tagit någon drog på över 2 månader (sen jag fick veta att ja va gravid) nu kommer jag få åka 5 mil till ett "riktigt" ställe där de inte följer med någon på toan, hur ser såna rum ut??? Rädd att jag inte kommer kunna kissa ändå, men vill verkligen visa jag är ren, så finns de nå bra tips på hur jag ska få ut de jävla pisset?

De jag testa idag va 2 redbull och vindruvor som tydligen är vätskedrivamde men spydde såklart upp hälften. Har vätskedrivande(furix) men står att de kan påverka fostret så känns ju inte så bra. Eller är de om man äter de varje dag?
Senast redigerad av bryrmeinte 2015-11-20 kl. 13:20.
2015-11-20, 14:34
Medlem
RapLifes avatar
Någon som vet om detta http://smoketower.com/clean-urine-100-synthetic-uri-ne-25ml.html?search=urin fungerar? Syns det på stickan att det är syntetiskt?
Ja, jag har sökt och folk vägrar svara. Vet att det funkade för en vän för några år sedan så tänkte att dom kanske har uppdaterat stickorna så detta inte fungerar längre.
Någon som vet? Enormt tacksam för svar!
MVH
2015-11-20, 15:38
Medlem
måste tillägga att det var 2 månader senast jag rökte och väger runt 95kg och är 188cm
hade inte tänkt röka värst mycket heller

kan det sitta i några dagar då tro?
2015-11-21, 02:04
Medlem
outofcases avatar
500 mg tramadol. Ingen tolerans sedan innan.
Up sticka 6 dagar senare.
Försök till träning och promenader/jogging

Vad tror ni ?
2015-11-21, 13:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheDragonBorn
måste tillägga att det var 2 månader senast jag rökte och väger runt 95kg och är 188cm
hade inte tänkt röka värst mycket heller

kan det sitta i några dagar då tro?

Längst ner på sidan!

http://www.narkotikatest.se/shop/frontpage.html

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in