2015-03-09, 11:26
Medlem
HiiriHazes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KottonmouthKing
Drog tjack för första gången i fredags medans jag o ett par polare söp. Drog 6 linor kanske 1 g sammanlagt, hur lång tid tar det för mig att bli ren?
ca 2-4 dagar efter attt du intog det
2015-03-09, 11:30
Medlem
HiiriHazes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalleochchokladfab...
Det var nog 2 mg, är det dem som är mest vanliga på internetmarknaden?
Försvinner väldigt sällan under 3 dygn
2015-03-09, 21:32
Medlem
Virtsas avatar
Vet någon om det är olagligt att köra bil med cannabis i blodet i Finland d.v.s EJ påverkad utan endast ha det i blodet.
2015-03-10, 17:48
Medlem
HiiriHazes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Virtsa
Vet någon om det är olagligt att köra bil med cannabis i blodet i Finland d.v.s EJ påverkad utan endast ha det i blodet.
Du räknas som påverkad om det är i blodet men chansen att dem tar in dig på blodprov om du ej ser påverkad ut är minimal.
2015-03-10, 22:36
Medlem
Har läst på första sidan. Och om hur länge thc kan finnas i kroppen. lämnar up i lite olika tidsintervaller. ibland är det 1 v emellan. Ibland 2. Vart helt ren i 1 år snart. Men vart sugen på o skrapa kopPen lite. då jag hitta en gammal bOng. Men iaf så undrar jag om någon har egen erfarenhet hur länge man är positiv. Blir bara den o sedan slänga skiten.om jag nu ens röker det. Vi får se.Kan väl omöjligt vara nå stora mängder thc i ett litet skrap. Hahaha
2015-03-11, 05:54
Medlem
HiiriHazes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pelly
Har läst på första sidan. Och om hur länge thc kan finnas i kroppen. lämnar up i lite olika tidsintervaller. ibland är det 1 v emellan. Ibland 2. Vart helt ren i 1 år snart. Men vart sugen på o skrapa kopPen lite. då jag hitta en gammal bOng. Men iaf så undrar jag om någon har egen erfarenhet hur länge man är positiv. Blir bara den o sedan slänga skiten.om jag nu ens röker det. Vi får se.Kan väl omöjligt vara nå stora mängder thc i ett litet skrap. Hahaha
Om du varit ren så länge är din kropp väldigt resistant mot THC, frågan är om du kommer att bli bäng överhuvudtaget. Gissar att 1 dag så är du ren (max 2)
2015-03-11, 10:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HiiriHaze
Om du varit ren så länge är din kropp väldigt resistant mot THC, frågan är om du kommer att bli bäng överhuvudtaget. Gissar att 1 dag så är du ren (max 2)

Tack
2015-03-11, 11:46
Medlem
LiveForHardstyles avatar
Hoppas någon kan ge ett ungefärligt svar på detta, med tanke på att den här tråden är så fuckad så ingen knappt svarar längre

Har rökt cannabis varje dag sen i oktober förra året eftersom jag har bott utomlands (om någon undrar) och nu kom det ett samtal om att jag ska få sommarjobb. Jag vet att dom tar drogtest eftersom jag sommarjobbade året innan, men då rökte jag ingenting.

Fråga: Om jag slutar idag med allt rökande tills maj månad (där drogtestet äger rum) kommer jag klara testet? Eller kommer det att ta längre tid med tanke på att jag har rökt varje dag i 5 månader?

Hoppas någon kan svara

MVH
2015-03-11, 13:21
Medlem
Mommejrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LiveForHardstyle
Hoppas någon kan ge ett ungefärligt svar på detta, med tanke på att den här tråden är så fuckad så ingen knappt svarar längre

Har rökt cannabis varje dag sen i oktober förra året eftersom jag har bott utomlands (om någon undrar) och nu kom det ett samtal om att jag ska få sommarjobb. Jag vet att dom tar drogtest eftersom jag sommarjobbade året innan, men då rökte jag ingenting.

Fråga: Om jag slutar idag med allt rökande tills maj månad (där drogtestet äger rum) kommer jag klara testet? Eller kommer det att ta längre tid med tanke på att jag har rökt varje dag i 5 månader?

Hoppas någon kan svara

MVH

Kan inte ge dig några garantier. Men slutar du röka nu tror jag att det är lungt. Vad är det för typ av prov? är det urinprov där dom använder såna där drogstickor? i så fall är det nog lungt iaf, såna tester brukar inte vara bra. Vissa tester kan vissa på spår av olika droger fast du kanske inte ens tagit det någonsin. Falska utslag dvs.
Är det tex Rättsmedinalverket som analyserar så är nog analys metoderna bra mkt bättre och då kan en risk finnas för dig. Men antagligen är det nog nästan lungt där med.
2015-03-11, 14:01
Medlem
HiiriHazes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LiveForHardstyle

Hoppas någon kan svara

MVH
Har du rökt regelbundet så länge har du en konstant nivå THC i blodet men du kommer att klara dig.
GOOD LUCK :
2015-03-11, 16:56
Medlem
LiveForHardstyles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mommejr
Vad är det för typ av prov?

Det är nog bara ett standard urinprov (stickor) dom använder och ett simpelt salivtest. Tack för svaret!

Får väl skita i att fira 420, men jaja.
2015-03-11, 18:40
Medlem
Jag lämnade igår urinprov för att få ut min ADHD-medicin, men provet gav utslag på Iktorivil, vilket jag i alla fall inte vet om att jag har tagit, utan jag tar enbart min Stesolid vid behov, och som jag självfallet har recept på.

Har någon hört talats om något liknande?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in