2015-11-16, 19:22
Medlem
Hysteria90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ante1982
Detta har säkert kommit upp i tråden men har ej tid att skumma igenom.. Ska på polis förhör i morgon och ska säkerligen pissa i en mugg! Har tagit stesolid som jag inte har recept på men jag har ett stånde recept på oxascand och jag har för mig att levern omvandlar diazepam till oxazepam så kommer det då att finnas något att anmärka på ett förmodat urin prov?
Diazepam efterlämnar unika metaboliter som inte oxazemepam gör, så på kemlabb går det att se skillnad.

Tvivlar starkt på att du får lämna urinprov på förhör (såvida du inte bor i STHLM)

Däremot på sticka kommer det bara ge utslag på BZO och då kan du visa ditt recept och vara lugn.
2015-11-16, 23:14
Medlem
Bussmekanikerns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hysteria90
Svar nej

Tack ! *PUST*

Finns det något sätt att spåra "magiska svampar" genom drogtest som polisen använder sig utav ?
2015-11-17, 09:38
Medlem
Mindecembers avatar
Jag torskade för innehav (typ 1 gram brunt) och bruk i lördags. Är inte dömd innan och är ganska ung.

Vad jag har förstått kommer jag troligtvis dömmas till vård. Hur länge brukar man behöva lämna urinprov? och hur ofta?
2015-11-17, 13:15
Medlem
Hysteria90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mindecember
Jag torskade för innehav (typ 1 gram brunt) och bruk i lördags. Är inte dömd innan och är ganska ung.

Vad jag har förstått kommer jag troligtvis dömmas till vård. Hur länge brukar man behöva lämna urinprov? och hur ofta?
Varför ska du dömas till vård? Det är Sverige vi lever i.

Ringa narkotikabrott ger dagsböter eller fängelse, dock i praktiken bara böter. Bara att läsa lagboken.

Citat:
2 § Är brott som avses i 1 § första stycket med hänsyn till
arten och mängden narkotika samt övriga omständigheter att anse
som ringa, döms till böter eller fängelse i högst sex månader. Lag (2000:1228).

http://www.riksdagen.se/sv/Dokument-Lagar/Lagar/Svenskforfattningssamling/Narkotikastrafflag-196864_sfs-1968-64/?bet=1968:64

Är du "ganska ung" (under 21) kommer socialtjänsten också kopplas in men det är en annan sak. Är själv tillräckligt professionell för att ha sluppit sociala myndigheter, så där får någon annan flika in mer vad som gäller.
Senast redigerad av Hysteria90 2015-11-17 kl. 13:31.
2015-11-17, 17:23
Medlem
jokalishs avatar
Rökt lite brunt senaste tre veckorna. Varje helg ungefär 0.2g per tillfälle. Hur många dagar efter syns det på ett pissprov ungefär? Normal kroppsbyggnad.
Senast redigerad av jokalish 2015-11-17 kl. 17:42.
2015-11-17, 17:47
Medlem
hallå kamrater!

Nu är det så att jag har fixat ett litet lager med tram och xanor för att lyckas sluta med subben.

tog drygt 2-300 mg tram igår och före det ungefär 1-2 mg subutex. tog även 100 mg tram tidigt imorse när jag vaknade.
lämnade up idag och var endast positiv på bens och thc, alltså var varken subb eller tram positivt.
Tramadolen är importerade thailändska, om jag inte har fått felaktig info.
är gränsvärdet eller något liknande så högt på tramadol att det inte syns än för att jag ätit för lite, och gäller det samma subuteen?

Tacksam för svar!

Mvh,
Kalle
Senast redigerad av kalleochchokladfabriken 2015-11-17 kl. 17:51.
2015-11-17, 20:35
Medlem
Hysteria90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalleochchokladfabriken
hallå kamrater!

Nu är det så att jag har fixat ett litet lager med tram och xanor för att lyckas sluta med subben.

tog drygt 2-300 mg tram igår och före det ungefär 1-2 mg subutex. tog även 100 mg tram tidigt imorse när jag vaknade.
lämnade up idag och var endast positiv på bens och thc, alltså var varken subb eller tram positivt.
Tramadolen är importerade thailändska, om jag inte har fått felaktig info.
är gränsvärdet eller något liknande så högt på tramadol att det inte syns än för att jag ätit för lite, och gäller det sjamma subuteen?

Tacksam för svar!

Mvh,
Kalle

Subutex har extremt lågt gränsvärde (12ng/ML) om jag minns rätt.

Tramadol har högre gränsvärde...
2015-11-17, 20:36
Medlem
Hysteria90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jokalish
Rökt lite brunt senaste tre veckorna. Varje helg ungefär 0.2g per tillfälle. Hur många dagar efter syns det på ett pissprov ungefär? Normal kroppsbyggnad.

Positiv fyra dagar efter helgen. (Skjuter från höften).
2015-11-17, 20:37
Medlem
Förlåt om svaret finns framför ögonen på mig men har verkligen letat ett bra tag utan att hitta något svar..

Jag har tänkt köpa hem cannabisdrogtest och alla jag hittar ligger på 50ng/ml. Är det samma på psykiatrin? Är det lugnt att köpa test med CE, FDA och ISO-certifikat då? Alltså räcker det? Läste någonstans att psykiatrin kör på 20ng/ml.. Jag har pissat där flera gånger men klart jag inte tänkte på vad det var för märke eller liknande. Känner mig bara så djupt förvirrad.

Skulle verkligen uppskatta svar och har jag det framför ögonen men ser / hittar det inte, snälla kom inte med för spydiga saker. Är oerhört skör just nu.

Ber om ursäkt för min grammatik.
2015-11-17, 20:41
Medlem
Hysteria90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allbusbra
Förlåt om svaret finns framför ögonen på mig men har verkligen letat ett bra tag utan att hitta något svar..

Jag har tänkt köpa hem cannabisdrogtest och alla jag hittar ligger på 50ng/ml. Är det samma på psykiatrin? Är det lugnt att köpa test med CE, FDA och ISO-certifikat då? Alltså räcker det? Läste någonstans att psykiatrin kör på 20ng/ml.. Jag har pissat där flera gånger men klart jag inte tänkte på vad det var för märke eller liknande. Känner mig bara så djupt förvirrad.

Skulle verkligen uppskatta svar och har jag det framför ögonen men ser / hittar det inte, snälla kom inte med för spydiga saker. Är oerhört skör just nu.

Ber om ursäkt för min grammatik.
Skillnaden mellan 50ng/ML och 20ng/ML handlar om ett dygn ungefär.

Stickor som har lägre gränsvärde än 50ng/ml är osäkra och dessa är dessutom svåra att få tag på som privatperson.

Socialtjänst, behandlingshem, psyk m.m har 50ng/ML på sina THC-stickor.
2015-11-17, 20:45
Medlem
Tack så jättemycket för svar! Har du något tips på specifikt test? Någon bra sida eller produkt?

Känner mig säkrare nu
2015-11-17, 22:50
Medlem
outofcases avatar
Godkväll.

Är man ren en vecka efter 600 mg tramadol eller 200 mg heroin, ingen tolerans eller Använt substansen innan.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in