Nu orkar jag inte läsa och leta mer, så jag ställer frågan här bara: Syns Metadon på vanliga urinprov som öppenvården tar (multistickor osv)? Hur lång tid tar det innan det går ur kroppen i så fall? Har 20 st 10 mg som jag tänkte käka under helgen, och vill veta om jag bör vara orolig. Jag lämnar urinprov då och då eftersom jag käkar Elvanse och har ett missbruk bakom mig.
Hej! Jag skriver åt en bekant.
Han missbrukade konstant i nästan 1 år på nästan allt som gick att få tag i. Var sedan ren i 1,5 månad. Och började sedan igen fast mycket lindrigare än tidigare. Denna gång har han i ca 2,5 månad ätit xanor och rohypnol, för ångest och sömn. Ca. 10-20mg om dagen. Han har tradolan, sömnmedicin (som inte visar på test) samt sobril utskrivet. Han har idag varit fri från allt dessa i 9 dagar förutom tradolanen (som han äter efter läkarns ordination samt sina sömntabletter). Han äter alltså inte ens sobrilen. Före dessa 9 dagar hade han även rökt i ca. 1,5-2 veckor i princip varje dag och sist han rökte innan det var flera månader sedan.
Han har köpt hem egna test och gjorde ett efter exakt en vecka som visade THC och benzo. Idag gjorde han också ett som visade samma sak.
Han har köpt koltabletter, dricker extremt mycket vatten, äter massa olika vitaminer, druckit kreatinin (kosttillskott)
Finns det någon kunnig på detta som kan säga att han kommer vara ren om 6 dagar? Då har det alltså gått 384 timmar sedan han tog benzo eller rökte vilket är 16 dagar. Eller finns det någon som har tips på vad han kan göra för att snabbare bli ren eller något liknande???!!
Hej kära fb jag har en fråga som jag hoppas någon villig själ vill svara på, om jag tar 2mg xanor nu kl 23:00 kommer det synas på urin/blod prov tills på måndag?? Provet skickas på analys. Jag tränar regelbundet och tar sällan xanor händer kanske 1 gång i månaden. Med vänlig hälsning
Hej nu är det så att jag har varit ren från nobligan i 2 månader. Tog 200 mg idag kl 13:00. Jag är 29 år och väger 85 kg. När kommer jag bli helt ren så att det inte syns på tramadolsticka? Jag behöver veta helt säkert. Så vad tror ni kära flashbackare? Hur många dagar kommer det att ta tills jag blir helt ren? Som sagt jag hade varit ren i två månader. Och tog endast 200 mg idag.
Hej nu är det så att jag har varit ren från nobligan i 2 månader. Tog 200 mg idag kl 13:00. Jag är 29 år och väger 85 kg. När kommer jag bli helt ren så att det inte syns på tramadolsticka? Jag behöver veta helt säkert. Så vad tror ni kära flashbackare? Hur många dagar kommer det att ta tills jag blir helt ren? Som sagt jag hade varit ren i två månader. Och tog endast 200 mg idag.
Kan tillägga att det va två st 100 mg depot jag tog. Och tog båda samtidigt. Nu har det gått 13 timmar sen jag tog dom. När är jag med all säkerhet ren? Ska testas med tramadolsticka.
Kan tillägga att det va två st 100 mg depot jag tog. Och tog båda samtidigt. Nu har det gått 13 timmar sen jag tog dom. När är jag med all säkerhet ren? Ska testas med tramadolsticka.
Går det ur kroppen fortare om jag dricker mycket vatten och kissar mycket?
Ni som säger att "det är kört" "du klarar det inte" till folk borde inte finnas på detta forum..
Jag röker kanske 1-2 holkar om dagen (Måndag, Tisdag, Onsdag, Torsdag, Fredag Lördag Söndag) Och pissar på måndagar och klarar mig galant
Dagen innan provet dricker jag 2 liter på kvällen sen går jag upp vanligt runt 8 och drar i mig en och en halv liter på cirka en halvtimme och fortsätter att dricka vatten fram tills jag pissar och på den tiden dricker jag cirka 7 liter. 2.5h innan pisset äter jag 15 stycken b-vitamin komplex (Finns på ica)
Mitt piss skickas på analys och dom kollar endast kreatin nivån om pisset ser ut som vatten
Detta funkar för mig sen finns det säkert folk som skulle faila även om de drack 50 liter innan men men försök oavsett vad folket säger.
Ska till doktorn den 5 November eller liknande, ska kolla upp varför jag är så trött osv och så och jag antar att det blir ett blodprov.
Är det okej att röka endån? kollar dom inte efter thc alls för något sorts test?
Om jag ska vara på den säkra sidan hur länge måste jag ta en break för att få ur THC ur blodet? är ren just nu men får in G denna vecka