2013-05-04, 00:21
Medlem
TheGolemFighters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av guggliano
Nu har det gått en vecka sen jag gjorde bort mig, så det borde ju vara ute eller på god väg ut?!

Ja det är nog defenitivt ute redan!
2013-05-04, 02:20
Medlem
gugglianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheGolemFighter
Ja det är nog defenitivt ute redan!
Hoppas det
2013-05-05, 04:47
Medlem
Hallå!

Lämnar UP (multisticka med typ alla dom vanligaste preparaten, är dock osäker på Tramadol), ca 1-2ggr veckan. Troligtvis ska jag lämna prov på tisdag igen. Och i torsdags tog jag 1000mg Tramadol, och nu idag har det blivit 1250mg under typ 16h. Har sett flera som fråga detta tidigare här, men ingen av dom verkar ha fått svar på frågan, så jag frågar igen:

Kan man hydrera precis som med t.ex CB och därav pissa rent?

OBS! Skickas EJ på ANALYS! Vet mkt väl att allt det syns på analys så ni behöver INTE ta upp det.

Mvh // EUO
2013-05-05, 11:31
Medlem
bilboos avatar
hej.
man 30 168cm 70 kg, rökte ett halvt g gräs igår lördag, kommer jag vara ren på måndag?!!
2013-05-05, 20:09
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bilboo
hej.
man 30 168cm 70 kg, rökte ett halvt g gräs igår lördag, kommer jag vara ren på måndag?!!
Det tvivlar jag på, men med lite tur kan det gå. Försök att skjuta upp provet om du har möjlighet och hydrera dig i annat fall ordentligt.
2013-05-05, 22:09
Medlem
Yo!

Rökt sporadiskt i små mängder med polare, säg snitt 0,8g/månad i ett halvår.
Rökte dock 6 dagar i sträck, säg tot ca 2g. Detta gjorde jag mellan 24e och 29e april. Har kissprov inför sommarjobb den 3e juni.

Väger 96kg, är 189cm lång och är muskulös, ganska vältränad. Jag går pw ca 1 timme varje morgon (endast kaffe innan) för att gå ner i vikt, samt gymmar 3 gånger och springer 5 km 2 gånger i veckan. Börjar bli fett nojig inför testet.

Har köpt 2 stickor att testa på, tänkte göra det om någon vecka. Är dessa stickprov samma sorts tester som görs, när företaget skickar iväg mina rör för analys?

tacksam för svar
2013-05-05, 22:57
Medlem
ni4ns avatar
Tjääna, ska pissa onsdag kväll eller torsdag morgon (Bara sticka, inge analys).
Frågan är då om det är lugnt att röka nån joppe måndag kväll - natten in på tisdagen?

Väger väl typ 80-85, kanske 1.85 lång..
Inte så mycket träning men springa kan jag alltid göra lite grann om det betyder puffpuff..
2013-05-06, 00:40
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ni4n
Tjääna, ska pissa onsdag kväll eller torsdag morgon (Bara sticka, inge analys).
Frågan är då om det är lugnt att röka nån joppe måndag kväll - natten in på tisdagen?

Väger väl typ 80-85, kanske 1.85 lång..
Inte så mycket träning men springa kan jag alltid göra lite grann om det betyder puffpuff..
Jag skulle rekommendera dig att låta bli för säkerhets skull. Spara rökat till helgen istället!
2013-05-06, 09:07
Medlem
Godmorgon kära medlemmar, har en snabb fråga. Möjligtvis en ganska dum fråga.

Jag torskade för ett tag sedan, låt mig göra en lång historia kort och säga att Polisen tog urinprov på mig där jag visade mig positiv på THC. De sa sedan att de skulle kontakta Soc eftersom jag har erfarenhet från dessa myglare sedan förr. Jag fick brev idag om att jag skulle infinna mig på mitt gamla beroendecenter jag gick till förr, och jag misstänker så klart att jag kommer att få pissa i deras kopp.

Till min fråga(or). Har jag rätten på min sida om jag begär blodprov istället för urinprov? Kan det komma att kosta mig någonting med ett blodprov, pengamässigt? Må det komma jobbiga följdfrågor om varför jag nekar urinprov?

Grejen är att jag varken har tid, ork eller lust för att börja springa hos Soc igen, vilket jag har gjort tillräckligt p.g.a tidigare opiatmissbruk (ren nu) så jag vill bara visa att jag är ren genom blodprov eftersom THC går ur efter ca 72h (rätta mig om jag har fel), och gå därifrån helt enkelt.

Tack för att du tog dig tid att läsa. Ha en trevlig kväll. Punda lugnt.

Mvh
2013-05-06, 16:17
Medlem
Hej jag undrar bara om du har tagit tjack 10 på dagen, en 0,1a och du får lämna blodprov kl 2 på natten, kommer det vara positivt eller negativt
2013-05-06, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jesusofrave
Ska snart in på blod för nbome 1mg) och Allyskalin (35mg). Har under senaste veckan även brukat xanor, cannabis och svamp.

Kollar dem efter allt? Eller? Vad kan mitt strafd bli?
Ditt straff blir inget, nbome kollar dem inte, allyskalin är nytt, det finns nog inte heller..
2013-05-06, 18:20
Medlem
Tjacktorsks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av guggliano
Nu har det gått en vecka sen jag gjorde bort mig, så det borde ju vara ute eller på god väg ut?!

Rökmixarna syns 1-2 dagar på sticka (specialsticka), vad jag vet så kan dom ej se det på analys och skulle dom kunna det så är det för jwh 018 och om det var am202? 22? eller vad den hette om ens det har för mig att det endast gäller dom gamla.

Det är ju inte så att SKL och karolinska sitter och gör rökmixarna så dom är beredda på vad dom ska leta efter.
Det är ju hela grejen med RC:s och rökmixar.

Och nu snackar vi några bloss även om du drog jätte hits så kommer det ej synas.
Nä du behöver verkligen inte noja, sluta förstör njurarna och levern i onödan

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in