2012-11-10, 00:10
Medlem
gugglianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SearchSurvive
Om man är under utredning för ohälsa, får en psykolog kalla en till drogtest utan att meddela innan? (och dessutom ljuga om vad det är för prov man ska ta)

Kan man be om blodprov ist för att pissa på psyk?
Ska dom drogtesta så måste patienten underättas.
2012-11-11, 23:29
Medlem
vargenbaras avatar
UR-144 på analys... Kan de se det?
2012-11-11, 23:49
Medlem
vargenbaras avatar
Tänkte också, på analys, även fast de inte spårar te x UR-144, kan de se när det finns konstiga kemikalier och man blir busted i vilket fall?
2012-11-12, 01:48
Medlem
FiveGramsAdays avatar
Syns det på stickor eller annat med bromazepam och andra benz som inte finns här? Och rc benz som eti. osv?
2012-11-12, 19:14
Medlem
fredddass avatar
Tjena! Håller på o pissar för ett adhd test! Helt vanliga standard test! Inte visas subutex i dom? Kom förbi en polare förut så skjöt i mej en halv 8:a!

Ska pissa på onsd men har ju halva kvar så kan väll kanske bli en imorrn efter jobbet!

Mvh
2012-11-13, 05:44
Medlem
SMD FBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vargenbara
UR-144 på analys... Kan de se det?
Kolla på karolinskas hemsida, där står det vilka internetdroger de testar för.
Citat:
Ursprungligen postat av vargenbara
Tänkte också, på analys, även fast de inte spårar te x UR-144, kan de se när det finns konstiga kemikalier och man blir busted i vilket fall?
Förstår inte riktigt vad du menar med konstiga kemikalier? Menar du metaboliter av just UR-144? Testar de nu efter UR-144 är det just dess metaboliter de letar efter.
Citat:
Ursprungligen postat av FiveGramsAday
Syns det på stickor eller annat med bromazepam och andra benz som inte finns här? Och rc benz som eti. osv?
Alla fullfjädrade bensodiazepiner blir positivt på stickan.
Citat:
Ursprungligen postat av fredddas
Tjena! Håller på o pissar för ett adhd test! Helt vanliga standard test! Inte visas subutex i dom? Kom förbi en polare förut så skjöt i mej en halv 8:a!

Ska pissa på onsd men har ju halva kvar så kan väll kanske bli en imorrn efter jobbet!

Mvh
Utgår från att du menar stickorna. Buprenorfin finns på väldigt många stickor nu för tiden, det är snarare så att det är mer ovanligt att de inte finns med på någon multisticka. Men du kanske har tur att du får en sketen 4-sticka med benso, THC, tjack och opiater...
Hur som helst om de nu har buprenorfin på stickan och du har en bra förbränning så har du en chans att klara dig, speciellt om du dricker mycket vatten timmarna innan provet.
2012-11-13, 17:45
Medlem
kupochans avatar
Har lite frågor om testning av alkohol på pissprov.

Ska flytta till ett boende som har slumpvisa pissprover ungefär 2 gg/veckan. Jag har inte problem med droger men de säger att de ska kolla att jag inte har druckit. Kan de se på urinen om jag druckit- och hur långt efter. Har läst lite om ETG tester som finns och som visar om man druckit, men är det vanligt att de gör sådana omfattande prover på analys 2-3gg i veckan på sådana boenden?

Tacksam för snabbt svar!
2012-11-13, 20:49
Medlem
vargenbaras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SMD FB
Kolla på karolinskas hemsida, där står det vilka internetdroger de testar för.
Menar du metaboliter av just UR-144? Testar de nu efter UR-144 är det just dess metaboliter de letar efter.
.
menar typ att de kan misstänka nätdroger för att de ser att det är någon oidentifierbar molekyl... eller nåt.

Tror du de kan se UR-144?
2012-11-13, 21:34
Avslutad
Ska pissa om några veckor, har ingenting att oroa mig för eller så. Men det jag funderar på är hur de gör vid ett falskt positivt? Tar ett gäng mediciner jag får på recept, vore så jävla irriterande om nån av dem fuckar upp det hela. Medicinerna det gäller är venlafaxine, lamitrogin, voxra och theralen. Får xanor utskrivet också så jag tar för givet att det kommer dyka upp, men det innebär ingen fara för mig eller vad man ska säga.

Så om de får ett falskt positivt på nån substans, antar de att det beror på nån av mina mediciner då eller testar de om? Testet är en del i en utredning och orkar fan inte vänta flera veckor till om nåt gåt snett.
2012-11-14, 00:16
Medlem
vargenbaras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oboyglas
Ska pissa om några veckor, har ingenting att oroa mig för eller så. Men det jag funderar på är hur de gör vid ett falskt positivt? Tar ett gäng mediciner jag får på recept, vore så jävla irriterande om nån av dem fuckar upp det hela. Medicinerna det gäller är venlafaxine, lamitrogin, voxra och theralen. Får xanor utskrivet också så jag tar för givet att det kommer dyka upp, men det innebär ingen fara för mig eller vad man ska säga.

Så om de får ett falskt positivt på nån substans, antar de att det beror på nån av mina mediciner då eller testar de om? Testet är en del i en utredning och orkar fan inte vänta flera veckor till om nåt gåt snett.

Då skickas provet på analys. Vid en analys kan de se exakt vilken substans som det handlar om. En analys är väldigt trovärdigt, upp till 99.9%.

Mvh
Vargenbara
2012-11-14, 00:17
Medlem
vargenbaras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snusareget
Hej på er! Jag undrar hur lång tid det tar innan jag är ren från thc. Ska göra ett piss prov om 4 veckor. Rökte 0,5 gram marijuana igår. Har inte rökt på över 6 månader. Har ett kontorsjobb. Rör mej ganska lite. Jag är 180cm lång och väger 97 kilo.
De e fan helt lugnt asså. Jogga lite i 3 veckor, och ät onyttigt ist den sista veckan om du vill vara helt säker.

Mvh
Vargenbara
2012-11-14, 00:19
Medlem
vargenbaras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -charliesheen
tänkte kolla hur det ligger till med tramadol för tillfället. visar det positivt om de skickar urinprov till analys?

Yesbox, helt säkert. DU är körd.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in