2013-12-31, 16:51
Medlem
Marcuyss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marcuys
13-15 december delade jag ca 6 (utspritt över dem dagarna) spliffar med några polare. Ska pissa 15:e januari och det skickas till labb för analys.

Innan jag rökte hade jag varit ren 2 månader.

Behöver jag oroa mig?

Bump
2014-01-01, 14:07
Medlem
Pisssar man positivt på N-ethtlylbefedron (Neb) måste veta idag då jag ska lämna prover imorgon och jag blir av med min subutex om jag pissar positivt

Så snälla hjälp mig någon
2014-01-02, 20:35
Medlem
Nervös som fan. Rökte MAX 6 bloss grönt vid tolvslaget 31 december-1 Januari. Blev haffad av snuten runt 1 tiden. Sov i fyllecell till klockan 9 typ. Kunde inte pissa så fick åka och ta blodprov (runt klockan halv 10 -10)

Hur stor är chansen att det visas positivt?

åker ju på ringa narkotikabott
2014-01-02, 22:35
Medlem
Vart köper man penisatrapp för urinprov?

Som topic lyder, vart köper man en sådan attrapp?
2014-01-02, 23:03
Medlem
auktors avatar
http://www.ureasample.com/buy-drug-test-solutions/store/comersus_viewItem.asp?idProduct=1072

http://www.pissinator.com/

mvh /auktor
2014-01-03, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av benga
Pisssar man positivt på N-ethtlylbefedron (Neb) måste veta idag då jag ska lämna prover imorgon och jag blir av med min subutex om jag pissar positivt

Så snälla hjälp mig någon

Hallå någon
2014-01-04, 03:57
Medlem
fr3aksh0ws avatar
Nytt blodprov vid kallelse? (ringa narkotikabrott)

Tjo

Här är hela händelsen för er som pallar att läsa
(FB) Från oskattad bil till att åka till sjukhuset och lämna blodprov!

Men på brevet/kallelsen jag fick med mig stod de:
Citat:
Anledning till kallelse
Möjlighet att ta del av analyssvaret beträffande ditt prov, narkotikabrott
Jag ska dit/ringa till dom den 11 januari... är jag helt nykter tills dess så klarar jag blodprov utan problem

Jag vill bara få de överstökat, jag vet att jag kommer åka på ringa för jag rökte dagen innan dom tog blodprov på mig, plus att dom hittade ~0.3g hasch hemma (vad händer med de?)

Men till den frågan jag egentligen vill ha svar på är: Kommer jag vara tvungen att lämna nytt prov om/när jag åker in till stationen? Eller kommer dom bara skicka hem/säga provresultatet?
Och vad händer om jag skiter i att höra av mig? Då kommer jag få en ny kallelse helt enkelt?

Jag kommer få böter men kommer de hända nåt mer? Att dom har span och kan visitera mig när jag är ute eller göra fler helt oförberedda husisar?

Skriv gärna vad ni tror påföljderna blir?

Varför jag undrar detta är helt enkelt för att jag får hem tjack på tisdag ungefär och vill gärna köra på ett par dagar då. Jag kan ju självklart skippa om dom vill att jag lämnar nytt prov
Senast redigerad av fr3aksh0w 2014-01-04 kl. 04:06.
2014-01-04, 04:16
Medlem
Tomatos avatar
Har dom inget på dig sedan tidigare tror jag inte de har en tanke på att testa dig en gång till.
I så fall måste de väl ha ett skäl, t.ex. som att du verkar påverkad?

Du ska ställa frågan här, innan denna tråden hamnar i papperskorgen

(FB) (FAQ om drogtestning)
2014-01-04, 04:25
Medlem
fr3aksh0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tomato
Har dom inget på dig sedan tidigare tror jag inte de har en tanke på att testa dig en gång till.
I så fall måste de väl ha ett skäl, t.ex. som att du verkar påverkad?

Du ska ställa frågan här, innan denna tråden hamnar i papperskorgen

(FB) (FAQ om drogtestning)
Du lugnade mina nerver lite iaf
Jag vet att den tråden finns men var så mycket jag ville ha svar på och de är "ganska" bråttom

Tack ändå
2014-01-04, 15:50
Medlem
Varulvs avatar
Trådar sammanfogade

/Mod
2014-01-05, 02:17
Medlem
typganjamans avatar
Tjenare. En snubbe ska pissa om en vecka ungefär, då var det 25 dagar sedan han rökte senast, då rökte han två jointar, under två dagar. Alltså inte mycket mer än kanske 0,4g allt som allt. Han blev helt ren kanske en-två veckor tidigare än röktillfället, och börjar bli lite nojjig nu. Därför tänker han hydrera sig när det väl gäller, käka b-vitamin och kreatin så att allt ska vara helt lugnt. Har även motionerat lite under de här dagarna, men inte var/varannan dag. Frågan är du, hur mycket kreatin ska han ta för att det ska bli ett bra värde? Någon som har ett svar på det? Och även, va tror ni, det borde inte vara någon fara? Provet ska även till analys kan tilläggas.
2014-01-05, 02:48
Medlem
NotReally...s avatar
Tjena, har sökt lite men orkade inte gå igenom varenda inlägg här så här kommer min fråga, har nu inte rökt på ungefär 2 månader men rökte väldigt mycket innan det och nu undrar jag hur lång tid det skulle ta mig att bli ren i pisset om jag skulle röka 3 g om nån vecka, kan tillägga att jag väger ~65 kg och är 180 cm lång. Tacksam för svar

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in