2013-01-09, 16:33
Medlem
Miys avatar
Syns idoser på urinprov??

Har lyssnat MAX 60 minuter den senaste månaden och senast för 8 dagar sedan.

Lyssnade på en HTC Desire.om det har betydelse.
2013-01-10, 21:42
Medlem
Timelapss avatar
Hittade lite methylone hemma och sköt i mig det, glömmde helt bort att jag hade pissprov i övermorgon, någon som vet hur länge methylone syns på piss?
Läste i någon annan tråd, men alla verkar svara olika.
2013-01-10, 21:45
Medlem
L.Butters.Stotchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Timelaps
Hittade lite methylone hemma och sköt i mig det, glömmde helt bort att jag hade pissprov i övermorgon, någon som vet hur länge methylone syns på piss?
Läste i någon annan tråd, men alla verkar svara olika.

Pissprov på en lördag?
2013-01-11, 13:40
Medlem
Stressoraklets avatar
Har en fråga om centralstimulanter.

Från att man tar ett streck ladd eller tjack, hur lång tid tar det för att det ska synas i pisset? Även intresserad av hur lång tid det skulle ta för en E att visa sig. Tacksam för svar.
2013-01-11, 18:56
Medlem
syns LSD om ett pissprov skickas på analys?
2013-01-11, 22:06
Medlem
L.Butters.Stotchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shlulle
syns LSD om ett pissprov skickas på analys?

Yes det gör det.
Är ute ur kroppen på ca 24 timmar.
2013-01-12, 17:14
Medlem
EnLitenSvamps avatar
FAN!!!! Jag var ute med ett par kompisar igår på en klubb och träffade några kompisar som hade E. Käkade 4 st gröna fyrklöver och ska lämna UP på måndag. Är det kört för mig?

Har letat runt lite och funnit svar som detta:

Osäker på de två första men E är spårlöst borta i blodet efter senast 24, oftast snabbare.
Vill minnas att diazepam även lämnar blodbanan relativt snabbt men inga direkta siffror.

Fråga: Hur lång tid stannar ecstasy kvar i kroppen?

Svar: Ecstasy kan påvisas i kroppen mellan 36-48 timmar efter intaget. Verkan av drogen är dock betydligt kortare och försvinner oftast efter en natt.

Kan någon bekräfta det tack.
Senast redigerad av EnLitenSvamp 2013-01-12 kl. 17:18.
2013-01-13, 05:14
Medlem
billinge1992s avatar
Hej hade en kanske lite udda fråga ang. drogtest och körkort.

Nu är det så att jag har recept på Cocillana som innehåller etylmorfin och detta skall då ingå i opiater vad jag har förstått. Jag tar även dock Treo Comp för lite värk som jag har och har gått på dessa ett tag, dessa har jag INTE recept på utan jag tar utav min farsa som har lättare att få ut större doser.

Nu undrade jag bara ifall dem märker skillnaden på Kodein och Etylmorfin på pisseprov ifall man nu skulle bli indragen för det. Kan vara värt att säga att jag blev stannad igår efter jag hade intagit en del treo comp. Inte så att jag var svängd eller så, men ändå att det var i kroppen.

Tack på förhand!
2013-01-13, 14:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenSvamp
FAN!!!! Jag var ute med ett par kompisar igår på en klubb och träffade några kompisar som hade E. Käkade 4 st gröna fyrklöver och ska lämna UP på måndag. Är det kört för mig?

Osäker på de två första men E är spårlöst borta i blodet efter senast 24, oftast snabbare.
Vill minnas att diazepam även lämnar blodbanan relativt snabbt men inga direkta siffror.

Svar: Ecstasy kan påvisas i kroppen mellan 36-48 timmar efter intaget. Verkan av drogen är dock betydligt kortare och försvinner oftast efter en natt.

se till att få urinprovet ogiltigt så får du pinka ett par dagar senare o då e du grön.
2013-01-13, 16:06
Medlem
L.Butters.Stotchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenSvamp

Det beror lite på vad det är för ecstacy.

Var det dessa?
http://www.pillreports.com/index.php?page=display_pill&id=28739

Vet en kompis som hade dom. Han tyckte dom var asgrymma pga att man slipper käkspänningar.
Det verksamma ämnet i dom är 2-cb.

https://www.flashback.org/t914746
2013-01-14, 16:34
Medlem
Man borde väll vara ren på två månader? Dvs 60 dagar.. Cannabis.. Och innan det hyffsat dagligt bruk under en ganska lång tid. Fast med små uppehåll. Även träning under den tiden och nyttig kost.

Väger under 75kg, vältränad, äter väldigt väldigt nyttigt på vardagen och håller igång med träning..

Det skickas in på analys har jag för mig.

Tänkte om det kan vara lugnt så man slipper dricka massa vatten och hålla på med vitaminer osv.

Ska detta vara i denna tråden eller den andra? Liten crosspost men redigerar när jag vet vilken av dom inlägget skall vara i. Väldigt dålig aktivitet i andra tråden och skulle vilja ha svar snart nämligen.

Lågintensiv cardio 1-2 veckor innan provet och sluta dagarna innan kanske också hjälper..
Senast redigerad av noimaginationatall 2013-01-14 kl. 16:41.
2013-01-15, 11:05
Medlem
TheGolemFighters avatar
Käkat 4st Citodon, 2st igår och 2st idag! Alltså totalt 120mg kodein, någon som har koll på hur länge de sitter i pisset om jag dricker mycket vatten och är smal med bra ämnesomsättning?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in