2012-10-23, 11:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Plufsan
Hej ha tagit 130 mg Oxycontin fredag- Söndag..

På Söndags förmidag tog ca 25 mg s, snorta, rökte och oralt ska förmodligen ta urinprov idag dom vanliga mulistikorna..

Behöer jag vara orolig??

Var negativ på allt, även på benso, får iktorvil här av dr men det vissade inte något??
2012-10-23, 14:31
Medlem
SMD FBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Plufsan
Var negativ på allt, även på benso, får iktorvil här av dr men det vissade inte något??
Oxy ger inte utslag på normala doser. Vad gäller iktorivil så har vissa stickor ett väldigt högt gränsvärde som gör att man behöver äta stora doser för att bli positiv på benso.
2012-10-23, 18:01
Medlem
Köpte hem några thc-test från 'Comedown'

Två streck = Negativt
Ett streck = Positivt

Testade och blev två streck, dock är det vid "T" väldigt skarpt, medan det vid "C" är svagt. Spelar detta någon roll? Är det negativt i allafall? Och vad kan anledningen vara att det syns så svagt?

Det är alltså detta test: http://www.comedown.se/drogtest-cannabis-p-115-c-155.aspx
2012-10-25, 17:35
Medlem
Tjacktorsks avatar
Jag har en fråga ang cannabis/urinprov

Om jag röker säg en 0,2-0,3 i veckan, kan bli mindre (max under 2 dagar lopp) sen blir jag ren (ungefär efter 4 dagar)

Om jag då röker så varje vecka, blir det svårare att få ur det i kroppen eller gäller det endast när jag röker varje dag/ej hinner bli ren?

Min teori är att det bör funka, men hur funkar det i praktiken?

Jag har läst om sporadiskt rökande, men aldrig fått det definierat.
2012-10-25, 20:31
Medlem
blue_no1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SMD FB
Jag tror att spicestickorna är inställda på vissa sorters preparat, vanligtvis de gamla jwh-018 etc..
Är de nya sorter du har rökt så är det en liten sannorlikhet att de visar positivt. Om du kan så ta reda på vilket fabrikat stickorna är och gå in på deras hemsida och leta efter spicestickan, det brukar stå där vilka sorter stickan ger utslag på.

fortfarande ingen som fått lämna prov o kan dela med sig av resultatet?
2012-10-25, 20:57
Medlem
blue_no1s avatar
Hej alla !

Hur får man reda på VILKA cannabinoider detta test visar positivt på? Det kan ju knappast ta alla "spice"sorterna?

http://www.ferle.se/ferletest.html
2012-10-25, 21:31
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blue_no1
Hej alla !

Hur får man reda på VILKA cannabinoider detta test visar positivt på? Det kan ju knappast ta alla "spice"sorterna?

http://www.ferle.se/ferletest.html
Finns det ingen specifikation på tillverkarens hemsida?

Hur som helst avser de kanske det faktiska varumärket Spice, vilket inte är detsamma som samtliga syntetiska cannabinoider. I så fall rör det sig förmodligen bland annat om JWH-018, JWH-081 och/eller några varianter av CP47,497.
2012-10-26, 17:46
Medlem
Hej.

Om man blir kallad att lämna nytt prov för att pissprovet man lämnade var ogiltigt, måste man lämna pissprov då eller kan man välja blodprov?
2012-10-26, 21:32
Medlem
gugglianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av guggliano
Fråga om CDT-prov, dvs, alkohol-specifikt prov. vad är normalt värdet, och hur normalt är 1.4? Seriösa svar.
Citerar mig själv och svarar. 1,4 orsakade inte något ramaskri från läkaren, så det kanske är som jag hört från olika kliniker, att 2.0 och över pekar på missbruksrisk. Skriver detta ifall någon fler skulle hamna i samma båt.
2012-10-27, 09:32
Medlem
blue_no1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kvm3
Finns det ingen specifikation på tillverkarens hemsida?

Hur som helst avser de kanske det faktiska varumärket Spice, vilket inte är detsamma som samtliga syntetiska cannabinoider. I så fall rör det sig förmodligen bland annat om JWH-018, JWH-081 och/eller några varianter av CP47,497.

Nån som vet?!
2012-10-27, 13:44
Medlem
gugglianos avatar
Om tex tvål nu fuckar ett pisstest, vad säger dom till er som testat efteråt? Är det inte likställt med att man vetat att man varit positiv om man kletat dit tvål eller annat? Sen tänkte jag på en grej som kanske också skulle kunna funka, nämligen tigerbalsam. Det är ju liksom väldigt fett, och går inte helt bort i första tvätten med varken tvål eller sprit om man gnuggat in det ordentligt. Så om man gnuggar in typ nacken lite, så att det ligger typ utanpå huden, också tar man sig åt nacken eller var man nu applicerat det, precis efter den obligatoriska tvätten av händerna innan man går in, tar emot muggen med pincettgrepp, så att balsamet hamnar på insidan av muggen, och sen pissar till den nivån där man haft fingret, så borde det väl, rent hypotetiskt fucka upp provet?! Observera att jag inte menar att man ska lägga dit en klick av det, utan mer typ ett flottigt fingeravtryck. Alternativt, men mindre skönt, är att man drar lite över ollonspringan innan man ska iväg.
2012-10-28, 15:27
Medlem
Zicks avatar
Vill inte uttråka med ännu en thc-fråga, men om jag rökte igår/natten till idag, och ska ha pisseprov på måndag, innan jag rökte så hade jag inte rökt på ungefär 3 veckor och var helt negativ i fredags. Jag är 184cm och 75kg ungefär. Rökte inte jättemycket, kanske 0.5. Bör jag klara mig? Är det att träna så mycket man kan samt basta som gäller? :P

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in