2012-09-18, 06:05
Medlem
ufomammuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TorstenFlinck
Det ska pissas imorgon (Eller senare idag rättare sagt.), rökte för 9 dagar sedan senast och detta på en period på ca 5-6 dagar. Finns chans att jag redan är ren men jag vill ta det säkra före det osäkra, (då soc dels är horungar som lätt kan skicka iväg en liten sprätt som mig på hem för lite CB, detta har hänt förut. Dels för att jag ska göra samhällstjänst och har inte tid att vänta på att göra den utan måste göra den nästa vecka). Nu till saken, har inga "rena" vitamin b utan endast en burk med multivitamin. Går det att få ut samma effekt av det? (Dvs göra urinet gult) Och i så fall, hur många bör jag äta och hur långt innan? Tacksam för svar och är inte allt för bråttom att få svar. Kommer vara vaken hela natten.

Jag hade förmodligen rökt mindre än du och definitivt inte 5-6 dagar i sträck när jag la av 9 dagar innan provet. Jag var positiv. Det var nog dock mitt eget fel då jag var hundra på att jag skulle vara helt ren oavsett hur urinet såg ut eller när på dagen jag lämnade. Så det var lite smådroppar som jag lämnade, dagens andra piss kort efter att jag vaknat. Ett litet tips bara.
2012-09-18, 09:53
Medlem
Highfashions avatar
Jag orkar inte Scanna igenom hela tråden, ställer min fråga här istället.

Hur funkar det om man bara har tagit ett ynka bloss?
Jag tog ETT bloss i fredags. Borde jag vara ren idag?
OBS. Jag var ren innan.
2012-09-19, 10:07
Medlem
valiumvaliums avatar
http://www.rmv.se/fileadmin/RMVFiles/pdf/IF202.013.pdf listar upp en hel del som de testar för, men jag kan varken se metylfenidat eller etylfenidat.

Tänker jag fel när jag tror att det inte söks efter?

MVH
2012-09-19, 18:40
Medlem
Tuggade ett 25ug fentanylplåster i måndags och ska lämna drogtest imorgon kommer jag vara ren då? Dom brukar kolla fentanyl med en singelsticka, så vill gärna veta!
Ge mig svar
2012-09-21, 00:15
Medlem
malmo1910s avatar
Hej, tänkte pissa rent i en burk för ev användning vid nästa prov.

Nu till min fråga, Kan piss bli gammalt och kan de se på pisset att det inte är färskt och därmed neka det?
2012-09-22, 17:25
Medlem
Bongmons avatar
Om ja tar 1-2mg suboxone/subutex ikväll så kan ja lämna rena prover när?

Om ja tar mellan 50-200mg oxy ikväll så kan ja lämna rena prover när?
2012-09-22, 21:50
Medlem
Jag har en fråga, är ny på sidan så vet inte riktigt vart jag ska ställa frågan. blev tagen för ringa narkotikabrott för ca en månad sen och pissadepossitivt. har varken körkort eller tidigare straffar. kommer de kalla in mig igen för att jag ska pissa igen? snälla hjälp/nojig kille
2012-09-23, 09:33
Medlem
valiumvaliums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av valiumvalium
http://www.rmv.se/fileadmin/RMVFiles/pdf/IF202.013.pdf listar upp en hel del som de testar för, men jag kan varken se metylfenidat eller etylfenidat.

Tänker jag fel när jag tror att det inte söks efter?

MVH
bump
2012-09-24, 17:44
Medlem
blue_no1s avatar
hej.
jag har en panikartad fråga : kan man se ur144 i pissprov, på behandlingshemmet jag är på finns sk "spicestickor" bör jag vara orolig?!!
2012-09-24, 19:41
Medlem
Sheebazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av privatX2
Jag har en fråga, är ny på sidan så vet inte riktigt vart jag ska ställa frågan. blev tagen för ringa narkotikabrott för ca en månad sen och pissadepossitivt. har varken körkort eller tidigare straffar. kommer de kalla in mig igen för att jag ska pissa igen? snälla hjälp/nojig kille
Kan inte svara med 100% säkerhet. Men jag har blivit tagen två gånger utan att behöva återvända för nytt prov. Dock kan skolan (om du nu fortf. går i skola) kalla in dig på regelbunden testning.
Så mitt tips är att vänta med CANNABIS spliffen 1-2 månader tills det lugnat sig. Du kan ju alltid röka spice osv under tiden, men spice är bajs och INTE nice!
2012-09-24, 19:43
Medlem
Sheebazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Highfashion
Jag orkar inte Scanna igenom hela tråden, ställer min fråga här istället.

Hur funkar det om man bara har tagit ett ynka bloss?
Jag tog ETT bloss i fredags. Borde jag vara ren idag?
OBS. Jag var ren innan.
Ett bloss borde inte ens synas dagen efter. Om det inte va ett bloss av typ wiz khalifas mega holkar.
Så ja du va antagligen clean när du skrev det och om inte annat är du det nu (ifall du inte tagit flera?)
2012-09-24, 21:25
Medlem
blue_no1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blue_no1
hej.
jag har en panikartad fråga : kan man se ur144 i pissprov, på behandlingshemmet jag är på finns sk "spicestickor" bör jag vara orolig?!!

Kom igen nu ni som vet eller har erfarenhet, bör jag vara orolig?
Finns det nån bra sida man kan kolla vilka cannabinoider som kan synas? Har letat som en dåre utan att hitta nåt!!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in