2012-10-13, 11:52
Medlem
k-paxs avatar
Vet att det redan tagits upp flera gånger i tråden..

Men jag undrar hur stor sannolikheten är att jag är negativ på ett prov som togs i onsdags runt 15.00 hos polisen, både blod och urin.

Tog lite ladd i lördags natt, sista linan ca 03.00 och totalt 3 linor under kvällen. Tränade i måndags och tisdags, kör även preworkout dryck före gymmet som sätter fart på förbränningen och man pissar mycket av den. Vad tror ni är jag ren efter lite över 3 dygn? Står ju att kola går ut på 2-4 men det kan väl variera? Jag väger runt 85kg och är 177cm lång har för övrigt bra förbränning och har inte tagit något annat på 4 månader.
2012-10-13, 12:09
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av k-pax
Vet att det redan tagits upp flera gånger i tråden..

Men jag undrar hur stor sannolikheten är att jag är negativ på ett prov som togs i onsdags runt 15.00 hos polisen, både blod och urin.

Tog lite ladd i lördags natt, sista linan ca 03.00 och totalt 3 linor under kvällen. Tränade i måndags och tisdags, kör även preworkout dryck före gymmet som sätter fart på förbränningen och man pissar mycket av den. Vad tror ni är jag ren efter lite över 3 dygn? Står ju att kola går ut på 2-4 men det kan väl variera? Jag väger runt 85kg och är 177cm lång har för övrigt bra förbränning och har inte tagit något annat på 4 månader.
Jag kan förstås inte ge ett helt säkert svar, men du har definitivt en chans att klara dig. Lycka till!
2012-10-13, 14:24
Medlem
Bamsebjorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SMD FB
Du är ju ren för flera veckor sedan såklart. Snarare så att ditt hydrerande kan resultera i att ditt kreatininvärde blir för lågt och testet ogiltigt och du kan tvingas göra ett omprov för det.

Kan tillägga att det stämde, dom ringde igår och jag får lov att lämna ett nytt prov nästa vecka
2012-10-13, 15:16
Medlem
affemelikes avatar
Där jag testar mig använder vi mulitest 4 (concatenos) de testar ju:

Amfetamin
Benzo
Opiater
Cannabis

Q1: Testar jag pos på amp om jag tar Metamfetamin?
Q2: Testar jag Pos på Opiater om jag tar Buprenorfin (suboxone)?

Tacksam för tydliga svar
2012-10-13, 15:24
Medlem
Jag kommer få urinprov hemma p.g.a. att jag blivit påkommen med att röka cannabis, jag har lämnat prov på maria ungdom en period men nu är det hemmaprov, och jag tänkte då spara mitt rena urin och ta med en liten behållare in på toaletten när det är provdags.

Jag undrar då hur länge urin håller sig bra om det ligger i en stängd pet-flaska och om det finns någon annan behållare som skulle bevara det längre. Har hört att det håller sig ganska bra i knutna kondomer också, hur länge håller det sig då ungefär?

Tack på förhand!
2012-10-15, 07:12
Medlem
Highfashions avatar
Okej, Jag rökte 0,1-0,3 gram hash förra tisdagen 9/10 och jag ska pissa imorrn 16/10.
Jag var helt ren innan. Kommer jag att pissa rent?
2012-10-15, 10:08
Medlem
Bamsebjorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Highfashion
Okej, Jag rökte 0,1-0,3 gram hash förra tisdagen 9/10 och jag ska pissa imorrn 16/10.
Jag var helt ren innan. Kommer jag att pissa rent?

Afan! Lugna puckar!

Helvetet, fick mitt förra pissprov ogiltigt då det var för utspätt. Denna gång var jag inte alls orolig för att pissa positivt, men trots att jag knappt drack något innan såg pisset ändå ut som vatten, helvete om det händer samma sak igen
2012-10-15, 20:55
Medlem
Highfashions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bamsebjorn
Afan! Lugna puckar!

Helvetet, fick mitt förra pissprov ogiltigt då det var för utspätt. Denna gång var jag inte alls orolig för att pissa positivt, men trots att jag knappt drack något innan såg pisset ändå ut som vatten, helvete om det händer samma sak igen

Tack för svar!

Drick en tvålitersflaska med vatten 1 timma innan, det brukar ge perfekt resultat för mig!
2012-10-16, 08:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bamsebjorn
Afan! Lugna puckar!

Har haft samma problem... drack 1 glas juice innan jag skulle lämna prov en morgon. Visade för lågt kreatinin och jag fick komma tillbaka senare samma dag och lämna nytt prov. Det har hänt några ggr och jag börjar bli seriöst orolig för mina njurar. Eller så kanske det är något positivt att ha hög filtrationshastighet för det verkar vara så det är... Skumt nonetheless!
2012-10-16, 20:30
Medlem
gugglianos avatar
Hur mycket kreatinmonohydrat tar ni innan piss? Och vad säger ni om det är en "spik" på det värdet, högt alltså?
2012-10-17, 08:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vikvik
Jag kommer få urinprov hemma p.g.a. att jag blivit påkommen med att röka cannabis, jag har lämnat prov på maria ungdom en period men nu är det hemmaprov, och jag tänkte då spara mitt rena urin och ta med en liten behållare in på toaletten när det är provdags.

Jag undrar då hur länge urin håller sig bra om det ligger i en stängd pet-flaska och om det finns någon annan behållare som skulle bevara det längre. Har hört att det håller sig ganska bra i knutna kondomer också, hur länge håller det sig då ungefär?

Tack på förhand!
Är det ingen som iallafall vet om det rör sig om dagar, veckor, månader, ungefär hur lång tid? Lite bråttom med svar
2012-10-17, 21:38
Medlem
Tog ikto (2mg-4mg) nästan varje dag i ca 1,5-2 veckor, senast var 3,5 vecka sedan. Skulle det synas på en analys närmsta veckan?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in