2012-10-03, 18:31
Medlem
SMD FBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av valiumvalium
Och hur lång tid för MDPV?

Tack för svaret btw.
Har ingen aning tyvärr. Är inte speciellt bekant med RCs direkt, men det är säkert någon annan som har bättre koll på det där än jag.
2012-10-04, 09:43
Medlem
Highrollerss avatar
Fick smärtstillande på recept som innehöll kodei..
Fick pissa och det gav utslag på kodein enbart.

Nu har polisen skickat testet på analys.

Finns det risk att dem kan hitta spår av andra droger som jag intagit som inte syntes på stickprovet?
Te.x kola och cannabis och benzo?
2012-10-04, 11:59
Medlem
SMD FBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Highrollers
Fick smärtstillande på recept som innehöll kodei..
Fick pissa och det gav utslag på kodein enbart.

Nu har polisen skickat testet på analys.

Finns det risk att dem kan hitta spår av andra droger som jag intagit som inte syntes på stickprovet?
Te.x kola och cannabis och benzo?
Beror på hur längesedan du tog dessa droger?
2012-10-04, 12:03
Medlem
Highrollerss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SMD FB
Beror på hur längesedan du tog dessa droger?

1 vecka och 1 dag innan testet, och jag har bara rökt 1 gång på senaste 2 åren.. det var då!
2012-10-04, 14:25
Medlem
svampen211s avatar
Citat:
1 vecka och 1 dag innan testet, och jag har bara rökt 1 gång på senaste 2 åren.. det var då!

Tror inte det kommer ge utslag för något annat!
2012-10-04, 14:55
Medlem
SMD FBs avatar
Citat:
Rökat har gått ut förhoppningsvis, du har oddsen på din sida i alla fall.
2012-10-04, 15:11
Medlem
valiumvaliums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av valiumvalium
Och hur lång tid för MDPV?

Tack för svaret btw.

Någon annan som kanske vet?
2012-10-05, 13:47
Medlem
En kompis var ute och körde och blev stoppad av polis en natt, givetvis tog de in honom för förhör, urinprov samt blodprov. Urinprovet gjordes aldrig då han inte var kissnödig. Saken är den att han rökt precis 24 h innan blodprovet genomfördes, kan han således komma undan? Enligt honom själv hade han bara rökt 4 - 5 bloss den kvällen, innan det var det ungefär en månad sedan han rökte. Han har endast rökt 5 gånger under hela sitt liv. Finns det någon statistik för hur länge det stannar i blodet? Blir det drograttfylleri? Vore tacksam om någon med erfarenhet besvarar mina frågeställningar.
2012-10-05, 18:09
Medlem
ufomammuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yayayayas
En kompis var ute och körde och blev stoppad av polis en natt, givetvis tog de in honom för förhör, urinprov samt blodprov. Urinprovet gjordes aldrig då han inte var kissnödig. Saken är den att han rökt precis 24 h innan blodprovet genomfördes, kan han således komma undan? Enligt honom själv hade han bara rökt 4 - 5 bloss den kvällen, innan det var det ungefär en månad sedan han rökte. Han har endast rökt 5 gånger under hela sitt liv. Finns det någon statistik för hur länge det stannar i blodet? Blir det drograttfylleri? Vore tacksam om någon med erfarenhet besvarar mina frågeställningar.

Väldigt små chanser för att han åker på det. Det lär vara lugnt! Min gissning iaf, vilket är allt man kan göra. Bara vänta och hoppas på det bästa.
2012-10-05, 19:38
Medlem
smoketheherbs avatar
Rökte kanske 0,1 heroin igår kväll tänkte ta en 0,1 till idag är jag ren måndag 11:00 ?? Gör stickprov va lugnt sist fast då hade jag till tisdagen på mig rökte en kabbe på fredagen , ren tisdag. Hade även då rökt 1 g 3 dagar i rad innan borde väll va lugnt , tränar massor
2012-10-06, 07:00
Medlem
Hej har en fråga, detta gäller inte mig utan en kompis, vi or på behanling hon har tagit kokain, hon pissat posetivt på sticka snart i 10 dagar..

Jag hört att det bara sitter i 2-4 dagar, hon säger att hon har tagit något på 10 dagar och jag tror på henne,

Har någon varit med om att det suttit så l'änge?? spelar kvalite och mängd någon roll??
2012-10-06, 07:55
Medlem
gugglianos avatar
Fråga om CDT-prov, dvs, alkohol-specifikt prov. vad är normalt värdet, och hur normalt är 1.4? Seriösa svar.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in